Strona 149 z 168

Marki, Radzymin, Wołomin

: 22 lip 2016, 13:29
autor: Frencher
person pisze:Czy kursująca na Targówek linia 740 byłaby w taki dzień bardziej punktualna od L40? Czy 740 przeskakiwałoby nad tym morzem TIRów?
Jej zaletą było to, że miała bardzo długie postoje na Targówku.
Nawet mimo braku postojów w Nadmie rano były punktualne odjazdy w kierunku Warszawy, a popołudniu mieszkańcy Nadmy mieli pewne odjazdy do Nadmy z Targówka.

Dodano po 2 minutach 9 sekundach:
florekf pisze:Ale o ofercie przewozowej decydują np. uwarunkowania demograficzne. Na żółtym obszarze mieszka ponad 70% mieszkańców Marek. Różnice są zatem zasadne.

Obrazek
Ja to wiem, mi nie musisz tego tłumaczyć.
Ale wytłumacz to tym, którzy na bank podniosą larum że mają linię 718 (w wersji miejskiej) pod domem, a część kursów jest skrócona choć to jedna linia. I znowu zacznie się argument o płaceniu podatków.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 22 lip 2016, 15:23
autor: Emyl
Nie no, zatłukę się! Czyli dla tych 30% mieszkających za Pustelnikiem psychologicznie łatwiejsze do przełknięcia jest istnienie osobnego 805, niż brak 805 i podbite efkami 718? I wybuchną zamieszki po likwidacji dedykowanej większości mieszkańców linii? W takim razie te 30% mieszkańców trzeba zawieźć 918 do Drewnicy na diagnostykę, a nie 718 na Pragę.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 22 lip 2016, 15:44
autor: Frencher
Patrzysz na sprawę logicznie, a nie jako samorządowiec który musi takie sytuacje rozwiązywać.
Teraz są 2 linie - 718 i 805. Jedna jeździ przez całe Marek, druga do połowy. Pojawiają się narzekania, ale generalnie wszyscy akceptują taki stan rzeczy. Jak zrobisz z dwóch linii jedną, i dasz skrócone kursy to na bank ta druga część która nie będzie objęta skróconymi kursami zrobi dym, dlaczego oni są "gorsi".
Nikt kto jest przy władzy nie będzie robił sam sobie kłopotów aby rozwiązywać takie sytuacje. Skoro teraz ma spokój, to po co ma komplikować sobie pracę :?:

Marki, Radzymin, Wołomin

: 22 lip 2016, 18:35
autor: Wiliam
Emyl, ale rozumiesz że dla przeciętnego użytkownika 2 linie > 1 linia? Nawet jeśli te dwie są rzadziej łącznie?
Żeby nie było, jak bardzo nie lubię kursów skróconych, efek i innych wynalazków, tak w tym wypadku widziałbym sens jednego 718.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 22 lip 2016, 18:37
autor: ashir
Frencher pisze:Jak zrobisz z dwóch linii jedną, i dasz skrócone kursy to na bank ta druga część która nie będzie objęta skróconymi kursami zrobi dym, dlaczego oni są "gorsi".
Bo w kupie siła, a ich jest mniej. :P

Marki, Radzymin, Wołomin

: 22 lip 2016, 19:00
autor: Łukasz
Frencher pisze:
Domas pisze:Przestań wymyślać, co? L40 wczoraj jeździło punktualnie.
Z biura na Ochocie wyszedłem 15:30, z Piłsudskiego w Bandurskiego skręcałem o 17:30. Z czego 1:40h jechałem od CH Targówek, a właściwie to stałem w morzu TIRów.
A to przez Zieloną Białołękę się nie da już przejechać?

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 9:37
autor: person
W dzisiejszej Stołecznej artykuł o wejściu Marek do I strefy biletowej. Głosowanie warszawskiej Rady Miasta w sierpniu, a sama zmiana - według dziennikarza - w listopadzie. Podano również propozycję nowych numerów, które utworzą zgrabną rodzinę linii w Markach.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 10:22
autor: Walas
person pisze:W dzisiejszej Stołecznej artykuł o wejściu Marek do I strefy biletowej. Głosowanie warszawskiej Radzie Miasta w sierpniu, a sama zmiana - według dziennikarza - w listopadzie. Podano również propozycję nowych numerów, które utworzą zgrabną rodzinę linii w Markach.
732 na 240, 718 na 140. I 805 co 7-8min.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 10:45
autor: Wiliam
Zakładam w takim razie że 805 zamieni się w 340.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 11:08
autor: person
Wiliam pisze:Zakładam w takim razie że 805 zamieni się w 340.
Nie może być inaczej ;-) Piękna rodzina linii.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 11:22
autor: Frencher
Walas pisze:
person pisze: I 805 co 7-8min.
Pisałem o tym już dawno. Właściwie to był jeden z warunków aby zacząć rozmawiać o I strefie w przypadku Marek.
Zarówno ZTM jak i władze Marek były zgodne w tym, że I strefa będzie oznaczać wzrost liczby pasażerów (nie koniecznie tylko tych z Marek), a obecna liczba kursów więcej już ich nie przyjmie. Obecna linia 805 od samego początku była typowana do wzmocnienia.

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 17:38
autor: SławekM
person pisze:
Wiliam pisze:Zakładam w takim razie że 805 zamieni się w 340.
Nie może być inaczej ;-) Piękna rodzina linii.
Jeszcze niech 738 zmienia w 740 ;-)

Marki, Radzymin, Wołomin

: 26 lip 2016, 21:58
autor: Łukasz
Walas pisze:
person pisze:W dzisiejszej Stołecznej artykuł o wejściu Marek do I strefy biletowej. Głosowanie warszawskiej Radzie Miasta w sierpniu, a sama zmiana - według dziennikarza - w listopadzie. Podano również propozycję nowych numerów, które utworzą zgrabną rodzinę linii w Markach.
732 na 240, 718 na 140. I 805 co 7-8min.
140 na początku swoje burzliwej praskiej kariery jechało już ze Wschodniego do Marek przez Targową i Radzymińską;]

Marki, Radzymin, Wołomin

: 27 lip 2016, 0:27
autor: michael112
140 lepiej, jakby wróciło na Dolny Mokotów i do Wilanowa, na przykład jako uzwyklone 519 (które pomija jakieś 3-4 przystanki na swojej trasie).

Marki, Radzymin, Wołomin

: 27 lip 2016, 18:13
autor: Bastian
michael112 pisze:140 lepiej, jakby wróciło na Dolny Mokotów i do Wilanowa, na przykład jako uzwyklone 519 (które pomija jakieś 3-4 przystanki na swojej trasie).
Przecież to już się zdezaktualizowało. Niech to 519 pojeździ jeszcze parę lat, potem zostanie zastąpione jakąś 14... ;)