Strona 16 z 16

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 15 sty 2015, 22:00
autor: ashir
Ale to są 2 inne spółki. :wink:

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 15 sty 2015, 22:05
autor: osa
Ale ta sama spółka matka, jak to mówią nasi kulejarze.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 15 sty 2015, 22:49
autor: fik
osa pisze:Jakie niby sprostowanie? Zlikwidowali ludziom tani pociąg, bo muszą utrzymywać Pendolino, którym mało kto jeździ.
No takie sprostowanie, że napisaliście kosmiczne bzdury.
osa pisze:Ale ta sama spółka matka, jak to mówią nasi kulejarze.
Co?

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 15 sty 2015, 23:01
autor: KwZ
Co ma PR do PKP? Poza historią? Nawet właścicielami PR są samorządy (nie żeby chciały).

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 0:00
autor: Łukasz
Bastian pisze:W PR nadal liczy się, ile strat przynosi przeciętny pasażer? :>
Coś jak węgiel?

Jeśli pełny (ponoć) Matejko generował milion straty miesięcznie, czyli 30 tysięcy dziennie,
to pewnie każdy pasażer (powiedzmy: 300 osób w jedną stronę) przynosił tylko 50zł straty.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 0:19
autor: Solaris U10
Od początku dziwi mnie, że w obronie Matejki licznie biorą udział warszawiacy. Przecież ten pociąg ze względu na godziny kursowania przydatny był głównie dla krakusów.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 0:23
autor: Łukasz
Ja to najbardziej nie rozumiem tego, że ktoś MUSI mieć tanie i szybkie połączenie.
Jest Kinga i są inne - przez Kielce - tańsze, chyba nawet z biletem relacyjnym.
Nikt nie każe nikomu jeździć Pendolino. Pociągi przez Kielce też są bezpośrednie.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 0:58
autor: BJ
Solaris U10 pisze:Od początku dziwi mnie, że w obronie Matejki licznie biorą udział warszawiacy. Przecież ten pociąg ze względu na godziny kursowania przydatny był głównie dla krakusów.
W ogóle podziwiam, że ktoś broni tego pociągu, bo ZTCP był naprawdę minimalnie tańszy niż TLK, a standard - przynajmniej jak nim jechałem prawie 2 lata temu - oferował dużo niższy.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 9:29
autor: MichalJ
Bo był uruchamiany przez PR, które są cacy, a nie przez PKPIC, które są be. Chodzi o to i tylko o to.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 11:55
autor: fik
Łukasz pisze:Jeśli pełny (ponoć) Matejko generował milion straty miesięcznie, czyli 30 tysięcy dziennie,
to pewnie każdy pasażer (powiedzmy: 300 osób w jedną stronę) przynosił tylko 50zł straty.
Milion straty na 11 miesięcy.
BJ pisze:standard - przynajmniej jak nim jechałem prawie 2 lata temu - oferował dużo niższy
Przez ostatni rok jeździł (w większości) na zmodernizowanych wagonach standardu REGIOekspres, które może nie są cudem komfortu, ale od 111A odróżniają się in plus.
Łukasz pisze:Pociągi przez Kielce też są bezpośrednie.
Wszystkie dwa, jeden o 6, drugi w południe.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 17:43
autor: KwZ
Przez Kielce? Jak nie TLK, to jest Polski Bus / Polonus. Kolej straciła markę, nawet w moich oczach. PR przez Kielce pewnie nie wziąłbym pod uwagę. Choć na wagonach standardu KM-owych piętrusów (+miejsce na bagaż) nie powinno być z tym problemu.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 16 sty 2015, 22:50
autor: Łukasz
fik pisze: Wszystkie dwa, jeden o 6, drugi w południe.
Zależy, w którą stronę:)

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 18 sty 2015, 13:36
autor: Adam G.
BJ pisze:
Solaris U10 pisze:Od początku dziwi mnie, że w obronie Matejki licznie biorą udział warszawiacy. Przecież ten pociąg ze względu na godziny kursowania przydatny był głównie dla krakusów.
W ogóle podziwiam, że ktoś broni tego pociągu, bo ZTCP był naprawdę minimalnie tańszy niż TLK, a standard - przynajmniej jak nim jechałem prawie 2 lata temu - oferował dużo niższy.
Miał ubóstwiane przez Polaków bilety od złotówki, chyba głównie o to chodzi. A to że były takie 1-2, tego już nikt nie widzi.

[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

: 18 sty 2015, 23:06
autor: Łukasz
Może nie dokładnie o Matejce, ale ja zawsze w IR odczuwałem niepokój...

Niestety, wciąż jesteśmy społeczeństwem zbyt biednym, żeby zauważyć,
że wyciągnięte z krzaków wagony z lat 70' (a takie w IR jeździły dość często)
ciągnące przez elektrowóz towarowy jeszcze starszy to widmo nieszczęścia.
Ważne jest to, żeby to kosztowało złotówkę.