Moderator: Wiliam
-
mb112
- Posty: 968
- Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47
Post
autor: mb112 » 27 lut 2019, 23:08
marcelng313 pisze: ↑27 lut 2019, 11:33
SławekM pisze: ↑27 lut 2019, 9:25
Pewnie jazda z tablicami i napisami na wyświetlaczach "TRASA ZMIENIONA" przez ponad 2 lata.
Otóż przez 2 tygodnie będzie "NOWA TRASA", a później już bez niczego, tak jak w przypadku 160,517 czy 162
Najlepsze jak kiedyś 520 jeździło z napisami "ZNANA TRASA ZMIENIONA". Powinien jeszcze być dopisek "obecnej trasy nie zna nikt".
Sorry za OT.
-
reserved
- Posty: 14615
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 27 lut 2019, 23:37
To teraz mogą się pojawiać napisy "INTERNETOWA TRASA ZMIENIONA".
-
Łukasz
- Posty: 10621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 27 lut 2019, 23:43
Dobrze widzę, że w DS 176 ma 25 minut postoju w Choszczówce i 20 przy Budowlanej?
Przy przelotach 20 i 25 minut drugie tyle jest postojów. Nie wystarczyłyby 2 minuty w Choszczówce i 13 przy Budowlanej i 2 brygady zamiast 3? Chyba że to rezerwa na powrót na Pl.Hallera. Nawet argumentu nie ma, że oszczędności są dzięki skróceniu...
O, na 169 udało się zrobić techniczne numerki zamiast miliona literek na powtarzających się przystankach.
ŁK
-
Yelonker
- Posty: 801
- Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
- Lokalizacja: Hala Wola
Post
autor: Yelonker » 28 lut 2019, 7:47
A nie dałoby się tego 176 puścić jeszcze częściej, skoro postoje trwają niemal tyle, co przelot?
Chociaż w sumie może lepiej nie, bo częstotliwość raz podbitą trudno zmniejszyć.
-
Łukasz
- Posty: 10621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 28 lut 2019, 7:55
Na 3 brygadach by się dało 20 minut, ale wtedy byłoby identycznie z postojami jak przy 2 brygadach co 30 minut.
ŁK
-
Yelonker
- Posty: 801
- Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
- Lokalizacja: Hala Wola
Post
autor: Yelonker » 28 lut 2019, 8:19
176 teraz co 30 min jeździ samo, a od soboty łączy się z 376, więc kursuje co 15 min. A w DS chyba powinno się po prostu odjąć tę brygadę.
-
Dantte
- Posty: 3480
- Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
- Lokalizacja: 8052
Post
autor: Dantte » 28 lut 2019, 9:36
Oczywiście można wpaść na pomysł robienia BWL ze 133, które afair ma jakieś monstrualne postoje (21 minut na Tarchominie?).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
ashir
- Posty: 27731
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 28 lut 2019, 9:40
Ale po co BWLki, kiedy na 176 jest po prostu o jedną brygadę za dużo? A najlepiej jakby po prostu zwiększono częstotliwość 176 w szczycie do 12 minut. W końcu kiedyś ZTM obiecywał, że po skróceniu trasy do Budowlanej chyba nawet co 10 minut będzie kursowało?
-
Dantte
- Posty: 3480
- Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
- Lokalizacja: 8052
Post
autor: Dantte » 28 lut 2019, 9:42
Po to, że wtedy obie linie kursowałyby co 20 minut, również przy jednej brygadzie mniej.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
ashir
- Posty: 27731
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 28 lut 2019, 9:50
Dantte pisze: ↑28 lut 2019, 9:42
Po to, że wtedy obie linie kursowałyby co 20 minut, również przy jednej brygadzie mniej.
W międzyszczycie? Na 3 brygadach też
176 może jeździć co 20 minut. Wtedy pozostają dłuższe postoje w szczycie. Poza tym na
133 jeździ tabor midi.
Dantte pisze: ↑28 lut 2019, 9:36
Oczywiście można wpaść na pomysł robienia BWL ze 133, które afair ma jakieś monstrualne postoje (21 minut na Tarchominie?).
Kosztem krótkich postojów w szczycie. Podobnie jest np. na
212.
-
Łukasz
- Posty: 10621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 28 lut 2019, 10:02
ashir pisze:Dantte pisze: ↑28 lut 2019, 9:42
Po to, że wtedy obie linie kursowałyby co 20 minut, również przy jednej brygadzie mniej.
W międzyszczycie? Na 3 brygadach też
176 może jeździć co 20 minut. Wtedy pozostają dłuższe postoje w szczycie. Poza tym na
133 jeździ tabor midi.
Dantte pisze: ↑28 lut 2019, 9:36
Oczywiście można wpaść na pomysł robienia BWL ze 133, które afair ma jakieś monstrualne postoje (21 minut na Tarchominie?).
Kosztem krótkich postojów w szczycie. Podobnie jest np. na
212.
A może by w ogóle połączyć 176 i 133...
ŁK
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 28 lut 2019, 15:00
ZTM tradycyjnie nie potrafi stosować kija i marchewki i zamiast zrekompensować skrócenie podbiciem częstotliwości, wystawia się na obstrzał słusznie oburzonych pasażerów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
pawcio
- Posty: 25357
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 28 lut 2019, 17:06
Tu marchewka się rozjrchała czasowo z kijem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6932
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 28 lut 2019, 17:21
Co?
-
pawcio
- Posty: 25357
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 28 lut 2019, 17:25
Było podbicie częstotliwości przez wydzielenie 376. Teraz jest skrócenie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem