136, 504, 505 i im podobne

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 18:53

Ok już wszystko rozumiem. Przy obecnych korkach na Marynarskiej faktycznie warto zmniejszyć liczbę linii jeżdżących tą ulicą. Jednak w momencie skierowania 186 na Szczęśliwice przez Rakowiec do wycofania z Pruszkowskiej byłaby 157 lub 512. Szykowałaby się większa reforma.
Gdyby jednak 186 na lotnisko z obecną częstotliwością to wystarczyłoby 136 z obecną częstotliwością przez Wołoską.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 18:57

dzidek pisze:do wycofania z Pruszkowskiej byłaby 157 lub 512.
Dlatego też chcę skrócić 157; w tej chwili z pl. Zawiszy w ŻiW mamy 4 linie i jest to przynajmniej o jedną za dużo; oczywiście o żadnej regularności kursowania mowy nie ma.
dzidek pisze:to wystarczyłoby 136 z obecną częstotliwością przez Wołoską.
Racja, choć podbiłbym je do 15 w DS, i również 10/15//15 spróbowałbym zaordynować na 504.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 wrz 2008, 19:08

Fikander pisze:w tej chwili z pl. Zawiszy w ŻiW mamy 4 linie i jest to przynajmniej o jedną za dużo
Coś w tym jest. Tym niemniej ja bym już prędzej widział tam 157 i 175. W każdym razie pamiętaj, że wszystkie te linie nie obsługują jednego potoku, ale dwa: ze Żwirek dalszych oraz z Rakowca.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 24 wrz 2008, 19:11

dzidek pisze:No to nie widzę możliwości by 186 jechało z Tarchomina tylko do Rakowca bo gdzie zakrańcować tę linię?
Dawnemi czasami coś krańcowało na Rakowcu, teraz wystarczyłoby przedłużyć którąś z zatoczek. Miałoby to te zaletę, że potok na ŻiW (w tym lotnisko) nie byłby zbyt duży (chyba, żeby wykręcić 186 przez Zachodni).
Przy takim układzie można skierować 136 przez al. Lotników, co da łatwiejsze przesiadki przy GM oraz zastąpienie 107 na Ursynowie.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 wrz 2008, 19:15

Bastian pisze:W każdym razie pamiętaj, że wszystkie te linie nie obsługują jednego potoku, ale dwa: ze Żwirek dalszych oraz z Rakowca.
O tym oczywiście pamiętam.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 19:23

Tm pisze:Dawnemi czasami coś krańcowało na Rakowcu, teraz wystarczyłoby przedłużyć którąś z zatoczek.
Przystanek Mołdawska 02 został jakiś czas temu wyremontowany. Zatoka już teraz jest długa a miejsca jest jeszcze sporo. W tej chwili na szerokim chodniku samochody osobowe mają parking. Pętla dla jednej linii obsługiwanej przez przeguby jak znalazł.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 wrz 2008, 19:24

Fikander pisze:również 10/15//15 spróbowałbym zaordynować na 504.
Morderca! Podnosisz rękę na 505!
BP, NMSP.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 19:27

Hmmm to może tak:
Nowa linia np. 128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
172 połączone z 191.
504 co 12 lub 10 w szczycie , co 15 poza szczytem i 20 w weekendy
136 przez Wołoską na Zachodni co 10/15//15
157 i 512 wycofanie z Rakowca.
186 z obecną częstotliwością do przystanku Mołdawska 02 lub na Lotnisko.
Gdyby starczyło brygad to 414 wycofane ze Szczęśliwic i od BTW1920, Banacha, Żwirki i Wigury, Racławicką, Wołoską na Spartańską.

W ten sposób mamy dwie podstawowe chociaż powolne linie łączące Rakowiec z Śródmieściem i jedną pośpieszną (128 i 175 i 504) przy koordynacji na Pl.Zawiszy (w str. Rakowca) i na Rakowcu (w str. Śródmieścia) pojawiałyby się na przystankach w szczycie co 5 min + 504 np. na 5 min przed 175.
Dzięki 172 połączonemu z 191 dojazd do CH Reduta i Blue City.
136 zastąpiłoby 172 na Zachodnim natomiast gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza. Wóczas przystanki 414 na wydłużonej trasie BTW1920, Banacha-Szpital, Rakowiec, Wołoska, Woronicza, Spartańska.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 wrz 2008, 19:33

dzidek pisze:157 i 512 wycofanie z Rakowca.
Dokąd?
dzidek pisze:128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
Pójdę dalej. Przez Dobrą do trasy 512 i dalej po jego trupie na Zacisze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 24 wrz 2008, 19:35

dzidek pisze:poprawić częstotliwości 186
10/12? :-k
dzidek pisze:504
Fikander pisze:wzmacniając zaś 504
O ile na Rakowcu i Mokotowie 504 mogłoby być trochę silniejsze, o tyle czy na Ursynowie takie wzmocnienie jest potrzebne? Codziennie podrużuje tą linią i jeśli chodzi o Ursynów, to obecna trasa, częstotliwość i tabor są optymalne.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 24 wrz 2008, 19:37

dzidek pisze:gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza.
Nie no, ten Mokotów to ledwo muśnie, w dodatku nie przejeżdżając koło niczego ciekawego. Jeżeli tak wydłużać to przynajmniej do Rzymowskiego, ale nawet wtedy nie widzę tego.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 wrz 2008, 19:38

pawcio pisze:
dzidek pisze:157 i 512 wycofanie z Rakowca.
Dokąd?
157 jak pisał Fikander do Centrala a 512 pewnie kasacja.
pawcio pisze:
dzidek pisze:128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
Pójdę dalej. Przez Dobrą do trasy 512 i dalej po jego trupie na Zacisze.
512 na Świętokrzyskim się nie sprawdza więc nie widzę sensu :(

[ Dodano: Sro 24 Wrz, 2008 19:41 ]
Tm pisze:
dzidek pisze:gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza.
Nie no, ten Mokotów to ledwo muśnie, w dodatku nie przejeżdżając koło niczego ciekawego. Jeżeli tak wydłużać to przynajmniej do Rzymowskiego, ale nawet wtedy nie widzę tego.
Na przystanku Wołoska 186 bardzo ładnie się zapełnia a ponieważ 136 miałoby zastąpić linię 186 na tym przystanku to jakaś rekompensata za utratę połączenia z Wolą i Żoliborzem może być w postaci czerwonej linii.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 wrz 2008, 19:42

dzidek pisze:512 na Świętokrzyskim się nie sprawdza więc nie widzę sensu :(
Się nie sprawdza, bo ma przede wszystkim idiotyczną trasę przez Śródmieście. A tak przy okazji rozwiązałoby się problem obsługi Powiśla.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 24 wrz 2008, 19:43

Wywalic 512, wzmocnic 504 i 157 /tu najlepiej by bylo aby jezdzilo przez dwc ale nie da sie/. 186 zostawic, 136 wygiac przez bokserska. O tyle pomysl polaczenia 172 ze 191 troche mnie przeraza /opoznienia i dluuuga trasa/ to przynajmniej pojawi sie bezposrednio i wygodne polaczenie ZP berestecka z rakowcem.
MOBILIS Ursus

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 24 wrz 2008, 19:45

chruscik pisze:136 wygiac przez bokserska.
Nie tak dawno właśnie wywalono tę linię z Bokserskiej, po co znów ją tam ładować?
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Zablokowany