Strona 142 z 150
Buspasy
: 16 gru 2018, 13:26
autor: Łukasz
pawcio pisze:Gdyby buspas zaczynał się tam, gdzie z dwóch pasów robią się trzy to powinno dać radę. Tylko do tego trzeba by z Generalną gadać.
Długo się mówiło, ze nie da się, żeby średnica była długim metrem. Ale się jakoś udało.
A czy gddkia może się zrzec części drogi?
Buspasy
: 16 gru 2018, 13:29
autor: pawcio
Wydaje mi się że ustawa o drogach publicznych nie pozwala.
Buspasy
: 16 gru 2018, 21:51
autor: Solaris U10
Chodzi o zmianę zarządcy jednego pasa ruchu?
Buspasy
: 16 gru 2018, 22:05
autor: Łukasz
W praktyce tak, w teorii można to oddzielić na osobne jezdnie.
Buspasy
: 17 gru 2018, 12:36
autor: person
Łukasz pisze: ↑16 gru 2018, 13:26
A czy gddkia może się zrzec części drogi?
Po co miałaby się zrzekać? Na Trasie Toruńskiej/AK jakoś buspas wyznaczono, chociaż jest to ponoć S8...
Buspasy
: 17 gru 2018, 13:21
autor: vernalisadonis
S8 to ta droga w środku.
Buspasy
: 17 gru 2018, 13:30
autor: pawcio
Pod zarzadem GDDKiA jest cały pas drogowy, łącznie z dojazdami do bloków przy Toruńskiej za ekranami.
Buspasy
: 17 gru 2018, 13:32
autor: Dantte
pawcio pisze: ↑17 gru 2018, 13:30
Pod zarzadem GDDKiA jest cały pas drogowy, łącznie z dojazdami do bloków przy Toruńskiej za ekranami.
Niestety, GDDKiA zrobiła nam cztero- czy tam pięciometrowy na szerokość chodnik, chyba żeby mogły się tam odbywać wyścigi wózków dzięcięcych, beznadziejny przebieg ścieżki rowerowej i nieprzydatne parkingi.
A na Toruńskiej nadal brakuje buspasa, choćby w kierunku zachodnim (od zjazdu na Modlińską do wjazdu z Modlińskiej).
Buspasy
: 18 gru 2018, 20:29
autor: Glonojad
pawcio pisze: ↑16 gru 2018, 13:23
Gdyby buspas zaczynał się tam, gdzie z dwóch pasów robią się trzy to powinno dać radę. Tylko do tego trzeba by z Generalną gadać.
Dokładnie tak. Zresztą trzypasowego odcinka poza granicami Warszawy nie ma tak wiele.
I oczywiście racja z tymi 2 tygodniami adaptacji, tak samo straszono paraliżem przed dokładnie każdym buspasem.
Tym czasem w ramach zrównoważonej polityki transportowej zdaje się wydłużono dwujezdniowy odcinek DK79, żeby zwiększyć presję motoryzacyjną.
Aha, wciąż nikt nie wykazał błędów w moich obliczeniach. Dlaczego 6000 ma cierpieć przez egoizm 4000?
Buspasy
: 18 gru 2018, 22:50
autor: osa
Z buspasami na Puławskiej urywająca się w tym miejscu południowa obwodnica Warszawy stałaby w miejscu po horyzont. To też trzeba wziąć pod uwagę (do lata 2020 r.)
Buspasy
: 19 gru 2018, 0:35
autor: KwZ
Taką tezę wypadałoby wysymulować.
Buspasy
: 19 gru 2018, 0:37
autor: Łukasz
Gdyby przyciąć ruch wcześniej, to by można było jeszcze do lata 2020 zostawić buspas na poboczu do Poleczki.
Buspasy
: 02 sty 2020, 16:49
autor: TGM
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... je-2586065
Nie wiem na co bus-pas na Sikorskiego skoro jest tam tak żałosna oferta komunikacyjna. W dodatku to najmniej zapchany odcinek na całym ciągu.
Buspasy
: 02 sty 2020, 17:06
autor: KwZ
TGM, twoje marudzenie jest żałosne. Po to właśnie, żeby ludzie się przesiedli do takiego 402. I powinien być wprowadzony równolegle do otwarcia POW, a nie potem albo wcale. Już zrobiono ten błąd przy S8 / al. Prymasa.
166+402+503 daje 4+7+6 = 17 kursów na godzinę na kierunek (i można ew. dorzucić 195 i 148). To nie takie mało.
Buspasy
: 02 sty 2020, 18:08
autor: TGM
Jak dla mnie to to jest bardzo mało aby raz na cztery minuty coś przejechało. Jeden kurs na minutę to powinno być minimum. I bez tunelów/estakad nic tam się nie poprawi. Nawet dla komunikacji miejskiej. Dwa pasy z Wisłostrady w Witosa, światło zielone chyba przez minutę, w każdym razie bardzo długo i co? Potem robi się jeden pas gdzie trzeba ustąpić jadącym ciurkiem z estakady. Z Wałbrzyskiej też problem skręcić w DS bo cała zastawiona. To są ważniejsze problemy.