Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 27 lut 2019, 23:08

marcelng313 pisze:
27 lut 2019, 11:33
SławekM pisze:
27 lut 2019, 9:25


Pewnie jazda z tablicami i napisami na wyświetlaczach "TRASA ZMIENIONA" przez ponad 2 lata.
Otóż przez 2 tygodnie będzie "NOWA TRASA", a później już bez niczego, tak jak w przypadku 160,517 czy 162
Najlepsze jak kiedyś 520 jeździło z napisami "ZNANA TRASA ZMIENIONA". Powinien jeszcze być dopisek "obecnej trasy nie zna nikt". :)

Sorry za OT.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 lut 2019, 23:37

To teraz mogą się pojawiać napisy "INTERNETOWA TRASA ZMIENIONA". ;)

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 lut 2019, 23:43

Dobrze widzę, że w DS 176 ma 25 minut postoju w Choszczówce i 20 przy Budowlanej?

Przy przelotach 20 i 25 minut drugie tyle jest postojów. Nie wystarczyłyby 2 minuty w Choszczówce i 13 przy Budowlanej i 2 brygady zamiast 3? Chyba że to rezerwa na powrót na Pl.Hallera. Nawet argumentu nie ma, że oszczędności są dzięki skróceniu...

O, na 169 udało się zrobić techniczne numerki zamiast miliona literek na powtarzających się przystankach.
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 28 lut 2019, 7:47

A nie dałoby się tego 176 puścić jeszcze częściej, skoro postoje trwają niemal tyle, co przelot?

Chociaż w sumie może lepiej nie, bo częstotliwość raz podbitą trudno zmniejszyć.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lut 2019, 7:55

Na 3 brygadach by się dało 20 minut, ale wtedy byłoby identycznie z postojami jak przy 2 brygadach co 30 minut.
ŁK

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 28 lut 2019, 8:19

176 teraz co 30 min jeździ samo, a od soboty łączy się z 376, więc kursuje co 15 min. A w DS chyba powinno się po prostu odjąć tę brygadę.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 lut 2019, 9:36

Oczywiście można wpaść na pomysł robienia BWL ze 133, które afair ma jakieś monstrualne postoje (21 minut na Tarchominie?).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 lut 2019, 9:40

Ale po co BWLki, kiedy na 176 jest po prostu o jedną brygadę za dużo? A najlepiej jakby po prostu zwiększono częstotliwość 176 w szczycie do 12 minut. W końcu kiedyś ZTM obiecywał, że po skróceniu trasy do Budowlanej chyba nawet co 10 minut będzie kursowało?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 28 lut 2019, 9:42

Po to, że wtedy obie linie kursowałyby co 20 minut, również przy jednej brygadzie mniej.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 lut 2019, 9:50

Dantte pisze:
28 lut 2019, 9:42
Po to, że wtedy obie linie kursowałyby co 20 minut, również przy jednej brygadzie mniej.
W międzyszczycie? Na 3 brygadach też 176 może jeździć co 20 minut. Wtedy pozostają dłuższe postoje w szczycie. Poza tym na 133 jeździ tabor midi.
Dantte pisze:
28 lut 2019, 9:36
Oczywiście można wpaść na pomysł robienia BWL ze 133, które afair ma jakieś monstrualne postoje (21 minut na Tarchominie?).
Kosztem krótkich postojów w szczycie. Podobnie jest np. na 212.

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 lut 2019, 10:02

ashir pisze:
Dantte pisze:
28 lut 2019, 9:42
Po to, że wtedy obie linie kursowałyby co 20 minut, również przy jednej brygadzie mniej.
W międzyszczycie? Na 3 brygadach też 176 może jeździć co 20 minut. Wtedy pozostają dłuższe postoje w szczycie. Poza tym na 133 jeździ tabor midi.
Dantte pisze:
28 lut 2019, 9:36
Oczywiście można wpaść na pomysł robienia BWL ze 133, które afair ma jakieś monstrualne postoje (21 minut na Tarchominie?).
Kosztem krótkich postojów w szczycie. Podobnie jest np. na 212.
A może by w ogóle połączyć 176 i 133...
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 lut 2019, 15:00

ZTM tradycyjnie nie potrafi stosować kija i marchewki i zamiast zrekompensować skrócenie podbiciem częstotliwości, wystawia się na obstrzał słusznie oburzonych pasażerów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2019, 17:06

Tu marchewka się rozjrchała czasowo z kijem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 lut 2019, 17:21

Co? 😂

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2019, 17:25

Było podbicie częstotliwości przez wydzielenie 376. Teraz jest skrócenie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ