Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Argument z rozkładem jest dobry ale tylko cześciowo. Dla ludzi jadących na wspólnym odcinku jest dobry. Ludzie jadący dalej musza filtrować. Argumenty są troche symetryczne. Sytuacje rozwiązałby plakat w postaci "odjazdy do przystanków:" i tu lista, oraz druga lista z odjazdami do innej grupy przystanków. Ale tego to juz chyba by nikt nie zrozumiał.
Poza tym problem jest nie tylko Marek, bo na trakcie do Wilanowa tez musze sprawdzać 2, 3 tabliczki, a w dodatku 180 i 116 nie maja wspólnego numeru.
Poza tym problem jest nie tylko Marek, bo na trakcie do Wilanowa tez musze sprawdzać 2, 3 tabliczki, a w dodatku 180 i 116 nie maja wspólnego numeru.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Argumenty w ogóle nie są symetryczne. Już pisałem, ogromna większość pasażerów ma punkty startowe i końcowe w obszarze obsługiwanym przez obie linie.
Dodano po 6 minutach 15 sekundach:
A 116 i 180 nie mają wspólnego numeru ani... Ah, wait! Wspólnej trasy (a w konsekwencji nie zachodzi wspólność punktów startowych i docelowych na taką skalę, jak w przypadku 718 i 805). Przytoczenie tej pary kończy zatem mój udział w tej części dyskusji, bo to po raz kolejny zamienia się w rozmowę z dupą w nocy. Dobranoc zatem.
Dodano po 6 minutach 15 sekundach:
A 116 i 180 nie mają wspólnego numeru ani... Ah, wait! Wspólnej trasy (a w konsekwencji nie zachodzi wspólność punktów startowych i docelowych na taką skalę, jak w przypadku 718 i 805). Przytoczenie tej pary kończy zatem mój udział w tej części dyskusji, bo to po raz kolejny zamienia się w rozmowę z dupą w nocy. Dobranoc zatem.
Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Jasne, tak samo jak mieszkańcy Nadmy mieli zbojkotować L40.Frencher pisze:Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Myślę że ten który wymyślił L40 nie miałby ochoty słuchać tego co mówią na jego temat mieszkańcy Nadmy.ashir pisze:Jasne, tak samo jak mieszkańcy Nadmy mieli zbojkotować L40.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Masz rację, bo z pewnością ma to gdzieś. A i sama linia muszę przyznać, że w wakacje bardzo punktualna.Frencher pisze:Myślę że ten który wymyślił L40 nie miałby ochoty słuchać tego co mówią na jego temat mieszkańcy Nadmy.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Blebleble. Jak bedziesz mniej spał, to bedziesz mniej nerwowy. Oczywiście ze ogromna większość, dokładnie rzecz biorąc niemalże proporcjonalnie do liczby wspólnych przystanków.Emyl pisze:Argumenty w ogóle nie są symetryczne. Już pisałem, ogromna większość pasażerów ma punkty startowe i końcowe w obszarze obsługiwanym przez obie linie.
Dodano po 6 minutach 15 sekundach:
A 116 i 180 nie mają wspólnego numeru ani... Ah, wait! Wspólnej trasy (a w konsekwencji nie zachodzi wspólność punktów startowych i docelowych na taką skalę, jak w przypadku 718 i 805). Przytoczenie tej pary kończy zatem mój udział w tej części dyskusji, bo to po raz kolejny zamienia się w rozmowę z dupą w nocy. Dobranoc zatem.
A 116 i 180 jadą razem od Hyatta do Muranowskiej i procent pasażerów może spokojnie przekraczać większość.
ŁK
Cały czas czekam na odpowiedź na pytanie zadane w poście z czwartku:Frencher pisze:Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 8#p1015248
Zdaniem osób zamieszkałych w Markach na odcinku od ZP Hallera i dalej w kierunku Radzymina oni są od lat poszkodowani. Płaca tak samo podatki, a nie mają dostępu do 732 i 805 bo te kończą trasę na ul. Dużej. Argument dziwny ale jest, i powtarzany jest od lat.person pisze:Kto ma lepszą komunikację niż mieszkańcy Marek, a mieszka w tym samym mieście?Frencher pisze: Generalnie mieszkańcy Marek którzy mają do dyspozycji 718 oraz 738 uważają od lat, że są pokrzywdzeni. Bo nie mogą rozumieć dlaczego inni mają lepszą komunikację niż oni, a mieszkają w tym samym mieście.
Dodano po 24 sekundach:
Nie widziałem wcześniejperson pisze:Cały czas czekam na odpowiedź na pytanie zadane w poście z czwartku:Frencher pisze:Temat włączenia linii 805 w 718 i zrobienia kursów skróconych możecie włożyć między bajki.
I nie chodzi o zasady, ale o lokalną specyfikę. Zrobienie tego mógłbym jedynie porównać do kogoś kto sam podpala budynek a potem krzyczy że trzeba gasić. Lepiej nie ruszać tego dość osobliwego przypadku, zostawić go w takiej formie jakiej jest i uniknąć napięć społecznych.
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 8#p1015248
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dodano po 3 minutach 55 sekundach:
Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.ashir pisze:Masz rację, bo z pewnością ma to gdzieś. A i sama linia muszę przyznać, że w wakacje bardzo punktualna.Frencher pisze:Myślę że ten który wymyślił L40 nie miałby ochoty słuchać tego co mówią na jego temat mieszkańcy Nadmy.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Patrz, a dzień wcześniej po południu było tak pusto, że autobusy nawet jeździły przed czasem.Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przestań wymyślać, co? L40 wczoraj jeździło punktualnie.Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Z biura na Ochocie wyszedłem 15:30, z Piłsudskiego w Bandurskiego skręcałem o 17:30. Z czego 1:40h jechałem od CH Targówek, a właściwie to stałem w morzu TIRów.Domas pisze:Przestań wymyślać, co? L40 wczoraj jeździło punktualnie.Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Czy kursująca na Targówek linia 740 byłaby w taki dzień bardziej punktualna od L40? Czy 740 przeskakiwałoby nad tym morzem TIRów?Frencher pisze:Taa, szczególnie wczoraj popołudniu była punktualna. Stała cała al. Piłsudskiego od strony Warszawy z korkiem pod sam Radzymin. Samochodem od CH Targówek w okolice UM Marki jechałem TT tylko... 1:40h.ashir pisze:Masz rację, bo z pewnością ma to gdzieś. A i sama linia muszę przyznać, że w wakacje bardzo punktualna.
Morze TYRÓW jest przede wszystkim od strony mostu Grota-Roweckiego, w Markach o dziwo ci sami kierowcy grzecznie zajmują prawy pas i nie nie utrudniają aż w taki sposób ruchu w szczycie, więc nie wiem skąd takie informacje.
Ale o ofercie przewozowej decydują np. uwarunkowania demograficzne. Na żółtym obszarze mieszka ponad 70% mieszkańców Marek. Różnice są zatem zasadne.Frencher pisze:Zdaniem osób zamieszkałych w Markach na odcinku od ZP Hallera i dalej w kierunku Radzymina oni są od lat poszkodowani. Płaca tak samo podatki, a nie mają dostępu do 732 i 805 bo te kończą trasę na ul. Dużej. Argument dziwny ale jest, i powtarzany jest od lat.
![Obrazek](https://c4.staticflickr.com/9/8351/27853261083_60e30f86bd_b.jpg)
![Obrazek](http://teokryt.webd.pl/ztmid/florekf_info.png)