Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jak to "do Iwicznej"?? Na szlaku ich wywalą?Stary Pinwin pisze:O kolei do Konstancina słyszałem 4 lata temu , 8 lat temu też. Magiczne słowo-wybory .Skład dojedzie do Iwicznej i pasażerowie zmieszczą się do nabitego składu z Radomia , Warki czy Czachówka
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeju, znowute wybory. Nawet nikt się nie zastanawia, skąd KM mają brać sprawne szynobusy. Zakupów nie widać!ŻW pisze:Szynobusy kursujące co kwadrans, a w drodze do Warszawy zatrzymujące się przy pięciu nowych przystankach. Samorząd Mazowsza chce przywrócić uzdrowisku kolej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Taaak, szynobus co kwadrans do pociągu co 30 minut (w porywach), bo więcej się ze względu na linię lotniskową nie zmieści...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podobno do Okęcia trasa jest z rezerwą na trzy tory projektowana. Chociaż po układzie przystanków (brzegowe Żwirki i Rakowiec na przykład) tego za gwizdek nie widać.
Tylko nawet ten tor z boczku byłby mało funkcjonalny, potrzebny byłby raczej tor odstawczy pośrodku torów głównych po północnej stronie stacji - przesiadka jednokrawędziowa. I wtedy koordynacja z rozkładami SKM z Okęcia, a nie regiami.
Pomijam fakt, że gdyby peron był na Okęciu ułożony równolegle do terminala, a wjazd nań - od północy, to można by SKM do Piaseczna przedłużyć. Jasne, nadłożenie drogi w każdym kursie by było, ale jaka częstotliwość za to.
Tylko nawet ten tor z boczku byłby mało funkcjonalny, potrzebny byłby raczej tor odstawczy pośrodku torów głównych po północnej stronie stacji - przesiadka jednokrawędziowa. I wtedy koordynacja z rozkładami SKM z Okęcia, a nie regiami.
Pomijam fakt, że gdyby peron był na Okęciu ułożony równolegle do terminala, a wjazd nań - od północy, to można by SKM do Piaseczna przedłużyć. Jasne, nadłożenie drogi w każdym kursie by było, ale jaka częstotliwość za to.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A na trasach tramwajowych dyndają nam komplikujące obsługę liniową poprzeczki i ogryzki.
Ale z M2 to już prawie dobrze było na zachodzie, tylko ktoś na mory liniowo przeciąga i teraz wydłużyć można tylko do Ursusa, obsługiwanego przez dwie linie kolejowe - a na ewentualne pasmo babickie nic. Może i lepiej, zrobi się tramwaj na Człuchowskiej i dalej
Ale z M2 to już prawie dobrze było na zachodzie, tylko ktoś na mory liniowo przeciąga i teraz wydłużyć można tylko do Ursusa, obsługiwanego przez dwie linie kolejowe - a na ewentualne pasmo babickie nic. Może i lepiej, zrobi się tramwaj na Człuchowskiej i dalej
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z tego, co pamiętam, nie jest potrzebny. Po przebudowie w ramach LCS Okęcie, będzie tam peron wyspowy, pomiędzy bocznicą, a torem w kierunku Warszawy. Ale żeby nie było zbyt pięknie - będzie na nim płotekPotrzebny jest drugi peron w Nowej Iwicznej na wypadek, gdyby kursy odbywały się wahadłowo pomiędzy tą stacją a Konstancinem
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43