Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 22 lip 2016, 13:29

person pisze:Czy kursująca na Targówek linia 740 byłaby w taki dzień bardziej punktualna od L40? Czy 740 przeskakiwałoby nad tym morzem TIRów?
Jej zaletą było to, że miała bardzo długie postoje na Targówku.
Nawet mimo braku postojów w Nadmie rano były punktualne odjazdy w kierunku Warszawy, a popołudniu mieszkańcy Nadmy mieli pewne odjazdy do Nadmy z Targówka.

Dodano po 2 minutach 9 sekundach:
florekf pisze:Ale o ofercie przewozowej decydują np. uwarunkowania demograficzne. Na żółtym obszarze mieszka ponad 70% mieszkańców Marek. Różnice są zatem zasadne.

Obrazek
Ja to wiem, mi nie musisz tego tłumaczyć.
Ale wytłumacz to tym, którzy na bank podniosą larum że mają linię 718 (w wersji miejskiej) pod domem, a część kursów jest skrócona choć to jedna linia. I znowu zacznie się argument o płaceniu podatków.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6949
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 lip 2016, 15:23

Nie no, zatłukę się! Czyli dla tych 30% mieszkających za Pustelnikiem psychologicznie łatwiejsze do przełknięcia jest istnienie osobnego 805, niż brak 805 i podbite efkami 718? I wybuchną zamieszki po likwidacji dedykowanej większości mieszkańców linii? W takim razie te 30% mieszkańców trzeba zawieźć 918 do Drewnicy na diagnostykę, a nie 718 na Pragę.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 22 lip 2016, 15:44

Patrzysz na sprawę logicznie, a nie jako samorządowiec który musi takie sytuacje rozwiązywać.
Teraz są 2 linie - 718 i 805. Jedna jeździ przez całe Marek, druga do połowy. Pojawiają się narzekania, ale generalnie wszyscy akceptują taki stan rzeczy. Jak zrobisz z dwóch linii jedną, i dasz skrócone kursy to na bank ta druga część która nie będzie objęta skróconymi kursami zrobi dym, dlaczego oni są "gorsi".
Nikt kto jest przy władzy nie będzie robił sam sobie kłopotów aby rozwiązywać takie sytuacje. Skoro teraz ma spokój, to po co ma komplikować sobie pracę :?:
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lip 2016, 18:35

Emyl, ale rozumiesz że dla przeciętnego użytkownika 2 linie > 1 linia? Nawet jeśli te dwie są rzadziej łącznie?
Żeby nie było, jak bardzo nie lubię kursów skróconych, efek i innych wynalazków, tak w tym wypadku widziałbym sens jednego 718.
Obrazek

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 lip 2016, 18:37

Frencher pisze:Jak zrobisz z dwóch linii jedną, i dasz skrócone kursy to na bank ta druga część która nie będzie objęta skróconymi kursami zrobi dym, dlaczego oni są "gorsi".
Bo w kupie siła, a ich jest mniej. :P

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 lip 2016, 19:00

Frencher pisze:
Domas pisze:Przestań wymyślać, co? L40 wczoraj jeździło punktualnie.
Z biura na Ochocie wyszedłem 15:30, z Piłsudskiego w Bandurskiego skręcałem o 17:30. Z czego 1:40h jechałem od CH Targówek, a właściwie to stałem w morzu TIRów.
A to przez Zieloną Białołękę się nie da już przejechać?
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 lip 2016, 9:37

W dzisiejszej Stołecznej artykuł o wejściu Marek do I strefy biletowej. Głosowanie warszawskiej Rady Miasta w sierpniu, a sama zmiana - według dziennikarza - w listopadzie. Podano również propozycję nowych numerów, które utworzą zgrabną rodzinę linii w Markach.

Walas
Posty: 17117
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 lip 2016, 10:22

person pisze:W dzisiejszej Stołecznej artykuł o wejściu Marek do I strefy biletowej. Głosowanie warszawskiej Radzie Miasta w sierpniu, a sama zmiana - według dziennikarza - w listopadzie. Podano również propozycję nowych numerów, które utworzą zgrabną rodzinę linii w Markach.
732 na 240, 718 na 140. I 805 co 7-8min.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4782
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 26 lip 2016, 10:45

Zakładam w takim razie że 805 zamieni się w 340.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8482
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 lip 2016, 11:08

Wiliam pisze:Zakładam w takim razie że 805 zamieni się w 340.
Nie może być inaczej ;-) Piękna rodzina linii.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 26 lip 2016, 11:22

Walas pisze:
person pisze: I 805 co 7-8min.
Pisałem o tym już dawno. Właściwie to był jeden z warunków aby zacząć rozmawiać o I strefie w przypadku Marek.
Zarówno ZTM jak i władze Marek były zgodne w tym, że I strefa będzie oznaczać wzrost liczby pasażerów (nie koniecznie tylko tych z Marek), a obecna liczba kursów więcej już ich nie przyjmie. Obecna linia 805 od samego początku była typowana do wzmocnienia.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 lip 2016, 17:38

person pisze:
Wiliam pisze:Zakładam w takim razie że 805 zamieni się w 340.
Nie może być inaczej ;-) Piękna rodzina linii.
Jeszcze niech 738 zmienia w 740 ;-)

Łukasz
Posty: 10711
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lip 2016, 21:58

Walas pisze:
person pisze:W dzisiejszej Stołecznej artykuł o wejściu Marek do I strefy biletowej. Głosowanie warszawskiej Radzie Miasta w sierpniu, a sama zmiana - według dziennikarza - w listopadzie. Podano również propozycję nowych numerów, które utworzą zgrabną rodzinę linii w Markach.
732 na 240, 718 na 140. I 805 co 7-8min.
140 na początku swoje burzliwej praskiej kariery jechało już ze Wschodniego do Marek przez Targową i Radzymińską;]
ŁK

michael112
Posty: 2851
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 lip 2016, 0:27

140 lepiej, jakby wróciło na Dolny Mokotów i do Wilanowa, na przykład jako uzwyklone 519 (które pomija jakieś 3-4 przystanki na swojej trasie).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 lip 2016, 18:13

michael112 pisze:140 lepiej, jakby wróciło na Dolny Mokotów i do Wilanowa, na przykład jako uzwyklone 519 (które pomija jakieś 3-4 przystanki na swojej trasie).
Przecież to już się zdezaktualizowało. Niech to 519 pojeździ jeszcze parę lat, potem zostanie zastąpione jakąś 14... ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ