179 stające przy każdym krzaku to chyba trochę przesada.
Zresztą, podróż 179 z Powsina do Kabat, a następnie M1 z Kabat do Centrum według moich obliczeń trwałaby ok. 38 minut (12 minut na pokonanie odcinka Powsin-Kabaty, 5 minut na przesiadkę i oczekiwanie na pociąg, 21 minut podróży metrem do Centrum). Dla porównania, 519 z Powsina do Metra Centrum jedzie rozkładowo 36 minut.
I tak, oczywiście, nie każdy jeździ z/do Centrum, a pomysłu ze 179 też bym nie skreślał, choć równie dobrze mogłaby być to dedykowana linia która nie musiałaby się zatrzymywać np. przy Rowie Natolińskim i innych pośrednich przystankach.
Myślę że godne rozważenia są też podjazdy kieszeniowe 139. Jeżdżąca dwa lata temu linia 400 też nie wydaje mi się złym pomysłem, ale jeżeli chcemy żeby Ikarusy z MZA miały gdzie jeździć, to równie dobrze mogą jeździć na jednej-dwóch oznaczonych dodatkowych brygadach na 519 lub 139 czy co tam innego miałoby do Powsina dojeżdżać, bo na dedykowanej czterysetce o ile dobrze pamiętam tłumów nie stwierdzono.