Strona 141 z 603

: 10 kwie 2008, 13:31
autor: mcdm
Napewno jest to najszybsze bezposrednie polaczenie Dw Wilenskiego z pl Zawiszy. Ale kiedys ten temat juz byl walkowany a f 32 spadla z 6 do 12 min.

: 10 kwie 2008, 13:32
autor: pawcio
Tylko, że takie bezpośrednie połączenie tędy nie jest konieczne, skoro występuje silna para 21+25 przez Most Poniatowskiego.

: 10 kwie 2008, 14:07
autor: mcdm
pawcio pisze:Tak. Tylko po co ma skręcać na Kercelaku? Dwie ww. relacje można obsłużyć inaczej.
Ciekawe czy za 30 lat tez bedziesz mial takie zdanie?

: 10 kwie 2008, 14:24
autor: pawcio
A dlaczego miałbym nie mieć?

: 10 kwie 2008, 14:27
autor: mcdm
Liczmy, ze do tej pory ktos wymysli cudowny lek na zmeczenie (np bieganiem miedzy przystankami) :)

: 10 kwie 2008, 14:29
autor: pawcio
A dla kogo ma być ten lek, skoro średnia frekwencja 32 na skrętach na Kercelaku to nie wszystkie miejsca siedzące zajęte, a 50% pasażerów opuszcza skład po wykonaniu skrętu?

: 10 kwie 2008, 14:45
autor: mcdm
O leku pisalem wobec generalnej tendencji zmusznia wiekszosci pasazerow do przesiadek (np na Kole 13 czy przy forcie Wola 27),
Co do 32 : po 16tej trudno zobaczyc zeby ktos wysiadal po skrecie, stad najrozsadniej zrobic z niej linie szczytowa np 42, bo w miedzyszczycie rzeczywiscie jezdzi pustawa.

: 10 kwie 2008, 14:46
autor: fik
Żadnych więcej linii szczytowych realizujących unikalne połączenia.

: 10 kwie 2008, 14:49
autor: altar
A można wiedzieć czemu - jakieś wcześniejsze negatywne doświadczenia?

: 10 kwie 2008, 14:53
autor: pawcio
Szkoda brygad. Z 26 ludzie sie wysypują drzwiami i oknami, więc takie 32 to czyste marnotrawstwo wozów.

: 10 kwie 2008, 14:54
autor: altar
To w takim razie 23 na Czynszową i 32 out?

: 10 kwie 2008, 15:00
autor: pawcio
Tak łatwo się nie da, bo jeszcze trzeba zachować podaż na Al. Solidarności (wzmacniać 46?), ale generalnie coś w ten deseń.

: 10 kwie 2008, 15:05
autor: altar
Nie wiem, czy akurat 46 potrzebuje wzmocnienia - lepiej by się chyba sprawdzało na dłuższej trasie, np. do Cm. Wolskiego - byłoby wspomożeniem 26 na dalszym odcinku, a pracownicy biurowców przy Kasprzaka jakoś tłumnie z niego nie korzystają (nie mam z obserwacji z rana, ale po południu zapełnia się dopiero od Kercelaka, wcześniej zaś są na pokładzie jednostki)

: 10 kwie 2008, 15:08
autor: Lipa
pawcio pisze:Tak łatwo się nie da, bo jeszcze trzeba zachować podaż na Al. Solidarności (wzmacniać 46?), ale generalnie coś w ten deseń.
A kiedyś 46 jeździło na Cm. Wolski i było uzupełnieniem dla 26 więc może to nie było takie głupie i lepsze niż ten obecny twór kursujący przeciwbieżnie w zależności od pory dnia?

[ Dodano: 2008-04-10, 15:11 ]
altar pisze:pracownicy biurowców przy Kasprzaka jakoś tłumnie z niego nie korzystają (nie mam z obserwacji z rana, ale po południu zapełnia się dopiero od Kercelaka, wcześniej zaś są na pokładzie jednostki)
Wydaje mi się , że Kasprzaka to potrzebuje tramwajowego wzmocnienia w szczycie do Zawiszy a nie w stronę Solidarności (oczywiście wiem, ze jest 501, ale nie każdy chce stać w korku na Towarowej)

: 10 kwie 2008, 15:14
autor: altar
To skąd w takim razie obecna trasa 46?