Buspasy
Moderator: Wiliam
Nie wiem, od czego chcesz liczyć te 100 %, ale generalnie się zgadzam.
Tyle że uruchomienie buspasa może mieć dwojakie cele:
- ulgę dla dotychczasowych pasażerów, w postaci szybszego i, co może i ważniejsze, regularniejszego kursowania.
- zachętę dla nowych pasażerów, przejętych z samochodów. Tę składową, zwłaszcza w obliczu "100%" powinny zapewniać nowe kursy.
Tyle że uruchomienie buspasa może mieć dwojakie cele:
- ulgę dla dotychczasowych pasażerów, w postaci szybszego i, co może i ważniejsze, regularniejszego kursowania.
- zachętę dla nowych pasażerów, przejętych z samochodów. Tę składową, zwłaszcza w obliczu "100%" powinny zapewniać nowe kursy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Akurat na Sikorskiego ten potencjał jest ogromny, szczególnie w kontekście nowych osiedli i braku buspasa na Wilanowskiej. Jedak ten buspas powinien objąć cały odcinek - od Nowoursynowskiej do Sobieskiego. Inaczej przed Św. Bonifacego utkną też 148, 185, 189 i 317.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dlatego w obliczeniach użyłem wartości 100.Łukasz pisze: ↑06 sty 2020, 9:26Ale wiecie, że jak średnia będzie 150 osób, to już będzie za późno, żeby kogokolwiek zachęcić? Musi być zarówno podaż miejsc jak i możliwość rozszerzenia częstotliwości. Generalnie z liniami, gdzie jest 100% wypełnienie, jest coś nie tak. Powinno być na oko tak z 70-80%.
Oczywiście, ideałem byłoby wykonać przed uruchomieniem buspasów prognozy - niewykluczone, że taka powiedzmy Sikorskeigo-Witosa, dziś z ofertą marną na pograniczu żenującej, po wyznaczeniu buspasów przez Most Siekierkowski i Fieldorfa do Grochowskiej okazałaby się hitem. W końcu niektórzy na podobnej trasie chcą budować metro.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
I stąd było 382 - jego powstanie to w zasadzie wyłączna zasługa Jarka, który się uparł wykonać symulacje (ot, ekstrawagancja taka), a potem podtykał je pod oczy przełożonych...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Serio? Boże, co to za miejsce.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Po roku od zatwierdzenia zaczęło się wyznaczanie buspasów na trzypasowej części Bitwy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Akurat jak ma 2 tygodnie padać.Glonojad pisze:Po roku od zatwierdzenia zaczęło się wyznaczanie buspasów na trzypasowej części Bitwy.
I mają zlikwidować lewoskręt dla 521. Będzie Dickensa i oberek przez Białobrzeską?
ŁK
Od lat u nas pasy się maluje tuż przed deszczem, by za długo farba nie poleżała...
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Jeszcze jest kilka innych możliwości:
- przez Dickensa z pominięciem Białobrzeskiej,
- przez Opaczewską i dalej prosto przez skrzyżowanie z Białobrzeską, ale to głupio, bo trzeba by dostawić nowy przystanek,
- przez BW i Szczęśliwicką, ale ten lewoskręt jest równie kłopotliwy co w BIałobrzeską,
- skręt wcześniej w Kopińską z Grójeckiej i dalej jak 157 (będzie dublować na dłuższym odcinku 157, to może łatwiej będzie je w końcu wywalić...)
- zlikwidować 521 od razu (to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie )
Wyłączenie dla ZTM nie wymaga osobnego pasa i fazy na sygnalizatorze (jak przy Poleczki)? Czy będziemy sztucznie przycinać ruch z naprzeciwka, bo 2 razy na godzinę skręca tam autobus? Czy może będzie GPS?
ŁK
Przez Opaczewską od Grójeckiej to zwykle autobusem nie przejedziesz, choć to by była sensowna opcja. Wszystkie pozostałe nie są sensowne, bo przecież musi być dojazd do bazarku, którego już w większości nie ma.mb112 pisze:Jeszcze jest kilka innych możliwości:
- przez Dickensa z pominięciem Białobrzeskiej,
- przez Opaczewską i dalej prosto przez skrzyżowanie z Białobrzeską, ale to głupio, bo trzeba by dostawić nowy przystanek,
- przez BW i Szczęśliwicką, ale ten lewoskręt jest równie kłopotliwy co w BIałobrzeską,
- skręt wcześniej w Kopińską z Grójeckiej i dalej jak 157 (będzie dublować na dłuższym odcinku 157, to może łatwiej będzie je w końcu wywalić...)
- zlikwidować 521 od razu (to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie )
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sądzę, że po prostu dwa razy na godzinę autobus sobie skręci na zasadach ogólnych, blokując jeden z dwóch pasów
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.