
Zmiany obsługowe - luty 2013
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Niby w jaki sposób? Bo da więcej brygad wysokich niż jest Ikarusów? I tak ZTM parę tygodni wytrzymał z optymalnym planem wysokich brygad, który był bardzo dostosowany do ilostanu Ikarusów danego typu na Stalowej/Woronicza. Nie pamiętasz jak brygad krótkich wysokich ze Stalowej było 2 razy więcej niż Stalowa miała Ikarusów 260? Powoduje to, że trudno przewidzieć czy na tym zadaniu pojawi się wóz wysokopodłogowy czy niskopodłogowy. 

Jednak na 705 wróciły rzęchorusy, czyli rozkład na stronie jest jak najbardziej poprawny niestety
Swoją drogą bawi mnie postawa ZTM - najpierw, na początku roku słusznie robią w pełni niskopodłogowe 705 (przecież to tylko dwie całki i dwa dodatki) a potem z powrotem obniża standard
No ale cóż, na pewno dopóki MZA będą miały Ikarusy to będą one jeździć na 705 i innych podmiejskich  ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)

 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Po pierwsze wysokie są 2 dodatki, całki od początku nowej trasy były niskie (oprócz 2/705 w DŚ. Po drugie przez te parę dni, jednak Ikarusy na tej linii nie były częste, a dziś przykładowo jeździ 3443, zamiast Ikarusa, który ma się na tym prawo pojawić, więc nie narzekaj.zeus pisze:Jednak na 705 wróciły rzęchorusy, czyli rozkład na stronie jest jak najbardziej poprawny niestetySwoją drogą bawi mnie postawa ZTM - najpierw, na początku roku słusznie robią w pełni niskopodłogowe 705 (przecież to tylko dwie całki i dwa dodatki) a potem z powrotem obniża standard
No ale cóż, na pewno dopóki MZA będą miały Ikarusy to będą one jeździć na 705 i innych podmiejskich

- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Od jutra na 345 nie ujrzymy już Ikarusa (100% niskiej podłogi). Zaś BWLki 122 (N11+N61), 201 (109 +N11) i 221 (162+N11+N61) od dzisiejszej nocy zmniejszą swój metraż o 6 metrów.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Tak.ashir pisze:A na tych BWLkach nocnych będzie nadal nakaz wysyłania niskopodłogowców?
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Masz już odpowiedź gdzie się podziały nieskopodłogowce z 705... przeszły na 345.zeus pisze:Jednak na 705 wróciły rzęchorusy, czyli rozkład na stronie jest jak najbardziej poprawny niestetySwoją drogą bawi mnie postawa ZTM - najpierw, na początku roku słusznie robią w pełni niskopodłogowe 705 (przecież to tylko dwie całki i dwa dodatki) a potem z powrotem obniża standard
No ale cóż, na pewno dopóki MZA będą miały Ikarusy to będą one jeździć na 705 i innych podmiejskich
Teraz pewnie trwa poszukiwanie wśród linii podmiejskich z R-4 brygad, które będa "dawcami" wozów niskopodłogowych na 145. Bo kto to słyszał, aby Ikarusa wysyłać na linię miejską

Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
-
- Posty: 3311
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Chyba że stalowa bedzie przegubowa,mobilis jeździ przegubami to czemu oni nie mogą?ashir pisze:Tak jasne, nie dość, że termin zmian nie jest ten sam to na 705 jeżdżą przeguby, a na 345 solówki.
Dzisiaj na 345 jeździ jelcz i solaris solo,rano chyba też był u12 więc ikarusika nie było już.
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo 
