![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
A czy 190 można by podzielić na Dworcu Wileńskim? Tzn. Radzymińska zostaje na czymś w rodzaju 140+340(+160+527), a 190 dojeżdża od zachodu gdzieś do ZP Okopowa (przykładowo, to chyba byłby znaczny wygibas) lub
R Daszyńskiego? Jeśli dobrze patrzę, to na Solidarności/WZ ma być wzmocnione 23 za darmo.
![:mewa:](./images/smilies/metro_waw.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
ŚP 350, a później 128 wykonywało ten skręt. Teraz go zakazali?pawcio pisze:Ale z Grójeckiej w Dickensa nie ma skrętu. Trzeba by to pchać przez Korotyńskiego ale wówczas przystanków brak.
Wykonywało skręt zawracając jakoś kosmicznie daleko od samej Dickensa, bodajże przy 1 Sierpnia.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27449
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zakazali jakiś czas temu, była zmiana organizacji ruchu na obu skrzyżowaniach (z Dickensa i Korotyńskiego).Georg pisze:ŚP 350, a później 128 wykonywało ten skręt. Teraz go zakazali?pawcio pisze:Ale z Grójeckiej w Dickensa nie ma skrętu. Trzeba by to pchać przez Korotyńskiego ale wówczas przystanków brak.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ale to chyba jadąc z Instalatorów do Śródmieścia, bo tam nie ma przebicia do wschodniej jezdni.Poc Vocem pisze:Wykonywało skręt zawracając jakoś kosmicznie daleko od samej Dickensa, bodajże przy 1 Sierpnia.
Hm... Z planu Demartu z 2002 wynika, że zawsze, ale z drugiej strony plany Demartu nigdy nie słynęły z wysokiej jakości. Jest tylko adnotacja o podjazdach na Instalatorów w godzinach 15-18.20 ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Polecam zdjęcia historyczne na stronie miasta. W 2010 był skręt w Dickensa S->W, od 2011 jest N->E.
Z kolei w Korotyńskiego były dopuszczone oba skręty, a teraz jest tylko S->W.
Z kolei w Korotyńskiego były dopuszczone oba skręty, a teraz jest tylko S->W.
MichalJ dobrze rzecze. Pytanie, czy możnaby dopuścić skręt tylko dla Ztm jak na pl. Starynkiewicza. Organizacja została zmieniona także po to, by było mniej zastawiania tramwajów, co raczej wyszło.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Na Człuchowskiej zamiast 190 może być 155 skierowane Redutowa - Olbrachta - Strąkowa (jak 129) - Człuchowska - Os. Górczewska a nawet Karolin, jakby ktoś przy okazji chciał 112 na Bemowie ciachnąć. Oczywiście z nieco większą częstotliwością.
... bo 13 spada z Młynowa i Koła, a Nowemu Bemowu od dawna się należy?KwZ pisze:Jeśli dobrze patrzę, to na Solidarności/WZ ma być wzmocnione 23 za darmo.
To akurat zabawne, bo dopychały ją osobówki wykonujące wcześniej nielegalny skręt z Alei Solidarności. Policja nie potrafiła oddzielić ziarna (ruch lokalny Floriańska - boczna Solidarności - Jagiellońska) od plew (skręcający od strony Targówka).pawcio pisze:Jagiellońska stała konsekwentnie całe trzy lata, więc z analogiami bym uważał.
Brakuje linii dowożącej pasażerów z Górczewskiej na tramwaje kursujące Obozową. Znając życie, pozostawione na Górczewskiej autobusy będą przepełnione i dodatkowo będą utykać w korku przed Kasprzaka, zaś taka linia na trasie Os.Górczewska-Górczewska-Księcia Janusza(dodatkowo z przystankiem tymczasowym Jana Olbrachta po skręcie z Górczewskiej w Księcia Janusza)-Koło[powrót jak 155 po obecnej trasie)-Górczewska by w miarę odpowiednio wspomogła komunikację wzdłuż Górczewskiej.
*Ewentualnie zatrzymanie na wspólnym przystanku z innymi liniami Ciołka i dalej w lewo w Ciołka do końcowego jak 155.
Miejsce na końcowych by się znalazło, bo zwalnia się E-5 na Górczewskiej i 155 na Kole.
Przykładowy numer takiej linii to 255. Obsługa - 3 lub 4 brygady co 10 w szczycie i co 15 poza, w DŚ co 15 minut.
*Ewentualnie zatrzymanie na wspólnym przystanku z innymi liniami Ciołka i dalej w lewo w Ciołka do końcowego jak 155.
Miejsce na końcowych by się znalazło, bo zwalnia się E-5 na Górczewskiej i 155 na Kole.
Przykładowy numer takiej linii to 255. Obsługa - 3 lub 4 brygady co 10 w szczycie i co 15 poza, w DŚ co 15 minut.
Czy oby na pewno będzie w ogóle możliwy skręt Górczewska <-> Ciołka/Ks.Janusza?lublin42 pisze: *Ewentualnie zatrzymanie na wspólnym przystanku z innymi liniami Ciołka i dalej w lewo w Ciołka do końcowego jak 155.
co proponowane jest zamiast E2 w relacji UD Bemowo / Bankowy?