Spis autobusów miejskich w złym stanie technicznym

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 gru 2012, 7:23

Szeregowy_Równoległy pisze:Chyba, że w MZA kierowcy są karani za zjazdy na brak ogrzewania (w Mobilisie nie są), wtedy gościa rozumiem.
Ja nie. Sądy pracy od czegoś są. Przy czym to coś należy rozumieć jako "popieranie pracowników w sporach z pracodawcą".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 11 gru 2012, 13:43

Problem jest jeden. O ile brak ogrzewania jest oczywisty i bezdyskusyjny, o tyle "słabe ogrzewanie" to już rzecz średnio do udowodnienia :P
noidea

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 gru 2012, 13:48

Z wypowiedzi locia xd (jak to się, psiamać odmienia?) wynikało, że ogrzewanie było niesprawne. "Lodowate powietrze" raczej nie pozostawia zbyt dużej płaszczyzny do dyskusji na temat sprawności ogrzewania kabiny kierowcy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 11 gru 2012, 18:53

A352 na pewno 'chłodzi'. Kurtka, czapka, rękawiczki... :-"

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 gru 2012, 19:03

I też bym kierowcy spytał, czemu nie zjechał bądź nie kłócił się o podmianę? Pracowałeś u nas, wiesz, że z ogrzewaniem raczej scen nikt nie robił.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 11 gru 2012, 23:02

A178 dekoracja liniowa zamontowana na taśmie, brak ogrzewania przedziału pasażerskiego, lewa lampa przednia zewnętrzna otwiera się na każdej nierówności drogi, przednie zawieszenie wydaje głośne odgłosy prosząc o naprawę.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 15 gru 2012, 15:37

A426 - ma problemy ze zmieszczeniem się na jednym pasie ;) Typowy czteroślad.

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 15 gru 2012, 17:14

Myślałem że szroty z Grodziska nie są już mnie w stanie niczym zaskoczyć - jednak bardzo się myliłem. Od dziś twierdzę że w autobusie marki Scania może zdarzyć się dosłownie wszystko. Podczas dzisiejszej "szklanki" czekałem na 717 na przystanku Orzeszkowej w Piastowie. Sytuacja była taka że ulica była posypana i przejezdna - niestety zatoka była kompletnie oblodzona i żadnej solarce nie przyszło do głowy żeby w nią wjechać. Podczas podjeżdżania A508 oczywiście na lodzie zadziałał ABS ratując sytuację i pozwalając wyhamować na końcu zatoki. Problemy zaczęły się po zatrzymaniu - ABS zgłupiał i pulsował hamulcami dopóki całe powietrze z wozu nie zeszło. Kierowca mógł jedynie wysiąść i bezradnie patrzeć jak mu wóz opada. ](*,) Dopiero po zgaszeniu, restarcie i kilkuminutowym pompowaniu powietrza mogliśmy pojechać w dalszą drogę. Dziękuję za jazdę tym czymś w takich warunkach. Oczywiście 500m dalej spotkaliśmy A507 na awaryjnych. Potwierdza się teza że każda anomalia pogodowa powoduje totalną czystkę w taborze PKS Grodzisk - aż się wierzyć nie chce że to kosztowało milion złotych za sztukę.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 gru 2012, 17:37

To nie są nówki-sztuki ze śladowym przebiegiem, więc chyba nie do producenta pretensje. Ale nie martw się, SU18 ze skrzynią ZF Ecolife na lodzie miał problemy z ruszeniem z miejsca. Przy skrzyniach Voitha problem jest znacznie mniej odczuwalny.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 gru 2012, 17:46

Piasek w piasecznicach się skończył?

A nie, przepraszam, zapomniałem że to "niezawodna komunikacja autobusowa" Reserved'a... :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 gru 2012, 17:48

Ty się nie śmiej, ostatnio pojechałem SU18 z Ecolife'm na diagnostykę, to przez pół godziny wywalałem bezpieczniki w rolkach, bo jak ostatnią osią wjechałem, to był problem z ruszeniem :D ASR w natarciu ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 gru 2012, 18:12

A tego nie da się, przepraszam za wyrażenie, zmostkować?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 15 gru 2012, 18:19

Miałbym jechać na diagnostykę z niesprawnym ASR? Bo w praktyce oznaczałoby to popsucie ASR, czyli wóz byłby niesprawny, czyli nie powinien przejść przeglądu. Jak wywala rolki, to ABS/ASR jest sprawny, to test :D
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 17 gru 2012, 8:48

Czy na Ostrobramskiej zaczęli coś majstrować przy hamulcach przystankowych? 8342 dziś radośnie odjeżdża z przystanku z otwartymi drzwiami. Zupełnie jak krótkie MANy z Michalczewskiego.
MotorMan :term:

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 17 gru 2012, 14:35

Klawisz pisze:Czy na Ostrobramskiej zaczęli coś majstrować przy hamulcach przystankowych? 8342 dziś radośnie odjeżdża z przystanku z otwartymi drzwiami. Zupełnie jak krótkie MANy z Michalczewskiego.
W SU18 jest przełącznik który pozwala na odłączenie przystankowego
5280

ODPOWIEDZ