(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
A dla kogo ma być ten lek, skoro średnia frekwencja 32 na skrętach na Kercelaku to nie wszystkie miejsca siedzące zajęte, a 50% pasażerów opuszcza skład po wykonaniu skrętu?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie wiem, czy akurat 46 potrzebuje wzmocnienia - lepiej by się chyba sprawdzało na dłuższej trasie, np. do Cm. Wolskiego - byłoby wspomożeniem 26 na dalszym odcinku, a pracownicy biurowców przy Kasprzaka jakoś tłumnie z niego nie korzystają (nie mam z obserwacji z rana, ale po południu zapełnia się dopiero od Kercelaka, wcześniej zaś są na pokładzie jednostki)
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.
A kiedyś 46 jeździło na Cm. Wolski i było uzupełnieniem dla 26 więc może to nie było takie głupie i lepsze niż ten obecny twór kursujący przeciwbieżnie w zależności od pory dnia?pawcio pisze:Tak łatwo się nie da, bo jeszcze trzeba zachować podaż na Al. Solidarności (wzmacniać 46?), ale generalnie coś w ten deseń.
[ Dodano: 2008-04-10, 15:11 ]
Wydaje mi się , że Kasprzaka to potrzebuje tramwajowego wzmocnienia w szczycie do Zawiszy a nie w stronę Solidarności (oczywiście wiem, ze jest 501, ale nie każdy chce stać w korku na Towarowej)altar pisze:pracownicy biurowców przy Kasprzaka jakoś tłumnie z niego nie korzystają (nie mam z obserwacji z rana, ale po południu zapełnia się dopiero od Kercelaka, wcześniej zaś są na pokładzie jednostki)