Strona 148 z 603

: 30 kwie 2008, 18:59
autor: SławekM
Potrójniaki na 10 mają cały zestaw tablic. Więc są we wszystkich wagonach.

: 30 kwie 2008, 20:50
autor: Plesim
Tak udekorowany skład zjeżdża na Mokotów zazwyczaj (+ boczne dechy i kwadrat boczny). Ten widoczny na focie widziałem parę minut później przy bemowskim ratuszu oznakowany jako zjazd do zajezdni. Dlaczego pani motorowa tak uczyniła, nie wiem.

: 30 kwie 2008, 21:35
autor: Solaris U10
Tm pisze:Przede wszystkim to o jaki zjazd chodzi? W rozkładzie są tylko kursy na Wolę.
O zjazd z 10! Wielokrotnie obserwowałem 10-tki z Zjazd do zajezdni Mokotów.

: 10 maja 2008, 0:16
autor: R-9 Chełmska
http://www.ztm.waw.pl/baza/20080512/14/300906.HTM
Zajezdnia Wola na trasie linii Wilanowska - Służewiec??? Ludzie, litości, ZTM sięga szczytów absurdu :shock:

: 10 maja 2008, 2:19
autor: mkm101
R-9 Chełmska pisze:http://www.ztm.waw.pl/baza/20080512/14/300906.HTM
Zajezdnia Wola na trasie linii Wilanowska - Służewiec??? Ludzie, litości, ZTM sięga szczytów absurdu
No co chcesz? ZTM realizuje wydumaną przez siebie zasadę "Każda zajezdnia ma jeździć na każdym odcinku sieci". A że dojazd jest prawie 2x dłuższy niż trasa linii? Jest fun.
Trzeba się jakoś wykazać - 28 z R-3 Mokotów jest już oklepane, a solówek z R-2 Praga na 20 jednak się nie udało wcisnąć więc trzeba znaleźć inne...
Czekam na R-3 na 5 (najlepiej składem), R-1 na 3 (obowiązkowo ze zjazdem przez Aleje Jerozolimskie), R-2 na 27 oraz na R-4 na 14 (ze zjazdem przez Marszałkowską, Stawki i Broniewskiego).

: 10 maja 2008, 3:32
autor: Tymesz
Witam
mkm101 pisze:
R-9 Chełmska pisze:http://www.ztm.waw.pl/baza/20080512/14/300906.HTM
Zajezdnia Wola na trasie linii Wilanowska - Służewiec??? Ludzie, litości, ZTM sięga szczytów absurdu
No co chcesz? ZTM realizuje wydumaną przez siebie zasadę "Każda zajezdnia ma jeździć na każdym odcinku sieci". A że dojazd jest prawie 2x dłuższy niż trasa linii? Jest fun.
Trzeba się jakoś wykazać - 28 z R-3 Mokotów jest już oklepane, a solówek z R-2 Praga na 20 jednak się nie udało wcisnąć więc trzeba znaleźć inne...
Czekam na R-3 na 5 (najlepiej składem), R-1 na 3 (obowiązkowo ze zjazdem przez Aleje Jerozolimskie), R-2 na 27 oraz na R-4 na 14 (ze zjazdem przez Marszałkowską, Stawki i Broniewskiego).
Lepiej nie dawać im pola do popisu głupoty :)

: 10 maja 2008, 8:55
autor: Solaris U10
Solaris U10 pisze:
Tm pisze: Przede wszystkim to o jaki zjazd chodzi? W rozkładzie są tylko kursy na Wolę.
O zjazd z 10! Wielokrotnie obserwowałem 10-tki z Zjazd do zajezdni Mokotów.
Wczoraj znowu taki zjazd widziałem, przydałoby się coś z tym zrobić!

: 13 maja 2008, 10:19
autor: Dennis
pawcio pisze:5 - kasacja
13 na Bemowo
23 na Metro Marymont
46 na Koło?
Pomysł nie jest dobry. IMHO odjazdy tramów na Bemowo z dwóch zupełnie różnych przystanków na Wileniaku to jest sytuacja niedogodna i nie powinno się jej reaktywować =; Jeśli 13 nie może być podkręcona do 6/7.5//7.5, to - z bólem serca - zrezygnowałbym zeń na Bemowie i oparł połączenie Bemowo - W-Z na kursującym z powyższą częstotliwością 23. Np. do Huty. Jenocześnie pchnąłbym 46 na Koło, a 13 na oberka po Woli biurowej (ale już zawsze w tym samym kierunku). Do tego 6 na Hutę i gra muzyka :-" Nie wiem jednak co wówczas z 32 :-?

: 13 maja 2008, 11:59
autor: fik
32 w jedyne właściwe miejsce. :> Nie wiem tylko czemu najsilniejsze połączenie Chomiczówki z 'miastem' musi być realizowane najbardziej okrężną trasą. :-p

: 13 maja 2008, 12:30
autor: Bastian
Dennis pisze:13 na oberka po Woli biurowej (ale już zawsze w tym samym kierunku)
Dodam, że dwukierunkowa obecna trasa 46 jest spowodowana m.in. tym, by skręcało na Kercelaku z W-Z w kierunkach przeciwpotokowych.

: 13 maja 2008, 12:54
autor: Dennis
Bastian pisze:Dodam, że dwukierunkowa obecna trasa 46 jest spowodowana m.in. tym, by skręcało na Kercelaku z W-Z w kierunkach przeciwpotokowych.
Fajnie, pięknie, ale "jakbyś się nie odwrócił, d...a zawsze z tyłu" :D Po południu takie 46 co prawda 23 i 26 nie przeszkadza, ale 22 i 24 - jak najbardziej ;) Jakby natomiast taka 13 jeździła w obu szczytach tak, jak obecnie 46 rano, to przeszkadzałoby po południu 23 i 26, za to 22 i 24 miałyby spokój.

: 13 maja 2008, 13:13
autor: Bastian
Obciążenie W-Z jest po prostu większe, w tym rzecz.

: 13 maja 2008, 19:37
autor: Tyrystor
To nie można dla świętego spokoju puścić 46 trasą: CM. WOLSKI - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Towarowa - Okopowa - Trasa WZ - Targowa - Ratuszowa - ZOO?

: 13 maja 2008, 19:39
autor: MeWa
Tyrystor 8401 pisze:To nie można dla świętego spokoju puścić 46 trasą: CM. WOLSKI - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Towarowa - Okopowa - Trasa WZ - Targowa - Ratuszowa - ZOO?
Dłuższa trasa - skąd brygady?

: 13 maja 2008, 21:06
autor: slav
MeWa pisze:
Tyrystor 8401 pisze:To nie można dla świętego spokoju puścić 46 trasą: CM. WOLSKI - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Towarowa - Okopowa - Trasa WZ - Targowa - Ratuszowa - ZOO?
Dłuższa trasa - skąd brygady?
Jeździło by może rzadziej ale napewno bardziej wykorzystane bo teraz na Prostej i Skierniewickiej to muchy wozi...