Strona 145 z 168

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 19:37
autor: Wiliam
Zastanawiałbym się mocno nad reorganizacją wtedy. Jakaś siekiera między Wileńskim a Markami i tam jakieś mniejsze linie. Po za tym może 132 przedłużone po trasie 732 (nie wiem czy we wszystkich kursach).
A jak się nic nie zmieni to pewnie się skończy na jakiejś rodzinie linii 23x.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 19:45
autor: Łukasz
wydłużać 132 w niektorych kursach to pewnie lepiej zrobić 232, ale nikt nie poznał klucza jeszcze, kiedy się daje numer, a kiedy literki ;)
232/238/738/318 :>?

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 19:45
autor: MichalJ
Jeśli bez zmiany tras, to 210, 310 i 232.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 19:48
autor: Łukasz
210 i 310 tutaj ;p? A Górczewska? A Groty?

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 19:48
autor: Frencher
Na chwile obecną mówi się tylko o zamianie linii 718, 732 oraz 805 w ich odpowiedniki w wersji linii miejskich.
Ja bym też chętnie widział jakieś zmiany, włączenie do obsługi Marek już istniejących linii miejskich (kosztem tych które są teraz) ale nic na to nie wskazuje.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:03
autor: ashir
To przystankiem granicznym dla 738 i L40 będzie Struga? :)

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:05
autor: MichalJ
W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy. :)

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:07
autor: Frencher
ashir pisze:To przystankiem granicznym dla 738 i L40 będzie Struga? :)
Wszystko na to wskazuje.
Ponadto będzie ciekawy przypadek - L-ka w taryfie podmiejskiej kursująca fragmentem trasy po strefie miejskiej (z zatrzymaniami na przystankach).

Ps. Dodam jako ciekawostkę, że rozpatrywane jest wzmocnienie obecnej linii 805 gdy już będzie linią miejską. A dalej są kolejne plany...

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:11
autor: Domas
MichalJ pisze:W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy. :)
You don't say?

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:15
autor: ashir
MichalJ pisze:W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy. :)
Dodam, do wypowiedzi Domasa, że analogicznie tak było z L17 do CH Marki i tak cały czas przystanki graniczne ma L-7, masz jeszcze coś mądrego do powiedzenia na temat linii lokalnych z którymi pewnie styczność miałeś tylko na mapie? :)

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:16
autor: MichalJ
2. Strefy biletowe

We wszystkich liniach na całym obszarze obowiązywania oferty ważne są tylko bilety przeznaczone dla strefy 2. lub 1. i 2. Bilety dla strefy 1. oraz bilety KMŁ są nieważne.
http://www.ztm.waw.pl/integracja.php?i=3&c=103&l=1

I co teraz, misiaczki?

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:23
autor: ashir
Było to pisane za czasów, kiedy rzeczywiście żadna linia lokalna nie jeździła w strefie 1. Zresztą z pewnością wiesz, że na wozach zaktualizowano naklejki, że na liniach lokalnych obowiązują bilety od dobowego wzwyż w strefie 1, 1 i 2 oraz 2? :)

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:30
autor: MichalJ
Zapis jest zapis. Zresztą gdyby linie L nie wjeżdżały do 1 strefy, to ten zapis byłby niepotrzebny. :)

Inna sprawa, że w ogóle te linie to jest jakaś paranoja...

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 20:40
autor: ashir
To nie jest zapis z żadnej uchwały, a zwykła niezaktualizowana informacja. Tak samo jak wcześniej bilety 30 dniowe z oferty Warszawa+Łomianki i Warszawa+Czosnów były niemożliwe do wykorzystania w strefie 1 w linii lokalnej. Możesz dalej pisać zza komputera i nie wierzyć - to już Twoja sprawa. ;) Natomiast czyjego przychodu i jakiego rejestru kasownika? Biletów nie trzeba kasować to raz, a dwa to przychód to przewoźnik to ma, ale tylko z tych biletów co pasażerowie u niego je zakupią. Pasażerowie z biletami ZTM są nie na rękę takiemu przewoźnikowi, bo za nich nic nie dostaje. :)

Marki, Radzymin, Wołomin

: 19 lip 2016, 21:00
autor: MichalJ
No właśnie mógłby dostawać od skasowanych, gdyby tak zapisać w umowie.