Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu Al. Jerozolimskich

Moderator: Wiliam

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 24 mar 2007, 20:26

9 skrócona do Banacha oidp.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 24 mar 2007, 23:17

A na Okęcie z powrotem 7?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 mar 2007, 10:28

JacekM pisze:9 skrócona do Banacha oidp.
Ciekawe, skąd taka informacja?

ZTCW ostateczna decyzja nie została podjęta, chociaż ogólne zasady dofinansowania wskazują, że wagony te powinny kursować na linii tożsamej z modernizowaną trasą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 25 mar 2007, 10:37

JacekM pisze:9 skrócona do Banacha oidp.
Colony pisze:A na Okęcie z powrotem 7?
Czy 7 w pełni zastąpi 9, która kursuje dwukrotnie częściej? Bo mi się wydaje, że taka zamiana jeszcze bardziej zwiększy tłok w al. Krakowskiej...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 mar 2007, 11:07

9 co 10, uzupełnienie rozkładu 24 i 25 co 5 (pomarzyć sobie można), kasacja 43 i nadwyżki na zawtyczkowanie 9 lub wydłużenie 22.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 25 mar 2007, 11:54

Też tak sądzę i myślę, że pozostawienie 9 na Okęciu będzie sensowniejsze. Przecież te nowe tramwaje nie rozbiją się na wcale nie złym torowisku na Alei Krakowskiej.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Staad
Posty: 88
Rejestracja: 14 sie 2006, 13:46

Post autor: Staad » 25 mar 2007, 11:56

Busmann pisze:Czy 7 w pełni zastąpi 9, która kursuje dwukrotnie częściej? Bo mi się wydaje, że taka zamiana jeszcze bardziej zwiększy tłok w al. Krakowskiej...
Hmmm bedziemy sie martwic jak juz pojawia sie PESY ;-)
SPINNING WORLD

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 mar 2007, 13:51

Jak już pisalem, dyskusja na ten temat w tym momencie nie ma za wiele sensu.

[ Dodano: 2007-03-25, 16:28 ]
Colony pisze:Przecież te nowe tramwaje nie rozbiją się na wcale nie złym torowisku na Alei Krakowskiej.
To akurat nie ma nic do rzeczy, zresztą ZTCW cała sieć jest przystosowana do wagonów niskopodłogowych - nie sądzę, by osiowa w końcu PESA zachowywała się gdziekolwiek gorzej do Ubota.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 25 mar 2007, 23:47

inż. Glonojad pisze: ZTCW ostateczna decyzja nie została podjęta, chociaż ogólne zasady dofinansowania wskazują, że wagony te powinny kursować na linii tożsamej z modernizowaną trasą.
W Elblągu jakoś nikt się nie przyczepił, żeby PESY miały jeździć tylko na odcinku Królewiecka-Ogólna (bo jest to trasa dofinansowana z unii), więc w przypadku 9 powinno byc podobnie, to skracanie to chyba zbyt rygorystyczna interpretacja przepisu. IMHO mogli od razu zgłosić Okęcie-Gocławek...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 mar 2007, 7:49

Jakby mieli kasę, to by pewnie zgłosili. Po raz sto fafnasty powtórzę, że na inwestycję tramwaje nie dostały z miasta ani złotówki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 26 mar 2007, 20:33

Taka tam kasa, wymówka. Tory i tak tam remontują(a tak zwróciliby im połowę z unii), a najwiekszą wartość to i tak przecież tabor.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 mar 2007, 21:19

Wow, dzięki, że nas wszystkich oświeciłeś. 8-[
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 27 mar 2007, 20:36

Tylko szkoda, ze tak późno :P

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 mar 2007, 12:45

#-o #-o ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 28 mar 2007, 22:57

No ja też wiem, że głową betonu w TW nie rozbiję...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

ODPOWIEDZ