Strona 16 z 17

: 04 kwie 2011, 15:35
autor: bartoni722
Łukasz pisze:
bartoni722 pisze:A przekaż nam swoją propozycję rozwiązania?
Wam? O zgrozo, Ty jesteś Tam?

To nietrudne, Watsonie. 723 przyjeżdża, dajmy na to, co 2 godziny, a 426 w tym czasie 6-7 razy. Wystarczy zamienić kierowców na te 2 linie 2 razy na dzień, coby kociokwiku nie dostali.

W tramwajach już umiom jeździć innym wozem. Tutaj: Niedasie.
Dobra, ale to ty napisałeś, a on skarży się, a własnego, lepszego rozwiązania nie przedstawił. Najlepiej to tylko marudzić.

: 04 kwie 2011, 18:34
autor: Szeregowy_Równoległy
pawcio pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:Łatwiej się rozmawia z jedną firmą niż z czterema, gdzie tę miejską trzeba traktować jak pięciu różnych przewoźników.
Motorniczowie i tak mogą jeździć tylko wozami ze swojej zajezdni, więc z punktu widzenia organizacji SWL to bez znaczenia.
Pawciu, ja z matematyki jestem słaby, ale dalej wychodzi mi, że 8 przewoźników (5xMZA + ajenci) to jakieś dwa razy więcej niż zajezdni tramwajowych. I dalej twierdzę, że podatność autobusów na wszelkiego rodzaju utrudnienia poważnie komplikuje ewentualne wprowadzenie SWL. Czy temat ewentualnych autobusowych SWL nie kwalifikuje się do wydzielenia? Bo z 214 ma niewiele wspólnego.

: 05 kwie 2011, 7:11
autor: pawcio
Szeregowy_Równoległy pisze:wychodzi mi, że 8 przewoźników (5xMZA + ajenci) to jakieś dwa razy więcej niż zajezdni tramwajowych.
Nie ma znaczenia. Znaczenie ma liczba brygad w zakładzie i możliwości przerzucania ludzi pomiędzy nimi.
Szeregowy_Równoległy pisze:I dalej twierdzę, że podatność autobusów na wszelkiego rodzaju utrudnienia poważnie komplikuje ewentualne wprowadzenie SWL.
I tak, i nie. Zatrzymania tramwajowe rozwalają wszystko na amen w 15 minut.
Szeregowy_Równoległy pisze:Czy temat ewentualnych autobusowych SWL nie kwalifikuje się do wydzielenia? Bo z 214 ma niewiele wspólnego.
Wniosek słuszny. Może kiedyś zrealizuję. :D

: 08 kwie 2011, 15:55
autor: tarantula01
ZTM odpowiedział mi w sprawie 214:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... dy_ztm.pdf

W dalszym ciągu jednak akcję informacyjną można prowadzić na szerszą skalę niż to się robi /robiono:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... 8pludy.pdf

: 18 kwie 2011, 11:50
autor: tarantula01
Zmieniło się dojście od 214 do PKP: jest ........ dalej (ze względu na kolejne etapy budowy wiaduktu pętlę odsunięto o ponad 100 m). Trzeba zatem do poprzedniego czasu dojścia dodać jakieś 70 s. A jakość dojścia bez zmian - dalej błoto i dziury, jak poprzednio. :-"

Dodano:
Nawet 170 m:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... dy_ztm.pdf

: 26 kwie 2011, 16:13
autor: SławekM
30.04.2011 następuje już kolejna zmiana rozkładu jazdy linii 214... Miesiąc bez zmiany rozkładu, miesiącem straconym...

: 26 kwie 2011, 16:26
autor: Wolfchen
I nadal 214 jeździ puste, jak wcześniej. 8-(

: 27 kwie 2011, 22:39
autor: fik
A 211 pęka w szwach... O-)

: 27 kwie 2011, 23:07
autor: Mong
A czy gdyby skierować tego 214 od Hanki Ordonówny zamiast na pętle Nowodowry dalej Światowida, Modlińską i Płochocińską do PKP Żerań to może nabrałby pasażerów jako dowózka do kolei :-k

: 27 kwie 2011, 23:10
autor: fik
Nie. Dowożenie Nowodworów i Tarchomina mija się z celem po wielokroć - nie ta przepustowość, żaden zysk czasowy. Do S9 należy dowozić wszystko od Modlińskiej na wschód, a zwłaszcza wszystko od torów na wschód, ale 214 to paranoja.

: 27 kwie 2011, 23:13
autor: MisiekK
fik pisze:A 211 pęka w szwach... O-)
Jak na dowozowy socjal dzielnicowy to 211 ma całkiem duże obłożenia przez cały czas.
Stockholmare pisze:A czy gdyby skierować tego 214 od Hanki Ordonówny zamiast na pętle Nowodowry dalej Światowida, Modlińską i Płochocińską do PKP Żerań to może nabrałby pasażerów jako dowózka do kolei :-k
I gdzie byś kotwiczył przy PKP Żerań? Objazd osiedla Marywilska? Owszem - jego mieszkańcy by czasem z tego skorzystali (ale oni mega zapełnień w 126 i 176 nie generują), trzeba byłoby więcej brygad wpuścić na linię i więcej powietrza przewieźć. Bo wykorzystanie na Tarchominie byłoby żadne - na Światowida jedzie autobus za autobusem.

: 27 kwie 2011, 23:20
autor: fik
MisiekK pisze: Jak na dowozowy socjal dzielnicowy to 211 ma całkiem duże obłożenia przez cały czas.
Socjal jak socjal, ja dzisiaj widziałem dwa niezabieralne kursy 211 na Nowodworach :arrow: Buków.

: 27 kwie 2011, 23:22
autor: Mong
MisiekK pisze:I gdzie byś kotwiczył przy PKP Żerań?
No to dalej do Kupieckiej. Ale fik ma rację, pomysł niezbyt przemyślany i się z niego wycofuję.

: 28 kwie 2011, 11:35
autor: MisiekK
fik pisze:Socjal jak socjal, ja dzisiaj widziałem dwa niezabieralne kursy 211 na Nowodworach :arrow: Buków.
Szczytówki Nowodwory - Dąbrówka mają takie obsady... Na nich mogłyby większe wozy jeździć, gdyby się zmieściły na rondku Sprawna/Aluzyjna.
ZEA_R-0 pisze:No to dalej do Kupieckiej.
126 z darmochami tam się zmieścić nie może czasem. Prawie rękoczyny miedzy kierowcami ITS a PKS Grodzisk widziałem :) A co by było jakby jeszcze Mobilis tam doszedł....

: 02 maja 2011, 10:46
autor: Wolfchen
Dzisiejszym kursem o 10.07 z PKP Płudy jechałem sam.
Dopiero od Modlińskiej się dosiadło kilka osób.
Jak dla mnie, to linia do skasowania od zaraz, kolejne zmiany rozkładu nic nie pomogą...