214 z Nowodworów do S9 w Płudach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 kwie 2011, 18:14

I mniej więcej w tym samym tonie wypowiadał się Tarantula.

[ Dodano: |3 Kwi 2011|, 2011 18:16 ]
MisiekK pisze:
Glonojad pisze:Radny Tumasz jest w tej roli wyjątkowo wygodny dla tłumaczenia nieudolności ZTM.
Zarządu Dzielnicy Białołęka również.
Zarząd Dzielnicy Białołęka to swoje za paznokciami ma akurat.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 03 kwie 2011, 20:27

primoż pisze:
MisiekK pisze:Na razie walczą osiołki ze Stalowej co 30 minut.... Zapełnienie nie wzrosło.
Słabo widzę tę walkę. Chyba Soliny wejdą na ring...znaczy się 214.
Ta linia to jest zrobiona na złość kierowcom, którzy robią po 17 kółek, albo jak na 426 19 kółek ](*,)
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

bartoni722
Posty: 12182
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 03 kwie 2011, 20:43

Walas pisze:
primoż pisze:Słabo widzę tę walkę. Chyba Soliny wejdą na ring...znaczy się 214.
Ta linia to jest zrobiona na złość kierowcom, którzy robią po 17 kółek, albo jak na 426 19 kółek ](*,)
A przekaż nam swoją propozycję rozwiązania?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 03 kwie 2011, 20:43

bartoni722 pisze:
Walas pisze: Ta linia to jest zrobiona na złość kierowcom, którzy robią po 17 kółek, albo jak na 426 19 kółek ](*,)
A przekaż nam swoją propozycję rozwiązania?
A te linie są aż tak bardzo potrzebne :?:
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

bartoni722
Posty: 12182
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 03 kwie 2011, 20:44

214 ZTCwidziałem jest dobrym socjalem na Hanki Ordonówny. Tzn. ja widziałem w początkach tej linii, może teraz jest gorzej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 kwie 2011, 21:04

Jeśli dla kierowcy jest to zbyt uciążliwa praca, niech zwróci się o pomoc do organizacji związkowych, które wymuszą na przewoźniku wprowadzenie zmian - SWL czy czegoś.

To naprawdę nie kwestia organizatora!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 kwie 2011, 21:13

Temat ewentualnych SWL to temat rzeka, między innymi dlatego, że organizator musiałby to uwzględniać na przykład dzieląc brygady między przewoźników, oraz poszczególne zakłady MZA. A to, że post Walasa, jak to post Walasa nie będący wypisówką, jest bezsensowny to inna historia. Z całą pewnością w ZTM siedzą i kombinują tylko jak tu uprzykrzyć życie kierowcom, a za stworzenie linii o dużej liczbie kółek przyznawane są nagrody.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 kwie 2011, 21:29

No jakoś z TW udało się wypracować pewne zasady współpracy, oparte z grubsza o iteracyjną dyskusję o poszczególnych rozwiązaniach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 kwie 2011, 22:07

Glonojad pisze:No jakoś z TW udało się wypracować pewne zasady współpracy, oparte z grubsza o iteracyjną dyskusję o poszczególnych rozwiązaniach.
rozumiem, że to w jej ramach zgodzono się na 3 min. postoju dla ósemki na Wiatracznej, zero minut postoju dla 27 na Cm. Wolskim w DS itp.? :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 kwie 2011, 22:07

Łatwiej się rozmawia z jedną firmą niż z czterema, gdzie tę miejską trzeba traktować jak pięciu różnych przewoźników. Poza tym autobusy są znacznie bardziej nieprzewidywalne niż tramwaje. SWL tramwajowe poważnie się sypią przy jakichś większych awariach, wypadkach. Do rozłożenia autobusowych wystarczy większy korek.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Walas
Posty: 17354
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 03 kwie 2011, 22:12

MeWa pisze:
Glonojad pisze:No jakoś z TW udało się wypracować pewne zasady współpracy, oparte z grubsza o iteracyjną dyskusję o poszczególnych rozwiązaniach.
rozumiem, że to w jej ramach zgodzono się na 3 min. postoju dla ósemki na Wiatracznej, zero minut postoju dla 27 na Cm. Wolskim w DS itp.? :P
Dla 23 też 0min. na Czynszowej =; .
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 kwie 2011, 22:19

Gdzie i tak nie ma infrastruktury porządnej. Rzeczywiście tragedia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11298
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 kwie 2011, 22:46

bartoni722 pisze:A przekaż nam swoją propozycję rozwiązania?
Wam? O zgrozo, Ty jesteś Tam?

To nietrudne, Watsonie. 723 przyjeżdża, dajmy na to, co 2 godziny, a 426 w tym czasie 6-7 razy. Wystarczy zamienić kierowców na te 2 linie 2 razy na dzień, coby kociokwiku nie dostali.

W tramwajach już umiom jeździć innym wozem. Tutaj: Niedasie.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25969
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 kwie 2011, 7:37

Szeregowy_Równoległy pisze:Łatwiej się rozmawia z jedną firmą niż z czterema, gdzie tę miejską trzeba traktować jak pięciu różnych przewoźników.
Motorniczowie i tak mogą jeździć tylko wozami ze swojej zajezdni, więc z punktu widzenia organizacji SWL to bez znaczenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5996
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 kwie 2011, 9:13

Zdziwiłbyś się , ile razy radiowozy TW przewoziły dyżurnych z zakładu na zakład , aby wyjechać planem .
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ