Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 04 mar 2012, 23:17

reserved pisze:A to nie lepiej, żeby niektóre autobusy wyjeżdżały z Centralnego np. :17 i :47?
Nie, jest dobrze jest jak jest. Kolejna dezorganizacja jest zbędna. I tak niektórzy nadal przychodzą się pytać za ile odjazd.
Szeregowy_Równoległy pisze:lbo zorganizować NR w sile dwóch osób, które wstrzymają ruch na Emilii Plater na czas wyjazdu autobusów z pętli.
Na dłuższy okres to dość bezsensowna czynność.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 05 mar 2012, 9:51

A co w przypadku, gdy kierowca wpadnie na kraniec na -5? Ruszył o czasie, złapał trzy minuty przy samym wyjeździe z Centralnego, po trasie kolejne dwie, a w kartę drogową co ma wpisać? "-5 korki"? Ma fałszować dokumentacją przewozową i mazać, że przyjechał o czasie, odjechał też o czasie? :>

Generalnie na Centralnym są dość sensowne postoje. Na drugich krańcach wręcz przeciwnie - wyrównawcze. Przykład, wydaje mi się, że dobry... Z Centralnego N25 rusza o 1.45, na Międzylesie rozkładowo ma dojechać na 2.20, a odjazd zaplanowano na 2.23. :D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 mar 2012, 11:13

To był chyba postulat przewoźników, by postoje przenieść na Centralny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 05 mar 2012, 12:46

Pawel_ pisze:A co w przypadku, gdy kierowca wpadnie na kraniec na -5? Ruszył o czasie, złapał trzy minuty przy samym wyjeździe z Centralnego, po trasie kolejne dwie, a w kartę drogową co ma wpisać? "-5 korki"?
No a czemu nie? Może nie "korki", ale "zator przy wyjeździe z DC".

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 05 mar 2012, 12:54

Pawel_ pisze:A co w przypadku, gdy kierowca wpadnie na kraniec na -5? Ruszył o czasie, złapał trzy minuty przy samym wyjeździe z Centralnego, po trasie kolejne dwie, a w kartę drogową co ma wpisać? "-5 korki"? Ma fałszować dokumentacją przewozową i mazać, że przyjechał o czasie, odjechał też o czasie? :>

Generalnie na Centralnym są dość sensowne postoje. Na drugich krańcach wręcz przeciwnie - wyrównawcze. Przykład, wydaje mi się, że dobry... Z Centralnego N25 rusza o 1.45, na Międzylesie rozkładowo ma dojechać na 2.20, a odjazd zaplanowano na 2.23. :D
Oj to co druga eNka tak ma.

N35 -> Na Ursusie bodajże 5 min
N42 -> Na Górczewskiej po 3 min
N43 -> Na Chomiczówce po 6min

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 mar 2012, 14:04

pawcio pisze:To był chyba postulat przewoźników, by postoje przenieść na Centralny.
Oidp, krótkie postoje miały być przede wszystkim w miejscowościach podwarszawskich. Wyszło jak zwykle...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 mar 2012, 14:38

Nie tak. W miejscowościach podwarszawskich postoje miały być pod komisariatami. A w Warszawie minimalizowane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 05 mar 2012, 15:22

SG pisze: N35 -> Na Ursusie bodajże 5 min
N42 -> Na Górczewskiej po 3 min
N43 -> Na Chomiczówce po 6min
N37 na Kabatach - 2 minuty (0.54 - Metro Kabaty, 0.54 - Os. Kabaty przyj., 0.56 - os. Kabaty odj., czyli de facto "stoi" minutę). Zalicza pętlę w zasadzie jak przystanek przelotowy.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 mar 2012, 17:26

SG pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:lbo zorganizować NR w sile dwóch osób, które wstrzymają ruch na Emilii Plater na czas wyjazdu autobusów z pętli.
Na dłuższy okres to dość bezsensowna czynność.
Gdyż? Konstruktywniej proszę. Oczywiście na jakiś bardzo długi okres to faktycznie bez sensu, ale doraźnie jest to jakieś rozwiązanie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 05 mar 2012, 21:13

Szeregowy_Równoległy pisze:
SG pisze: Na dłuższy okres to dość bezsensowna czynność.
Gdyż? Konstruktywniej proszę. Oczywiście na jakiś bardzo długi okres to faktycznie bez sensu, ale doraźnie jest to jakieś rozwiązanie.
Szczerze mówiąc nie uważam żeby MZA każdej nocy przeznaczało dwie osoby specjalnie do kierowania ruchem. (dodatkowe koszta)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 mar 2012, 21:17

Nie musi to być NR MZA. Niech ZTM wyznacza, łącznie z własnym nadzorem. Poza tym: tych dwóch ludzi i tak pracuje, więc płaci im się tak samo. Nie uwierzę, żeby u żadnego z przewoźników plus u Organizatora (a wszyscy teoretycznie powinni jakiś NR w nocy mieć) nie znalazło się dwóch gości, którzy mogliby popracować. Szczególnie NR Organizatora.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 mar 2012, 13:01

Pewnym absurdem jest dla mnie sytuacja, w której łatwiej zdążyć na przesiadkę z 503 o 14:32 na 179 o 14:30 na Ursynowie Płn (trzeba przejść z przystanku na pętlę) niż ze 166 o 14:24 na 193 14:27 na Nowoursynowskiej (przesiadka jednoperonowa).

Może przyczyna tkwi w tym, że między Spacerową a Doliną Służewiecką 166 ma tyle samo czasu na przejazdu co 503, a do zaliczenia 2-3 przystanki więcej. A na dobrą sprawę to 166 się w tym nie wyrabia a 503 nie ma co robić z czasem i w większości przypadków robi +2, a czasem i +5 (rekordem było zobaczenie pleców odjeźdźsjącego 14:25 209).
Popatrz, jaka franca!

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 07 mar 2012, 18:51

drapka pisze: Może przyczyna tkwi w tym, że między Spacerową a Doliną Służewiecką 166 ma tyle samo czasu na przejazdu co 503, a do zaliczenia 2-3 przystanki więcej.
Serio? 8-(

To wiele tłumaczy. Dzisiaj na ZP Uniwersytet 503 był na -2, a na ZP Ursynów Północny +2 przy niekrótkich postojach na każdym przystanku. I nie był to ITS ;-)
drapka pisze: 503 nie ma co robić z czasem i w większości przypadków robi +2, a czasem i +5 (rekordem było zobaczenie pleców odjeźdźsjącego 14:25 209).
W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...

Walas
Posty: 17257
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 07 mar 2012, 20:39

bepe pisze:
drapka pisze: 503 nie ma co robić z czasem i w większości przypadków robi +2, a czasem i +5 (rekordem było zobaczenie pleców odjeźdźsjącego 14:25 209).
W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
2 tygodnie temu jechałem MANem z R-13 (i to w DS) i kierowca nic sobie nie robił z +5 z którym przyjechał na Spacerową i gnał ile tylko mógł i na Konwaliową mnie dowiózł na +10 :D
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

ashir
Posty: 28032
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 21:27

Z 738 w DŚ możnaby coś zrobić, skoro przychodzę rano na Trocką :arrow: Metro Ratusz Arsenał na 6 minut przed odjazdem autobusu i nie widzę jak odjeżdzał, a potem się okazuje że uciekł mi to coś jest nie tak. 8-(

ODPOWIEDZ