Strona 146 z 603

: 24 kwie 2008, 23:43
autor: Teokryt
Dennis pisze:8 z 26 mają jednak za dużo wspólnego, przy czym ta pierwsza linia jest w dłuższej, tranzytowej relacji, zupełnie do niczego
To jak wytłumaczysz tłumek wysiadający z 24 do 8, na rondzie Waszyngtona?

: 25 kwie 2008, 0:55
autor: Siecool
Brygad za mało.
Tzn.? Wozów, motorniczych, pieniędzy? Na jedną brygadę, żeby wydłużyć 13? Pieniądze ZTM sam marnuje zrobiwszy mocno nieefektywny system na Bemowie i Kole - wrzuciwszy kasę na dodatki, by utrzymać status quo na Bemowie i to tylko w szczytach, jednocześnie psując system we wszystkich pozostałych porach dnia i DS, tylko dlatego, żeby wydłużalna niewielkim kosztem 13 gniła na Kole. Poza tym ładując niepotrzebne brygady w odcinek Koło - Nowe Bemowo - czemu np. 5 nie może być 23 wydłużonym na Marymont? (problem niemieszczenia się dwuskładów na Marymoncie zniknął od zniknięcia 15). Wtedy dodatkowe dodatki ;) robiące poranne 6 minut z 23 idą na szczytowe 46 do Koła, jednocześnie oszczędzamy wozy i motorkowych likwidując pokrywanie się 5 i 23 - dalej solówki z 5 fruną na 28, odzyskani motorowi i odzyskane dwuskłady z 28 wracają na 13, które jedzie na Bemowo i koło się zamyka. I wcale się nie zdziwię, jak nam coś z tych machinacji jeszcze zostanie do łatania dziur w innych częściach miasta. A cały układ komunikacyjny zostaje praktycznie nienaruszony, bo 46 robiące obecnie oberki dookoła R-1 wynika raczej z konieczności (zapętlić jak najbliżej), a nie potrzeb.

: 25 kwie 2008, 8:09
autor: pawcio
Jeszcze raz. Chcesz zrobić tak:
5 - kasacja
13 na Bemowo
23 na Metro Marymont
46 na Koło?

: 25 kwie 2008, 9:07
autor: Bastian
Mam wrażenie, że brygadowo to wyjdzie tylko przy osłabieniu 23 do 12 minut, na czym Bemowo nie zyska, a W-Z straci :-k

: 25 kwie 2008, 19:20
autor: Siecool
pawcio pisze:Jeszcze raz. Chcesz zrobić tak:
5 - kasacja
13 na Bemowo
23 na Metro Marymont
46 na Koło?
Zgadza się.
Bastian pisze:Mam wrażenie, że brygadowo to wyjdzie tylko przy osłabieniu 23 do 12 minut, na czym Bemowo nie zyska, a W-Z straci :-k
Oczywiście, pchanie na Metro Marymont linii co 6 na dwuskładach to jednak byłaby przesada. Natomiast nie wiem gdzie wg Ciebie straci W-Z? Zachowuje przecież status quo, obecnie mamy:
:arrow: 13 co 12 od Koła - 5 kursów/h
:arrow: 23 co 6 z Bemowa - 10 kursów/h
razem 15 kursów/h
Po zmianach:
:arrow: 13/23 każde z pary co 12, czyli co 6 w koordynacji - 10 kursów/h
:arrow: 46 co 12 z Koła - 5 kursów/h
razem: 15 kursów/h, czyli tyle samo.

Clue w tym, że taka zmiana nie daje Bemowu zysków w szczycie (bo i nie ma takiej potrzeby wg mnie), ale daje poza nim i w DS, gdzie znowu będzie parka 13/23 co 7,5 na Bemowo.

: 25 kwie 2008, 22:30
autor: Bastian
Zaraz, przecież teraz mamy jeszcze 5 kursów/h linii 46, czemu liczysz ją tylko po zmianie?

: 25 kwie 2008, 23:53
autor: Siecool
Cholera, zapomniałem o tych 5 kursach. :/ To już wiem czemu to się jakoś za dobrze zgadzało. ;] To w takim razie mamy dwie zasadniczo drogi: wzmocnienie 46 z Koła do 6', co wydaje się być brygadożerne, albo wariant bardziej oszczędny, czyli 43 Koło - Zoo składające się z dodatków 23 pozostałych po zmiejszeniu częstotliwości tej ostatniej z 6 do 12. Cholernie nie lubię takich ogryzków, ale to jest jednak najefektywniejsze wyjście (dodatki na 23 jeżdżą po prostu krócej niż 46). Spróbuję jakoś w weekend przeliczyć brygady dla tych dwóch wersji, z baaardzo cichą nadzieją, że może jednak 46 co 6' by się dało sklecić bazując na obecnej liczbie brygad.

: 26 kwie 2008, 0:04
autor: Bastian
Siecool pisze:To już wiem czemu to się jakoś za dobrze zgadzało.
No, gdyby się faktycznie zgadzało, to i zmiany by były inne, bo podobne pomysły zdaje się były rozważane :P

: 28 kwie 2008, 20:50
autor: was
Ile jeździ dwuskładów na 5? Dziś zauważyłem jedna sztuke, czyżby podaż była tak duża na ta linie :-k

: 28 kwie 2008, 20:53
autor: SławekM
Żaden. To była tylko podmiana.

: 28 kwie 2008, 21:19
autor: was
W "Bemowo News" (http://bemowo.waw.pl/bemowo/files/12088 ... 4_2008.pdf strona 9) jest informacja o przebudowie:
Spodziewać się również możemy, że do
lipca 2010 będziemy mieli gotowy wiadukt na Radiowej oraz kładkę
dla pieszych nad trasą S8. Trzeci odcinek w większości będzie
przebiegać w wykopie, stąd konieczność budowania ścian szczelinowych
i oporowych. W ramach tego odcinka konieczna jest też
przebudowa miejskiej sieci ciepłowniczej, która będzie miała miejsce
między kwietniem a sierpniem tego roku. Pomiędzy marcem
a wrześniem tego roku zaplanowano przebudowę linii tramwajowych
w ciągu ulic Radiowej i Powstańców Śląskich.


Co będzię obejmowała ta przebudowa?

: 28 kwie 2008, 21:34
autor: SławekM
was pisze:W "Bemowo News" (http://bemowo.waw.pl/bemowo/files/12088 ... 4_2008.pdf strona 9) jest informacja o przebudowie:
Spodziewać się również możemy, że do
lipca 2010 będziemy mieli gotowy wiadukt na Radiowej oraz kładkę
dla pieszych nad trasą S8. Trzeci odcinek w większości będzie
przebiegać w wykopie, stąd konieczność budowania ścian szczelinowych
i oporowych. W ramach tego odcinka konieczna jest też
przebudowa miejskiej sieci ciepłowniczej, która będzie miała miejsce
między kwietniem a sierpniem tego roku. Pomiędzy marcem
a wrześniem tego roku zaplanowano przebudowę linii tramwajowych
w ciągu ulic Radiowej i Powstańców Śląskich.


Co będzię obejmowała ta przebudowa?
Też się zastanawiam, bo chyba nie będą montować zwrotnic, bo to wyrzucenie pieniędzy w błoto przy niedawno wymienianym łuku...

: 28 kwie 2008, 23:55
autor: Siecool
ZTCP włączenie torów 20 w linię z Koła ma być przeniesione bardziej na północ, tak, aby nie kolidowało z trasą. Natomiast co do przebudowy torów na PŚ to nie wiem co poeta miał na myśli...

: 29 kwie 2008, 0:04
autor: Bastian
Czyżby przygotowanie pod budowę drugiej jezdni PŚ? :>

: 29 kwie 2008, 0:11
autor: Siecool
Owszem, projekty przewidują zbudowanie kawałka drugiej jezdni PŚ, wg planu ze strony SISKOMu wychodzi nawet piękne kuriozum w postaci zwężenia się PŚ na odcinku jakiś 100 m tak na oko licząc. W sumie ma to związek z tramwajami o tyle, że ma być ten śodkowy wiadukt dla nich, ale szczerze mówiąc nie określałbym tego jako "przebudowy linii tramwajowych w ciągu ulic Radiowej i Powstańców Śląskich". ;) Z ciekawostek poza tym Lazurowa też ma mieć dwie jezdnie (znaczy się dwa wiadukty) - z rozmachem to wszystko budują i przyszłościowo. ;)