136, 504, 505 i im podobne
Moderator: Wiliam
Ok już wszystko rozumiem. Przy obecnych korkach na Marynarskiej faktycznie warto zmniejszyć liczbę linii jeżdżących tą ulicą. Jednak w momencie skierowania 186 na Szczęśliwice przez Rakowiec do wycofania z Pruszkowskiej byłaby 157 lub 512. Szykowałaby się większa reforma.
Gdyby jednak 186 na lotnisko z obecną częstotliwością to wystarczyłoby 136 z obecną częstotliwością przez Wołoską.
Gdyby jednak 186 na lotnisko z obecną częstotliwością to wystarczyłoby 136 z obecną częstotliwością przez Wołoską.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27433
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dlatego też chcę skrócić 157; w tej chwili z pl. Zawiszy w ŻiW mamy 4 linie i jest to przynajmniej o jedną za dużo; oczywiście o żadnej regularności kursowania mowy nie ma.dzidek pisze:do wycofania z Pruszkowskiej byłaby 157 lub 512.
Racja, choć podbiłbym je do 15 w DS, i również 10/15//15 spróbowałbym zaordynować na 504.dzidek pisze:to wystarczyłoby 136 z obecną częstotliwością przez Wołoską.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Coś w tym jest. Tym niemniej ja bym już prędzej widział tam 157 i 175. W każdym razie pamiętaj, że wszystkie te linie nie obsługują jednego potoku, ale dwa: ze Żwirek dalszych oraz z Rakowca.Fikander pisze:w tej chwili z pl. Zawiszy w ŻiW mamy 4 linie i jest to przynajmniej o jedną za dużo
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dawnemi czasami coś krańcowało na Rakowcu, teraz wystarczyłoby przedłużyć którąś z zatoczek. Miałoby to te zaletę, że potok na ŻiW (w tym lotnisko) nie byłby zbyt duży (chyba, żeby wykręcić 186 przez Zachodni).dzidek pisze:No to nie widzę możliwości by 186 jechało z Tarchomina tylko do Rakowca bo gdzie zakrańcować tę linię?
Przy takim układzie można skierować 136 przez al. Lotników, co da łatwiejsze przesiadki przy GM oraz zastąpienie 107 na Ursynowie.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Przystanek Mołdawska 02 został jakiś czas temu wyremontowany. Zatoka już teraz jest długa a miejsca jest jeszcze sporo. W tej chwili na szerokim chodniku samochody osobowe mają parking. Pętla dla jednej linii obsługiwanej przez przeguby jak znalazł.Tm pisze:Dawnemi czasami coś krańcowało na Rakowcu, teraz wystarczyłoby przedłużyć którąś z zatoczek.
Hmmm to może tak:
Nowa linia np. 128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
172 połączone z 191.
504 co 12 lub 10 w szczycie , co 15 poza szczytem i 20 w weekendy
136 przez Wołoską na Zachodni co 10/15//15
157 i 512 wycofanie z Rakowca.
186 z obecną częstotliwością do przystanku Mołdawska 02 lub na Lotnisko.
Gdyby starczyło brygad to 414 wycofane ze Szczęśliwic i od BTW1920, Banacha, Żwirki i Wigury, Racławicką, Wołoską na Spartańską.
W ten sposób mamy dwie podstawowe chociaż powolne linie łączące Rakowiec z Śródmieściem i jedną pośpieszną (128 i 175 i 504) przy koordynacji na Pl.Zawiszy (w str. Rakowca) i na Rakowcu (w str. Śródmieścia) pojawiałyby się na przystankach w szczycie co 5 min + 504 np. na 5 min przed 175.
Dzięki 172 połączonemu z 191 dojazd do CH Reduta i Blue City.
136 zastąpiłoby 172 na Zachodnim natomiast gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza. Wóczas przystanki 414 na wydłużonej trasie BTW1920, Banacha-Szpital, Rakowiec, Wołoska, Woronicza, Spartańska.
Nowa linia np. 128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
172 połączone z 191.
504 co 12 lub 10 w szczycie , co 15 poza szczytem i 20 w weekendy
136 przez Wołoską na Zachodni co 10/15//15
157 i 512 wycofanie z Rakowca.
186 z obecną częstotliwością do przystanku Mołdawska 02 lub na Lotnisko.
Gdyby starczyło brygad to 414 wycofane ze Szczęśliwic i od BTW1920, Banacha, Żwirki i Wigury, Racławicką, Wołoską na Spartańską.
W ten sposób mamy dwie podstawowe chociaż powolne linie łączące Rakowiec z Śródmieściem i jedną pośpieszną (128 i 175 i 504) przy koordynacji na Pl.Zawiszy (w str. Rakowca) i na Rakowcu (w str. Śródmieścia) pojawiałyby się na przystankach w szczycie co 5 min + 504 np. na 5 min przed 175.
Dzięki 172 połączonemu z 191 dojazd do CH Reduta i Blue City.
136 zastąpiłoby 172 na Zachodnim natomiast gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza. Wóczas przystanki 414 na wydłużonej trasie BTW1920, Banacha-Szpital, Rakowiec, Wołoska, Woronicza, Spartańska.
Dokąd?dzidek pisze:157 i 512 wycofanie z Rakowca.
Pójdę dalej. Przez Dobrą do trasy 512 i dalej po jego trupie na Zacisze.dzidek pisze:128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
10/12?dzidek pisze:poprawić częstotliwości 186
dzidek pisze:504
O ile na Rakowcu i Mokotowie 504 mogłoby być trochę silniejsze, o tyle czy na Ursynowie takie wzmocnienie jest potrzebne? Codziennie podrużuje tą linią i jeśli chodzi o Ursynów, to obecna trasa, częstotliwość i tabor są optymalne.Fikander pisze:wzmacniając zaś 504
Nie no, ten Mokotów to ledwo muśnie, w dodatku nie przejeżdżając koło niczego ciekawego. Jeżeli tak wydłużać to przynajmniej do Rzymowskiego, ale nawet wtedy nie widzę tego.dzidek pisze:gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
157 jak pisał Fikander do Centrala a 512 pewnie kasacja.pawcio pisze:Dokąd?dzidek pisze:157 i 512 wycofanie z Rakowca.
512 na Świętokrzyskim się nie sprawdza więc nie widzę sensupawcio pisze:Pójdę dalej. Przez Dobrą do trasy 512 i dalej po jego trupie na Zacisze.dzidek pisze:128 z Szczęśliwic po trasie 157 do Jerozolimskich a dalej do pl. 3 Krzyży. Częstotliwość 10/15//20
[ Dodano: Sro 24 Wrz, 2008 19:41 ]
Na przystanku Wołoska 186 bardzo ładnie się zapełnia a ponieważ 136 miałoby zastąpić linię 186 na tym przystanku to jakaś rekompensata za utratę połączenia z Wolą i Żoliborzem może być w postaci czerwonej linii.Tm pisze:Nie no, ten Mokotów to ledwo muśnie, w dodatku nie przejeżdżając koło niczego ciekawego. Jeżeli tak wydłużać to przynajmniej do Rzymowskiego, ale nawet wtedy nie widzę tego.dzidek pisze:gdyby 414 przedłużyć na Mokotów to w szczycie zastąpiłoby 186 w relacji Mokotowa z częścią Woli i Żoliborza.
Się nie sprawdza, bo ma przede wszystkim idiotyczną trasę przez Śródmieście. A tak przy okazji rozwiązałoby się problem obsługi Powiśla.dzidek pisze:512 na Świętokrzyskim się nie sprawdza więc nie widzę sensu
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- chruscik
- Dysklawiaturzysta
- Posty: 1402
- Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
- Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
- Kontakt:
Wywalic 512, wzmocnic 504 i 157 /tu najlepiej by bylo aby jezdzilo przez dwc ale nie da sie/. 186 zostawic, 136 wygiac przez bokserska. O tyle pomysl polaczenia 172 ze 191 troche mnie przeraza /opoznienia i dluuuga trasa/ to przynajmniej pojawi sie bezposrednio i wygodne polaczenie ZP berestecka z rakowcem.
MOBILIS Ursus