Strona 15 z 21

: 16 gru 2011, 17:33
autor: zofey
Były odjazdy z Mińska o 7:45 i 7:58. Teraz oba nagle niedostępne?

: 16 gru 2011, 22:07
autor: chester
IRJ w ruchu pasażerskim w praktyce trudno dostać, chyba że na okazjonalne. To wszystko efekt starych wojenek IC-PR i nowelizacji ustawy o przewozie zbiorowym osób. Pierwsza aktualizacja jest 1 lutego, nie 1 marca, ale tylko w ruchu towarowym. Sama aktualizacja pasażerska jest w czerwcu możliwa na RRJ. Regulamin nie mówi nigdzie, że przez miesiąc nie można niczego zmienić.

: 19 gru 2011, 13:24
autor: Nxo
no i mamy pierwsze korekty

http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1944.html
Zmiany w rozkładzie jazdy pociągów Kolei Mazowieckich od dnia 27 grudnia br.

Szanowni Państwo,
Koleje Mazowieckie informują, że od dnia 27 grudnia 2011r. wprowadzają następujące zmiany w rozkładzie jazdy:

KM2 Warszawa – Łuków
- zmiana godzin kursowania pociągu 835 relacji W-wa Zachodnia 23.52 – Mińsk Mazowiecki 0.50 na W-wa Zachodnia 0.12 – Mińsk Mazowiecki 1.16.

KM3 Warszawa – Łowicz
- dodatkowe zatrzymanie pociągu „Mazovia” o godzinie 7.19 na stacji Ożarów Mazowiecki.

KM7 Warszawa – Dęblin
- wydłużenie w dni powszednie relacji pociągu Sochaczew 5.50 – Pilawa 8.07 do Dęblina (przyjazd o 9.00),
- zmiana terminu kursowania pociągu 2138 rel. Dęblin 17.40 – Warszawa Zachodnia 19.56 z codziennie na D oraz uruchomienie pociągu Dęblin 16.40 – Warszawa Zachodnia 18.56 dodatkowo w weekendy i święta.

KM8 Warszawa – Radom – Skarżysko Kamienna
- uruchomienie dodatkowego pociągu przyspieszonego relacji W-wa Wschodnia 16.55 – Radom 18.50.

Uwaga:
Koleje Mazowieckie planują utrzymać kursowanie powyższego pociągu do końca rozkładu jazdy, natomiast PKP Intercity będzie wnioskowało do Zarządcy Infrastruktury aby od dnia 1 marca w trasie pociągu W-wa Wschodnia 17.53 – Radom 20.06 kursował pociąg TLK. Do dnia 29 lutego Koleje Mazowieckie będą uruchamiać oba pociągi przyspieszone odjeżdżające z Warszawy Centralnej o godzinie 17.06 i 18.05.
- uruchomienie dodatkowego pociągu Czachówek Płd. 7.50 – Piaseczno 8.05 – Warszawa Zachodnia 8.35 z terminem kursowania D.
- wydłużenie w dni powszednie relacji pociągu 9880 Mrozy 5.01 – W-wa Zachodnia 6.18 do Czachówka Płd. 7.22 z terminem kursowania D.
- uruchomienie pociągu W-wa Rembertów 11.40 – Piaseczno 12.33 z terminem kursowania D.
- wydłużenie w dni powszednie relacji pociągu W-wa Zachodnia 16.44 – Dęblin 19.03 ze stacji Piaseczno 16.10 i W-wa Służewiec 16.30,

KM26 Dęblin – Radom
- zmiana godzin kursowania pociągu 525 relacji Dęblin 6.29 – Radom 7.27 na Dęblin 6.14 – Radom 7.11.

KM33 Kutno – Sierpc
- zmiana godzin kursowania pociągu 15337 relacji Kutno 15.45 – Sierpc 17.32, na Kutno 14.45 – Płock 16.03 – Sierpc 16.46.

: 19 gru 2011, 13:37
autor: MichalJ
Hehe. Żadnych zmian przez miesiąc, a w ogóle to pierwsza korekta w marcu. Koń by się...

: 19 gru 2011, 13:41
autor: chester
Właśnie ledwie co ogłoszona piąta poprawka do Regulaminu mówi, że ewentualne przewozy w ramach IRJ różne od okazjonalnych należy składać w terminie minimum 40 dni przed planem. Jeśli by mieli zacząć od pełnego miesiąca to wypada właśnie 1 marca.

: 19 gru 2011, 14:16
autor: rufio198
MichalJ pisze:Hehe. Żadnych zmian przez miesiąc, a w ogóle to pierwsza korekta w marcu. Koń by się...
Kto Ci powiedział że w marcu jest korekta?

: 19 gru 2011, 16:50
autor: MichalJ
Kto Ci powiedział że w marcu jest korekta?
Pani Donata Nowakowska:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... kiedy.html

: 19 gru 2011, 18:52
autor: rufio198
Echh co innego mówi rzecznik KM, co innego naczelnicy co zajmują się rozkładem w KM-ach i PLK - komu wierzyć? :sad:

: 19 gru 2011, 19:35
autor: przewoz
Takie tam korekty.
Jakby to ode mnie zależało, to tabelę 613 bym wywrócił do góry nogami w szczycie, no bo kto wymyślił, żeby w ciągu 15 minut odjeżdżały pociągi kolejno do 1) Siedlec, 2) Mińska, 3) SKM Miłosna, zamiast 1) SKM Miłosna, 2) Mińsk, 3) Siedlce.. [a potem przerwa]
Ale na takie zmiany się nie zanosi.

: 20 gru 2011, 0:34
autor: BJ
Pytanie pewnie głupie, ale po co pociągi KM zapuszczają się aż do Czeremchy? :O
Trochę takie połączenie bardziej by pasowało pod PR. Może poza tym do Tłuszcza.

: 20 gru 2011, 2:36
autor: Adam G.
BJ pisze:Pytanie pewnie głupie, ale po co pociągi KM zapuszczają się aż do Czeremchy? :O
Trochę takie połączenie bardziej by pasowało pod PR. Może poza tym do Tłuszcza.
Spora część linii znajduje się w woj. mazowieckim, dlaczego więc KM miałyby tam nie jeździć? :)

: 20 gru 2011, 6:30
autor: zofey
Przewoz. Czy przed rokiem nie było podobnie? Ktoś przyjął założenie o liczbie pociągów na godzinę, a ich ułożenie zostawili pewnie PLK. PLK uznało że pośpiech musi jechać kolejno za pociągami które odpowiednio wcześniej kończą bieg i wyszedł taki kwiatek. Że nie ma w tym absolutnie żadnej logiki pod kątem pasażerów? Kogo to obchodzi? ](*,)

[ Dodano: |20 Gru 2011|, 2011 06:31 ]
Zresztą i za Zielonego Mazowsza S2 jeździła za Siedlcami/Mrozami. Tyle że poza SKM wszystkie pociągi były równo zapełnione. Wszystkie 4...

: 20 gru 2011, 9:28
autor: przewoz
Wtedy przynajmniej był jeden plus: przed szczytowymi Siedlcami jechał Mińsk. To duży plus.
A dziś? 3 ciasne jednostki na pociągu do Siedlec, bo wpasował się w 3 pociągi do Mińska (kiedyś przyspieszony, osobowy i 15 minut później osobowy - dziś jeden do Siedlec).
Tak być nie musiało. To samo rano.

Właśnie. Warto popatrzeć na tabele SRJP zamieszczone na stronie Przewozów Regionalnych.

Co prawda mają ciągle błędy, ale dobrze widać ten brak logiki :/

: 20 gru 2011, 18:52
autor: laczor
Wzrost zainteresowania podróżnych pociągami z Tłuszcza do Legionowa.... o ile wczoraj frekwencja pociągu 15614 wynosiła 1 osobę, dzisiaj było ich już sześć. Całkiem niezły wynik jak na tak krótki czas po ponownym uruchomieniu tej relacji. =D>
Pomysł zrobienia tego pociągu przyspieszonym jest świetny - z Radzymina do Warszawy Gdańskiej umożliwia to dojazd w około 45 minut, a z Nieporętu w około 30 - o czym przy komunikacji autobusowej można jedynie pomarzyć.
Aż się prosi żeby takich pociągów było więcej. :dance: chętni z pewnością by się znaleźli.

: 23 gru 2011, 14:02
autor: cewicz
Jechałem dzisiaj piętrusem na KM7 z Falenicy. Do Dęblina jedzie ciągnięty, a do Warszawy pchany. Dzisiaj były 4 wagony, zapełnienie średnie, ja siedziałem na dolnym pokładzie, gdzie było ok. 10 osób, na górze z 20. Ogólnie jechało się bardzo przyjemnie, jednak uważam, że powinien być on przyśpieszony. Co chwilę zatrzymywał się na lini otwockiej. Słyszałem, jak inni pasażerowie sobie chwalili, że jeżdżą tu piętrusy. Tylko gdyby jechał on o innej godzinie a nie o 11...