Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10718
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 lip 2016, 13:10

Argument z rozkładem jest dobry ale tylko cześciowo. Dla ludzi jadących na wspólnym odcinku jest dobry. Ludzie jadący dalej musza filtrować. Argumenty są troche symetryczne. Sytuacje rozwiązałby plakat w postaci "odjazdy do przystanków:" i tu lista, oraz druga lista z odjazdami do innej grupy przystanków. Ale tego to juz chyba by nikt nie zrozumiał.
Poza tym problem jest nie tylko Marek, bo na trakcie do Wilanowa tez musze sprawdzać 2, 3 tabliczki, a w dodatku 180 i 116 nie maja wspólnego numeru.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lip 2016, 13:56

Argumenty w ogóle nie są symetryczne. Już pisałem, ogromna większość pasażerów ma punkty startowe i końcowe w obszarze obsługiwanym przez obie linie.

Dodano po 6 minutach 15 sekundach:
A 116 i 180 nie mają wspólnego numeru ani... Ah, wait! Wspólnej trasy (a w konsekwencji nie zachodzi wspólność punktów startowych i docelowych na taką skalę, jak w przypadku 718 i 805). Przytoczenie tej pary kończy zatem mój udział w tej części dyskusji, bo to po raz kolejny zamienia się w rozmowę z dupą w nocy. Dobranoc zatem.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 21 lip 2016, 15:10

Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lip 2016, 16:33

Frencher pisze:Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
Jasne, tak samo jak mieszkańcy Nadmy mieli zbojkotować L40. ;)

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 21 lip 2016, 18:36

ashir pisze:Jasne, tak samo jak mieszkańcy Nadmy mieli zbojkotować L40. ;)
Myślę że ten który wymyślił L40 nie miałby ochoty słuchać tego co mówią na jego temat mieszkańcy Nadmy.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 lip 2016, 18:40

Frencher pisze:Myślę że ten który wymyślił L40 nie miałby ochoty słuchać tego co mówią na jego temat mieszkańcy Nadmy.
Masz rację, bo z pewnością ma to gdzieś. A i sama linia muszę przyznać, że w wakacje bardzo punktualna. :)

Łukasz
Posty: 10718
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 lip 2016, 20:25

Emyl pisze:Argumenty w ogóle nie są symetryczne. Już pisałem, ogromna większość pasażerów ma punkty startowe i końcowe w obszarze obsługiwanym przez obie linie.

Dodano po 6 minutach 15 sekundach:
A 116 i 180 nie mają wspólnego numeru ani... Ah, wait! Wspólnej trasy (a w konsekwencji nie zachodzi wspólność punktów startowych i docelowych na taką skalę, jak w przypadku 718 i 805). Przytoczenie tej pary kończy zatem mój udział w tej części dyskusji, bo to po raz kolejny zamienia się w rozmowę z dupą w nocy. Dobranoc zatem.
Blebleble. Jak bedziesz mniej spał, to bedziesz mniej nerwowy. Oczywiście ze ogromna większość, dokładnie rzecz biorąc niemalże proporcjonalnie do liczby wspólnych przystanków.

A 116 i 180 jadą razem od Hyatta do Muranowskiej i procent pasażerów może spokojnie przekraczać większość.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 lip 2016, 9:09

Frencher pisze:Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
Cały czas czekam na odpowiedź na pytanie zadane w poście z czwartku:
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 8#p1015248

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 22 lip 2016, 10:30

person pisze:
Frencher pisze: Generalnie mieszkańcy Marek którzy mają do dyspozycji 718 oraz 738 uważają od lat, że są pokrzywdzeni. Bo nie mogą rozumieć dlaczego inni mają lepszą komunikację niż oni, a mieszkają w tym samym mieście.
Kto ma lepszą komunikację niż mieszkańcy Marek, a mieszka w tym samym mieście?
Zdaniem osób zamieszkałych w Markach na odcinku od ZP Hallera i dalej w kierunku Radzymina oni są od lat poszkodowani. Płaca tak samo podatki, a nie mają dostępu do 732 i 805 bo te kończą trasę na ul. Dużej. Argument dziwny ale jest, i powtarzany jest od lat.

Dodano po 24 sekundach:
person pisze:
Frencher pisze:Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
Cały czas czekam na odpowiedź na pytanie zadane w poście z czwartku:
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 8#p1015248
Nie widziałem wcześniej :P

Dodano po 3 minutach 55 sekundach:
ashir pisze:
Frencher pisze:Myślę że ten który wymyślił L40 nie miałby ochoty słuchać tego co mówią na jego temat mieszkańcy Nadmy.
Masz rację, bo z pewnością ma to gdzieś. A i sama linia muszę przyznać, że w wakacje bardzo punktualna. :)
Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 lip 2016, 10:35

Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Patrz, a dzień wcześniej po południu było tak pusto, że autobusy nawet jeździły przed czasem. :)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 lip 2016, 10:40

Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Przestań wymyślać, co? L40 wczoraj jeździło punktualnie.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 22 lip 2016, 11:01

Domas pisze:
Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Przestań wymyślać, co? L40 wczoraj jeździło punktualnie.
Z biura na Ochocie wyszedłem 15:30, z Piłsudskiego w Bandurskiego skręcałem o 17:30. Z czego 1:40h jechałem od CH Targówek, a właściwie to stałem w morzu TIRów.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8483
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 lip 2016, 12:05

Frencher pisze:
ashir pisze:Masz rację, bo z pewnością ma to gdzieś. A i sama linia muszę przyznać, że w wakacje bardzo punktualna. :)
Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Czy kursująca na Targówek linia 740 byłaby w taki dzień bardziej punktualna od L40? Czy 740 przeskakiwałoby nad tym morzem TIRów?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 22 lip 2016, 12:08

Morze TYRÓW jest przede wszystkim od strony mostu Grota-Roweckiego, w Markach o dziwo ci sami kierowcy grzecznie zajmują prawy pas i nie nie utrudniają aż w taki sposób ruchu w szczycie, więc nie wiem skąd takie informacje.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 22 lip 2016, 12:49

Frencher pisze:Zdaniem osób zamieszkałych w Markach na odcinku od ZP Hallera i dalej w kierunku Radzymina oni są od lat poszkodowani. Płaca tak samo podatki, a nie mają dostępu do 732 i 805 bo te kończą trasę na ul. Dużej. Argument dziwny ale jest, i powtarzany jest od lat.
Ale o ofercie przewozowej decydują np. uwarunkowania demograficzne. Na żółtym obszarze mieszka ponad 70% mieszkańców Marek. Różnice są zatem zasadne.

Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ