Jednej brygady potrzeba (43 vs 53 minuty półkursu przy 20 minutach częstotliwości). Jest jeszcze kwestia tego, czy to musi jeździć aż na Kabaty - choć wydłużenie czegoś innego akurat tez będzie kosztowne.pawcio pisze:Wiem. Ale wiem też że plan nie jest z gumy.
Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
ŁK
Ejejej, akurat 220 między Pralką a Starym Bemowem pracuje bardzo przyzwoicie - http://tustolica.pl/nowe-autobusy-na-be ... wuja_78475
Mylisz logikę z polityką. Wiem że cię to nic nie obchodzi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Cudowna dobra zmiana przywraca PKS za nasze pieniądze na zadupiach gdzie jeżdżą 1,2 góra 3 osoby to Warszawa nie może?
tatra
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ja rozumiem, że bywam dogmatyczny i idealistyczny, ale jeśli naprawdę problemem w tym mieście mogłoby być znalezienie dwóch czy trzech (!) brygad w DS (!!!), a osoba z Twoim doświadczeniem i wiedzą traktuje to jako niezmienialny warunek brzegowy (!!!!), to coś z tym systemem jest bardzo, ale to bardzo nie tak.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ja nie traktuję tego, jako warunku brzegowego. Czynię zastrzeżenie, bo wiem, że różne drobnostki i głupotki potrafiły całkiem fajne projekty wysadzać w powietrze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie. To polityka. Momentami głupia, ale polityka. Ja na przykład bardzo ceniłem dziada 202. Koszt niewielki, a wszelkie jęki targówczańskie można było wysłać na bambus.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W jednym, stosunkowo krótkim zdaniu, napisałeś 5 bzdur. Szanuję.
No ale właśnie: uciszanie jęków nie jest wartością samą w sobie, powinno być co najwyżej środkiem do realizacji efektywnej polityki transportowej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Mylisz niebo z gwiazdami odbijającymi się nocą na powierzchni stawu.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Kończy się budowa wiaduktu. Zabiorą autobusy z Ursynowa?
https://www.haloursynow.pl/artykuly/kon ... ,12392.htm
https://www.haloursynow.pl/artykuly/kon ... ,12392.htm
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
W takim razie po co budowano pętlę na samym końcu Baletowej, przy granicy miasta? Może jakieś kursy skrócone (237)?
737 do Wilanowskiej? Akurat miałem tę trasę za dość przydatną w stosunku do tłuczenia się po Puławskiej, choć niewątpliwie szkoda, że do samego metra nie dojeżdżała. Wypadałoby też, żeby autobusy na jednej ulicy dojeżdżały do jednej stacji metra i tutaj może to 715 jako zupełnie inny potok niż linie piaseczyńskie powinno jechać na Ursynów, choć jest to jednak trasa krótsza od 737.
Zresztą skoro już się zabieramy za zmiany w liniach podmiejskich na Puławskiej, moim zdaniem przy okazji powinno się dorobić parę przystanków i scalić pierdyliard wariantów 727 w jedną linię na trasie Wilanowska - Piaseczno - Gołków - Zielona - Radnych - Millenium - Szkolna - Lipowa - Asfaltowa - Gościniec - Cmentarz Południowy. To jest już i tak na tyle daleko od miasta, że oszczędności czasowe na szybszych trasach poszczególnych wariantów w skali całej podróży są znikome, natomiast do komunikacji miejskiej w takiej odległości nie da się zachęcić bardziej niczym innym, niż przyzwoitą częstotliwością, której zupełnym przeciwieństwem są obecne zestawy tras kursujące ledwie po kilka razy dziennie.
Zresztą skoro już się zabieramy za zmiany w liniach podmiejskich na Puławskiej, moim zdaniem przy okazji powinno się dorobić parę przystanków i scalić pierdyliard wariantów 727 w jedną linię na trasie Wilanowska - Piaseczno - Gołków - Zielona - Radnych - Millenium - Szkolna - Lipowa - Asfaltowa - Gościniec - Cmentarz Południowy. To jest już i tak na tyle daleko od miasta, że oszczędności czasowe na szybszych trasach poszczególnych wariantów w skali całej podróży są znikome, natomiast do komunikacji miejskiej w takiej odległości nie da się zachęcić bardziej niczym innym, niż przyzwoitą częstotliwością, której zupełnym przeciwieństwem są obecne zestawy tras kursujące ledwie po kilka razy dziennie.