: 30 kwie 2008, 18:59
Potrójniaki na 10 mają cały zestaw tablic. Więc są we wszystkich wagonach.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
O zjazd z 10! Wielokrotnie obserwowałem 10-tki z Zjazd do zajezdni Mokotów.Tm pisze:Przede wszystkim to o jaki zjazd chodzi? W rozkładzie są tylko kursy na Wolę.
No co chcesz? ZTM realizuje wydumaną przez siebie zasadę "Każda zajezdnia ma jeździć na każdym odcinku sieci". A że dojazd jest prawie 2x dłuższy niż trasa linii? Jest fun.R-9 Chełmska pisze:http://www.ztm.waw.pl/baza/20080512/14/300906.HTM
Zajezdnia Wola na trasie linii Wilanowska - Służewiec??? Ludzie, litości, ZTM sięga szczytów absurdu
Lepiej nie dawać im pola do popisu głupotymkm101 pisze:No co chcesz? ZTM realizuje wydumaną przez siebie zasadę "Każda zajezdnia ma jeździć na każdym odcinku sieci". A że dojazd jest prawie 2x dłuższy niż trasa linii? Jest fun.R-9 Chełmska pisze:http://www.ztm.waw.pl/baza/20080512/14/300906.HTM
Zajezdnia Wola na trasie linii Wilanowska - Służewiec??? Ludzie, litości, ZTM sięga szczytów absurdu
Trzeba się jakoś wykazać - 28 z R-3 Mokotów jest już oklepane, a solówek z R-2 Praga na 20 jednak się nie udało wcisnąć więc trzeba znaleźć inne...
Czekam na R-3 na 5 (najlepiej składem), R-1 na 3 (obowiązkowo ze zjazdem przez Aleje Jerozolimskie), R-2 na 27 oraz na R-4 na 14 (ze zjazdem przez Marszałkowską, Stawki i Broniewskiego).
Wczoraj znowu taki zjazd widziałem, przydałoby się coś z tym zrobić!Solaris U10 pisze:O zjazd z 10! Wielokrotnie obserwowałem 10-tki z Zjazd do zajezdni Mokotów.Tm pisze: Przede wszystkim to o jaki zjazd chodzi? W rozkładzie są tylko kursy na Wolę.
Pomysł nie jest dobry. IMHO odjazdy tramów na Bemowo z dwóch zupełnie różnych przystanków na Wileniaku to jest sytuacja niedogodna i nie powinno się jej reaktywować Jeśli 13 nie może być podkręcona do 6/7.5//7.5, to - z bólem serca - zrezygnowałbym zeń na Bemowie i oparł połączenie Bemowo - W-Z na kursującym z powyższą częstotliwością 23. Np. do Huty. Jenocześnie pchnąłbym 46 na Koło, a 13 na oberka po Woli biurowej (ale już zawsze w tym samym kierunku). Do tego 6 na Hutę i gra muzyka Nie wiem jednak co wówczas z 32pawcio pisze:5 - kasacja
13 na Bemowo
23 na Metro Marymont
46 na Koło?
Dodam, że dwukierunkowa obecna trasa 46 jest spowodowana m.in. tym, by skręcało na Kercelaku z W-Z w kierunkach przeciwpotokowych.Dennis pisze:13 na oberka po Woli biurowej (ale już zawsze w tym samym kierunku)
Fajnie, pięknie, ale "jakbyś się nie odwrócił, d...a zawsze z tyłu" Po południu takie 46 co prawda 23 i 26 nie przeszkadza, ale 22 i 24 - jak najbardziej Jakby natomiast taka 13 jeździła w obu szczytach tak, jak obecnie 46 rano, to przeszkadzałoby po południu 23 i 26, za to 22 i 24 miałyby spokój.Bastian pisze:Dodam, że dwukierunkowa obecna trasa 46 jest spowodowana m.in. tym, by skręcało na Kercelaku z W-Z w kierunkach przeciwpotokowych.
Dłuższa trasa - skąd brygady?Tyrystor 8401 pisze:To nie można dla świętego spokoju puścić 46 trasą: CM. WOLSKI - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Towarowa - Okopowa - Trasa WZ - Targowa - Ratuszowa - ZOO?
Jeździło by może rzadziej ale napewno bardziej wykorzystane bo teraz na Prostej i Skierniewickiej to muchy wozi...MeWa pisze:Dłuższa trasa - skąd brygady?Tyrystor 8401 pisze:To nie można dla świętego spokoju puścić 46 trasą: CM. WOLSKI - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Towarowa - Okopowa - Trasa WZ - Targowa - Ratuszowa - ZOO?