Zmiany obsługowe - luty 2013

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 lut 2013, 22:17

Niby w jaki sposób? Bo da więcej brygad wysokich niż jest Ikarusów? I tak ZTM parę tygodni wytrzymał z optymalnym planem wysokich brygad, który był bardzo dostosowany do ilostanu Ikarusów danego typu na Stalowej/Woronicza. Nie pamiętasz jak brygad krótkich wysokich ze Stalowej było 2 razy więcej niż Stalowa miała Ikarusów 260? Powoduje to, że trudno przewidzieć czy na tym zadaniu pojawi się wóz wysokopodłogowy czy niskopodłogowy. ;-)

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 16 lut 2013, 11:00

Jednak na 705 wróciły rzęchorusy, czyli rozkład na stronie jest jak najbardziej poprawny niestety #-o Swoją drogą bawi mnie postawa ZTM - najpierw, na początku roku słusznie robią w pełni niskopodłogowe 705 (przecież to tylko dwie całki i dwa dodatki) a potem z powrotem obniża standard ](*,) No ale cóż, na pewno dopóki MZA będą miały Ikarusy to będą one jeździć na 705 i innych podmiejskich ](*,)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 lut 2013, 12:52

zeus pisze:Jednak na 705 wróciły rzęchorusy, czyli rozkład na stronie jest jak najbardziej poprawny niestety #-o Swoją drogą bawi mnie postawa ZTM - najpierw, na początku roku słusznie robią w pełni niskopodłogowe 705 (przecież to tylko dwie całki i dwa dodatki) a potem z powrotem obniża standard ](*,) No ale cóż, na pewno dopóki MZA będą miały Ikarusy to będą one jeździć na 705 i innych podmiejskich ](*,)
Po pierwsze wysokie są 2 dodatki, całki od początku nowej trasy były niskie (oprócz 2/705 w DŚ. Po drugie przez te parę dni, jednak Ikarusy na tej linii nie były częste, a dziś przykładowo jeździ 3443, zamiast Ikarusa, który ma się na tym prawo pojawić, więc nie narzekaj. ;-) I też bym w pewnym sensie chciał, żeby te brygady były niskopodłogowe, ale co poradzić.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 18 lut 2013, 7:50

Od jutra na 345 nie ujrzymy już Ikarusa (100% niskiej podłogi). Zaś BWLki 122 (N11+N61), 201 (109 +N11) i 221 (162+N11+N61) od dzisiejszej nocy zmniejszą swój metraż o 6 metrów.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2013, 7:55

Długo były te Ikarusy na 345, a czemu akurat od jutra? W sumie dobrze, że od jutra to jeszcze dzisiaj będzie można złapać, ale czy jest jakiś powód jak w przypadku 705. A na tych BWLkach nocnych będzie nadal nakaz wysyłania niskopodłogowców? :-k

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 18 lut 2013, 8:05

ashir pisze:A na tych BWLkach nocnych będzie nadal nakaz wysyłania niskopodłogowców? :-k
Tak.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2013, 8:07

Dzięki.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 18 lut 2013, 12:13

zeus pisze:Jednak na 705 wróciły rzęchorusy, czyli rozkład na stronie jest jak najbardziej poprawny niestety #-o Swoją drogą bawi mnie postawa ZTM - najpierw, na początku roku słusznie robią w pełni niskopodłogowe 705 (przecież to tylko dwie całki i dwa dodatki) a potem z powrotem obniża standard ](*,) No ale cóż, na pewno dopóki MZA będą miały Ikarusy to będą one jeździć na 705 i innych podmiejskich ](*,)
Masz już odpowiedź gdzie się podziały nieskopodłogowce z 705... przeszły na 345.
Teraz pewnie trwa poszukiwanie wśród linii podmiejskich z R-4 brygad, które będa "dawcami" wozów niskopodłogowych na 145. Bo kto to słyszał, aby Ikarusa wysyłać na linię miejską :neutral:
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2013, 15:43

Tak jasne, nie dość, że termin zmian nie jest ten sam to na 705 jeżdżą przeguby, a na 345 solówki. =;

michał1984
Posty: 3311
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 18 lut 2013, 17:24

ashir pisze:Tak jasne, nie dość, że termin zmian nie jest ten sam to na 705 jeżdżą przeguby, a na 345 solówki. =;
Chyba że stalowa bedzie przegubowa,mobilis jeździ przegubami to czemu oni nie mogą?
Dzisiaj na 345 jeździ jelcz i solaris solo,rano chyba też był u12 więc ikarusika nie było już.
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

ashir
Posty: 28120
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 lut 2013, 17:55

Bo Stalowa nie widzi wysyłania nadmetrażu na 345, jak Mobilis. Tam był choć przez jeden szczyt SU12-2? :D A i owszem nie było dziś Ikarusów na 345, w piątek też Jelcz jeździł, a na 145 jeżdżą 3 Ikarusy 280 na 4 brygady wysokie. Cóż wielka szkoda, może kiedyś jeszcze się pojawią Ikarusy na 345. :sad:

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3573
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 26 lut 2013, 15:14

Czy od wczoraj ITS obsługuje 1/181? Mam nadzieję, że to tylko dziwadlo, ale wolę się spytać.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

Zablokowany