Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 04 mar 2012, 23:17
reserved pisze:A to nie lepiej, żeby niektóre autobusy wyjeżdżały z Centralnego np. :17 i :47?
Nie, jest dobrze jest jak jest. Kolejna dezorganizacja jest zbędna. I tak niektórzy nadal przychodzą się pytać za ile odjazd.
Szeregowy_Równoległy pisze:lbo zorganizować NR w sile dwóch osób, które wstrzymają ruch na Emilii Plater na czas wyjazdu autobusów z pętli.
Na dłuższy okres to dość bezsensowna czynność.
-
Pawel_
- Sierściuch
- Posty: 8295
- Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
- Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)
Post
autor: Pawel_ » 05 mar 2012, 9:51
A co w przypadku, gdy kierowca wpadnie na kraniec na -5? Ruszył o czasie, złapał trzy minuty przy samym wyjeździe z Centralnego, po trasie kolejne dwie, a w kartę drogową co ma wpisać? "-5 korki"? Ma fałszować dokumentacją przewozową i mazać, że przyjechał o czasie, odjechał też o czasie?
Generalnie na Centralnym są dość sensowne postoje. Na drugich krańcach wręcz przeciwnie - wyrównawcze. Przykład, wydaje mi się, że dobry... Z Centralnego N25 rusza o 1.45, na Międzylesie rozkładowo ma dojechać na 2.20, a odjazd zaplanowano na 2.23.
-
pawcio
- Posty: 25807
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 05 mar 2012, 11:13
To był chyba postulat przewoźników, by postoje przenieść na Centralny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
bepe
- Posty: 3516
- Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: bepe » 05 mar 2012, 12:46
Pawel_ pisze:A co w przypadku, gdy kierowca wpadnie na kraniec na -5? Ruszył o czasie, złapał trzy minuty przy samym wyjeździe z Centralnego, po trasie kolejne dwie, a w kartę drogową co ma wpisać? "-5 korki"?
No a czemu nie? Może nie "korki", ale "zator przy wyjeździe z DC".
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 05 mar 2012, 12:54
Pawel_ pisze:A co w przypadku, gdy kierowca wpadnie na kraniec na -5? Ruszył o czasie, złapał trzy minuty przy samym wyjeździe z Centralnego, po trasie kolejne dwie, a w kartę drogową co ma wpisać? "-5 korki"? Ma fałszować dokumentacją przewozową i mazać, że przyjechał o czasie, odjechał też o czasie?
Generalnie na Centralnym są dość sensowne postoje. Na drugich krańcach wręcz przeciwnie - wyrównawcze. Przykład, wydaje mi się, że dobry... Z Centralnego N25 rusza o 1.45, na Międzylesie rozkładowo ma dojechać na 2.20, a odjazd zaplanowano na 2.23.
Oj to co druga eNka tak ma.
N35 Na Ursusie bodajże 5 min
N42 Na Górczewskiej po 3 min
N43 Na Chomiczówce po 6min
-
KwZ
- Posty: 10669
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 05 mar 2012, 14:04
pawcio pisze:To był chyba postulat przewoźników, by postoje przenieść na Centralny.
Oidp, krótkie postoje miały być przede wszystkim w miejscowościach podwarszawskich. Wyszło jak zwykle...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
pawcio
- Posty: 25807
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 05 mar 2012, 14:38
Nie tak. W miejscowościach podwarszawskich postoje miały być pod komisariatami. A w Warszawie minimalizowane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
bepe
- Posty: 3516
- Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: bepe » 05 mar 2012, 15:22
SG pisze:
N35
Na Ursusie bodajże 5 min
N42
Na Górczewskiej po 3 min
N43
Na Chomiczówce po 6min
N37 na Kabatach - 2 minuty (0.54 - Metro Kabaty, 0.54 - Os. Kabaty przyj., 0.56 - os. Kabaty odj., czyli de facto "stoi" minutę). Zalicza pętlę w zasadzie jak przystanek przelotowy.
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 05 mar 2012, 17:26
SG pisze:Szeregowy_Równoległy pisze:lbo zorganizować NR w sile dwóch osób, które wstrzymają ruch na Emilii Plater na czas wyjazdu autobusów z pętli.
Na dłuższy okres to dość bezsensowna czynność.
Gdyż? Konstruktywniej proszę. Oczywiście na jakiś bardzo długi okres to faktycznie bez sensu, ale doraźnie jest to jakieś rozwiązanie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
SG
- Posty: 1974
- Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
- Lokalizacja: ZEA Woronicza
Post
autor: SG » 05 mar 2012, 21:13
Szeregowy_Równoległy pisze:SG pisze:
Na dłuższy okres to dość bezsensowna czynność.
Gdyż? Konstruktywniej proszę. Oczywiście na jakiś bardzo długi okres to faktycznie bez sensu, ale doraźnie jest to jakieś rozwiązanie.
Szczerze mówiąc nie uważam żeby MZA każdej nocy przeznaczało dwie osoby specjalnie do kierowania ruchem. (dodatkowe koszta)
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 05 mar 2012, 21:17
Nie musi to być NR MZA. Niech ZTM wyznacza, łącznie z własnym nadzorem. Poza tym: tych dwóch ludzi i tak pracuje, więc płaci im się tak samo. Nie uwierzę, żeby u żadnego z przewoźników plus u Organizatora (a wszyscy teoretycznie powinni jakiś NR w nocy mieć) nie znalazło się dwóch gości, którzy mogliby popracować. Szczególnie NR Organizatora.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 07 mar 2012, 13:01
Pewnym absurdem jest dla mnie sytuacja, w której łatwiej zdążyć na przesiadkę z 503 o 14:32 na 179 o 14:30 na Ursynowie Płn (trzeba przejść z przystanku na pętlę) niż ze 166 o 14:24 na 193 14:27 na Nowoursynowskiej (przesiadka jednoperonowa).
Może przyczyna tkwi w tym, że między Spacerową a Doliną Służewiecką 166 ma tyle samo czasu na przejazdu co 503, a do zaliczenia 2-3 przystanki więcej. A na dobrą sprawę to 166 się w tym nie wyrabia a 503 nie ma co robić z czasem i w większości przypadków robi +2, a czasem i +5 (rekordem było zobaczenie pleców odjeźdźsjącego 14:25 209).
Popatrz, jaka franca!
-
bepe
- Posty: 3516
- Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
- Lokalizacja: Gocław
Post
autor: bepe » 07 mar 2012, 18:51
drapka pisze:
Może przyczyna tkwi w tym, że między Spacerową a Doliną Służewiecką 166 ma tyle samo czasu na przejazdu co 503, a do zaliczenia 2-3 przystanki więcej.
Serio?
To wiele tłumaczy. Dzisiaj na ZP Uniwersytet 503 był na -2, a na ZP Ursynów Północny +2 przy niekrótkich postojach na każdym przystanku. I nie był to ITS
drapka pisze: 503 nie ma co robić z czasem i w większości przypadków robi +2, a czasem i +5 (rekordem było zobaczenie pleców odjeźdźsjącego 14:25 209).
W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
-
Walas
- Posty: 17257
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 07 mar 2012, 20:39
bepe pisze:
drapka pisze: 503 nie ma co robić z czasem i w większości przypadków robi +2, a czasem i +5 (rekordem było zobaczenie pleców odjeźdźsjącego 14:25 209).
W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
2 tygodnie temu jechałem MANem z R-13 (i to w DS) i kierowca nic sobie nie robił z +5 z którym przyjechał na Spacerową i gnał ile tylko mógł i na Konwaliową mnie dowiózł na +10
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
-
ashir
- Posty: 28032
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 07 mar 2012, 21:27
Z
738 w DŚ możnaby coś zrobić, skoro przychodzę rano na Trocką
Metro Ratusz Arsenał na 6 minut przed odjazdem autobusu i nie widzę jak odjeżdzał, a potem się okazuje że uciekł mi to coś jest nie tak.