Strona 16 z 111

: 24 mar 2007, 20:26
autor: JacekM
9 skrócona do Banacha oidp.

: 24 mar 2007, 23:17
autor: Colony
A na Okęcie z powrotem 7?

: 25 mar 2007, 10:28
autor: Glonojad
JacekM pisze:9 skrócona do Banacha oidp.
Ciekawe, skąd taka informacja?

ZTCW ostateczna decyzja nie została podjęta, chociaż ogólne zasady dofinansowania wskazują, że wagony te powinny kursować na linii tożsamej z modernizowaną trasą.

: 25 mar 2007, 10:37
autor: Wolfchen
JacekM pisze:9 skrócona do Banacha oidp.
Colony pisze:A na Okęcie z powrotem 7?
Czy 7 w pełni zastąpi 9, która kursuje dwukrotnie częściej? Bo mi się wydaje, że taka zamiana jeszcze bardziej zwiększy tłok w al. Krakowskiej...

: 25 mar 2007, 11:07
autor: pawcio
9 co 10, uzupełnienie rozkładu 24 i 25 co 5 (pomarzyć sobie można), kasacja 43 i nadwyżki na zawtyczkowanie 9 lub wydłużenie 22.

: 25 mar 2007, 11:54
autor: Colony
Też tak sądzę i myślę, że pozostawienie 9 na Okęciu będzie sensowniejsze. Przecież te nowe tramwaje nie rozbiją się na wcale nie złym torowisku na Alei Krakowskiej.

: 25 mar 2007, 11:56
autor: Staad
Busmann pisze:Czy 7 w pełni zastąpi 9, która kursuje dwukrotnie częściej? Bo mi się wydaje, że taka zamiana jeszcze bardziej zwiększy tłok w al. Krakowskiej...
Hmmm bedziemy sie martwic jak juz pojawia sie PESY ;-)

: 25 mar 2007, 13:51
autor: Glonojad
Jak już pisalem, dyskusja na ten temat w tym momencie nie ma za wiele sensu.

[ Dodano: 2007-03-25, 16:28 ]
Colony pisze:Przecież te nowe tramwaje nie rozbiją się na wcale nie złym torowisku na Alei Krakowskiej.
To akurat nie ma nic do rzeczy, zresztą ZTCW cała sieć jest przystosowana do wagonów niskopodłogowych - nie sądzę, by osiowa w końcu PESA zachowywała się gdziekolwiek gorzej do Ubota.

: 25 mar 2007, 23:47
autor: piotram
inż. Glonojad pisze: ZTCW ostateczna decyzja nie została podjęta, chociaż ogólne zasady dofinansowania wskazują, że wagony te powinny kursować na linii tożsamej z modernizowaną trasą.
W Elblągu jakoś nikt się nie przyczepił, żeby PESY miały jeździć tylko na odcinku Królewiecka-Ogólna (bo jest to trasa dofinansowana z unii), więc w przypadku 9 powinno byc podobnie, to skracanie to chyba zbyt rygorystyczna interpretacja przepisu. IMHO mogli od razu zgłosić Okęcie-Gocławek...

: 26 mar 2007, 7:49
autor: Glonojad
Jakby mieli kasę, to by pewnie zgłosili. Po raz sto fafnasty powtórzę, że na inwestycję tramwaje nie dostały z miasta ani złotówki.

: 26 mar 2007, 20:33
autor: piotram
Taka tam kasa, wymówka. Tory i tak tam remontują(a tak zwróciliby im połowę z unii), a najwiekszą wartość to i tak przecież tabor.

: 26 mar 2007, 21:19
autor: Glonojad
Wow, dzięki, że nas wszystkich oświeciłeś. 8-[

: 27 mar 2007, 20:36
autor: piotram
Tylko szkoda, ze tak późno :P

: 28 mar 2007, 12:45
autor: Glonojad
#-o #-o ](*,)

: 28 mar 2007, 22:57
autor: piotram
No ja też wiem, że głową betonu w TW nie rozbiję...