Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy
: 21 kwie 2016, 15:06
A poza tym i tak trzeba będzie rozpruć to całe skrzyżowanie. Samo odsunięcie jezdni chyba nie będzie stanowiło wobec tego aż tak dużego problemu.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Pamiętaj tylko ze tam zaraz jest luk w stronę Chrzanowa a stacja na łuku to nie jest najlepszy pomysł. Nie wiem czy by geometrii całego łuku nie trzeba by robić od nowa.osa pisze:Trzeba też od razu zacząć lobbing za przesunięciem na zachód następnej stacji metra. Chyba najlepiej pod pętlę autobusową Osiedle Górczewska, jeśli nie pod skrzyżowanie Górczewska/Lazurowa.
Dlatego własnie Politechnikę wybudowano tam, gdzie wybudowano.pawcio pisze: Pamiętaj tylko ze tam zaraz jest luk w stronę Chrzanowa a stacja na łuku to nie jest najlepszy pomysł.
To się nazywa życie na krawędzipawcio pisze:Wiesz, że stąpasz po cienkim lodzie.
Byłem dzisiaj na praskim spotkaniu z ciekawości zmieszanej z masochizmem (mieszkam na Włochach). Nie wiem, czy gorsi byli mieszkańcy tej narożnej kamienicy na Strzeleckiej 46, którzy nie dawali dojść do głosu dość rzeczowo przygotowanemu i chętnemu do odpowiedzi Lejkowi i Witczyńskiemu, czy raczej jakiś wiceprzewodniczący rady dzielnicy, który zarzucił jeszcze pytaniem kiedy wreszcie metro zabierze te betonowe bloki sprzed Władysława IV, na co go lekko przygasił prezes metra, że gdyby p. radny czytał gazety, to wyraźnie było napisane, że odpowiadają za to tramwajarze i biorą się za to w wakacje, bo właśnie metro nie pozwala im już teraz narobić utrudnień.person pisze: Wybiera się ktoś?
To jakby robi się z tego argument aby jednak druga linia poszła na Derby .GW pisze: Z kolei "czwórka" z przystanku przy ul. Kondratowicza na Bródnie dociera do Dworca Wileńskiego w zaledwie w kwadrans, czyli tylko dwie-trzy minuty dłużej niż II linia metra, która ma stąd wyruszać po 2020 r.
O tym powinna decydować wyłącznie liczba pasażerów w zasięgu dojścia do stacji (bo dowóz można zrealizować gdziekolwiek, a prędkość jazdy tramwaju można do poziomu metra doprowadzić).TGM pisze:To jakby robi się z tego argument aby jednak druga linia poszła na Derby .GW pisze: Z kolei "czwórka" z przystanku przy ul. Kondratowicza na Bródnie dociera do Dworca Wileńskiego w zaledwie w kwadrans, czyli tylko dwie-trzy minuty dłużej niż II linia metra, która ma stąd wyruszać po 2020 r.