214 z Nowodworów do S9 w Płudach

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12182
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 04 kwie 2011, 15:35

Łukasz pisze:
bartoni722 pisze:A przekaż nam swoją propozycję rozwiązania?
Wam? O zgrozo, Ty jesteś Tam?

To nietrudne, Watsonie. 723 przyjeżdża, dajmy na to, co 2 godziny, a 426 w tym czasie 6-7 razy. Wystarczy zamienić kierowców na te 2 linie 2 razy na dzień, coby kociokwiku nie dostali.

W tramwajach już umiom jeździć innym wozem. Tutaj: Niedasie.
Dobra, ale to ty napisałeś, a on skarży się, a własnego, lepszego rozwiązania nie przedstawił. Najlepiej to tylko marudzić.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 kwie 2011, 18:34

pawcio pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Łatwiej się rozmawia z jedną firmą niż z czterema, gdzie tę miejską trzeba traktować jak pięciu różnych przewoźników.
Motorniczowie i tak mogą jeździć tylko wozami ze swojej zajezdni, więc z punktu widzenia organizacji SWL to bez znaczenia.
Pawciu, ja z matematyki jestem słaby, ale dalej wychodzi mi, że 8 przewoźników (5xMZA + ajenci) to jakieś dwa razy więcej niż zajezdni tramwajowych. I dalej twierdzę, że podatność autobusów na wszelkiego rodzaju utrudnienia poważnie komplikuje ewentualne wprowadzenie SWL. Czy temat ewentualnych autobusowych SWL nie kwalifikuje się do wydzielenia? Bo z 214 ma niewiele wspólnego.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25965
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 kwie 2011, 7:11

Szeregowy_Równoległy pisze:wychodzi mi, że 8 przewoźników (5xMZA + ajenci) to jakieś dwa razy więcej niż zajezdni tramwajowych.
Nie ma znaczenia. Znaczenie ma liczba brygad w zakładzie i możliwości przerzucania ludzi pomiędzy nimi.
Szeregowy_Równoległy pisze:I dalej twierdzę, że podatność autobusów na wszelkiego rodzaju utrudnienia poważnie komplikuje ewentualne wprowadzenie SWL.
I tak, i nie. Zatrzymania tramwajowe rozwalają wszystko na amen w 15 minut.
Szeregowy_Równoległy pisze:Czy temat ewentualnych autobusowych SWL nie kwalifikuje się do wydzielenia? Bo z 214 ma niewiele wspólnego.
Wniosek słuszny. Może kiedyś zrealizuję. :D
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 08 kwie 2011, 15:55

ZTM odpowiedział mi w sprawie 214:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... dy_ztm.pdf

W dalszym ciągu jednak akcję informacyjną można prowadzić na szerszą skalę niż to się robi /robiono:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... 8pludy.pdf
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 18 kwie 2011, 11:50

Zmieniło się dojście od 214 do PKP: jest ........ dalej (ze względu na kolejne etapy budowy wiaduktu pętlę odsunięto o ponad 100 m). Trzeba zatem do poprzedniego czasu dojścia dodać jakieś 70 s. A jakość dojścia bez zmian - dalej błoto i dziury, jak poprzednio. :-"

Dodano:
Nawet 170 m:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... dy_ztm.pdf
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 kwie 2011, 16:13

30.04.2011 następuje już kolejna zmiana rozkładu jazdy linii 214... Miesiąc bez zmiany rozkładu, miesiącem straconym...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 kwie 2011, 16:26

I nadal 214 jeździ puste, jak wcześniej. 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27744
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 kwie 2011, 22:39

A 211 pęka w szwach... O-)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 27 kwie 2011, 23:07

A czy gdyby skierować tego 214 od Hanki Ordonówny zamiast na pętle Nowodowry dalej Światowida, Modlińską i Płochocińską do PKP Żerań to może nabrałby pasażerów jako dowózka do kolei :-k

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27744
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 kwie 2011, 23:10

Nie. Dowożenie Nowodworów i Tarchomina mija się z celem po wielokroć - nie ta przepustowość, żaden zysk czasowy. Do S9 należy dowozić wszystko od Modlińskiej na wschód, a zwłaszcza wszystko od torów na wschód, ale 214 to paranoja.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 kwie 2011, 23:13

fik pisze:A 211 pęka w szwach... O-)
Jak na dowozowy socjal dzielnicowy to 211 ma całkiem duże obłożenia przez cały czas.
Stockholmare pisze:A czy gdyby skierować tego 214 od Hanki Ordonówny zamiast na pętle Nowodowry dalej Światowida, Modlińską i Płochocińską do PKP Żerań to może nabrałby pasażerów jako dowózka do kolei :-k
I gdzie byś kotwiczył przy PKP Żerań? Objazd osiedla Marywilska? Owszem - jego mieszkańcy by czasem z tego skorzystali (ale oni mega zapełnień w 126 i 176 nie generują), trzeba byłoby więcej brygad wpuścić na linię i więcej powietrza przewieźć. Bo wykorzystanie na Tarchominie byłoby żadne - na Światowida jedzie autobus za autobusem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27744
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 kwie 2011, 23:20

MisiekK pisze: Jak na dowozowy socjal dzielnicowy to 211 ma całkiem duże obłożenia przez cały czas.
Socjal jak socjal, ja dzisiaj widziałem dwa niezabieralne kursy 211 na Nowodworach :arrow: Buków.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 27 kwie 2011, 23:22

MisiekK pisze:I gdzie byś kotwiczył przy PKP Żerań?
No to dalej do Kupieckiej. Ale fik ma rację, pomysł niezbyt przemyślany i się z niego wycofuję.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 kwie 2011, 11:35

fik pisze:Socjal jak socjal, ja dzisiaj widziałem dwa niezabieralne kursy 211 na Nowodworach :arrow: Buków.
Szczytówki Nowodwory - Dąbrówka mają takie obsady... Na nich mogłyby większe wozy jeździć, gdyby się zmieściły na rondku Sprawna/Aluzyjna.
ZEA_R-0 pisze:No to dalej do Kupieckiej.
126 z darmochami tam się zmieścić nie może czasem. Prawie rękoczyny miedzy kierowcami ITS a PKS Grodzisk widziałem :) A co by było jakby jeszcze Mobilis tam doszedł....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14828
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 maja 2011, 10:46

Dzisiejszym kursem o 10.07 z PKP Płudy jechałem sam.
Dopiero od Modlińskiej się dosiadło kilka osób.
Jak dla mnie, to linia do skasowania od zaraz, kolejne zmiany rozkładu nic nie pomogą...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ