Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Nie urojone spiski, tylko próbuję zrozumieć mechanizm decyzyjny. Wiesz, ja pracuję w środowisku korporacyjnym, i u nas uznaniowość nie istnieje (mamy procedury, Wasz odpowiednik prawa). Do mnie nie przemawia, że raz się coś da, a innym razem się nie da... i to wszystko zależne od humoru lub decyzji jednej osoby, która za każdym razem podpiera się tymi samymi przepisami.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
My tu sobie toczymy jałowe dyskusje o humorach (i wynikających z tego decyzjach) kolegów z ZTM, a tymczasem ktoś inny wchodzi do działania.
Firma Stalko z Zielonki bardzo łapczywym okiem zerka na zupełnie nowy (pod względem dostępu do komunikacji publicznej, a właściwie to jej braku) rejon Marek. Droga 631 - Główna - Wesoła - Sowińskiego - Sportowa i dalej al. Piłsudskiego może niedługo doczeka się nowej linii.
Sprawa bardzo świeża ( 4 dni temu ruszyła z miejsca), konkretów póki co brak, ale wola i możliwości są. Firma Stalko deklaruje że jest bardzo na tak.
Jak wejdą na tę trasę to im z pewnością pasażerów nie zabraknie.
Firma Stalko z Zielonki bardzo łapczywym okiem zerka na zupełnie nowy (pod względem dostępu do komunikacji publicznej, a właściwie to jej braku) rejon Marek. Droga 631 - Główna - Wesoła - Sowińskiego - Sportowa i dalej al. Piłsudskiego może niedługo doczeka się nowej linii.
Sprawa bardzo świeża ( 4 dni temu ruszyła z miejsca), konkretów póki co brak, ale wola i możliwości są. Firma Stalko deklaruje że jest bardzo na tak.
Jak wejdą na tę trasę to im z pewnością pasażerów nie zabraknie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Przed chwilą Rada Warszawy przegłosowała uchwalę - Marki w 1 strefie od 1 listopada 2016.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Jest też info na stronie ZTM: http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1734&c=100&l=1
Tymczasem w nie tak odległej przeszłości, bo 19 sierpnia...Frencher pisze:Przed chwilą Rada Warszawy przegłosowała uchwalę - Marki w 1 strefie od 1 listopada 2016.
Frencher pisze:I głosowania nie będzie, a przynajmniej 25 sierpnia.
Jeżeli założymy że uchwała wpadnie na plan sesji 22 września, to znowu zabranie kilku dni, i wg. ZTM pierwszy możliwy termin to 1 grudnia. Ale jak znam życie to powiedzą, że na koniec roku nie ma co robić zamieszkania ze zmianami, i będzie 1 stycznia 2017.
A w ogóle to te wszystkie cuda wynikają z absurdalnie drogiej drugiej strefy. Bilet umożliwiający przejechanie 30 km przez Warszawę plus 3 km poza Warszawą powinien kosztować o 10-20% więcej niż bilet na samą Warszawę, a nie o przeszło 100% więcej.
Ale ja nadal podpisuje się pod tym co napisałem.person pisze:Tymczasem w nie tak odległej przeszłości, bo 19 sierpnia...Frencher pisze:I głosowania nie będzie, a przynajmniej 25 sierpnia.
Jeżeli założymy że uchwała wpadnie na plan sesji 22 września, to znowu zabranie kilku dni, i wg. ZTM pierwszy możliwy termin to 1 grudnia. Ale jak znam życie to powiedzą, że na koniec roku nie ma co robić zamieszkania ze zmianami, i będzie 1 stycznia 2017.
Gdyby trzymać się na siłę terminów, to uchwała wejdzie w życie nie 1 listopada, a w pierwszych dniach listopada. A co za tym idzie ktoś może stwierdzić, że trzeba czekać do kolejnego miesiąca, i wtedy byłby 1 grudnia.
Napiszmy szczerze: termin 1 listopada był założony z góry, bez względu na to kiedy byłoby głosowanie - w sierpniu czy dzisiaj.
To był z góry założony termin przez kogoś z ZTM i tyle. A dorabianie do tego ideologii prawniczej o koniecznych terminach to czysta bujda.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Bo w Warszawie powinna być jeszcze jedna strefa. Ale to nie ten temat.MichalJ pisze:A w ogóle to te wszystkie cuda wynikają z absurdalnie drogiej drugiej strefy. Bilet umożliwiający przejechanie 30 km przez Warszawę plus 3 km poza Warszawą powinien kosztować o 10-20% więcej niż bilet na samą Warszawę, a nie o przeszło 100% więcej.
-
- Posty: 2850
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Porównałem ceny i zastanawiam się, dlaczego mieszkańcy Marek mają płacić za bilety w cenach dla "słoików"? Jeżeli ich gmina wykupuje "Warszawa+" oraz I strefę, to powinno być 98/250 zł.Za bilet miesięczny normalny na obie strefy mieszkańcy Marek płacą dziś 196 złotych (w ramach oferty „Warszawa+”). Od 1 listopada koszt miesięcznego biletu wyniesie 110 złotych. Bilet kwartalny kosztuje 482 złote. Po włączeniu do pierwszej strefy, mieszkańcy Marek zapłacą 280 złotych.
TAK! Bo jakiś konkretny i realny termin trzeba było przyjąć! Potrafisz to zrozumieć?! Co ty chcesz udowodnić?Frencher pisze:
Napiszmy szczerze: termin 1 listopada był założony z góry
![Obrazek](http://teokryt.webd.pl/ztmid/florekf_info.png)
Widocznie władze Marek przestają wykupować "Warszawa+" od 1 listopada, co mnie nie dziwi.michael112 pisze:Porównałem ceny i zastanawiam się, dlaczego mieszkańcy Marek mają płacić za bilety w cenach dla "słoików"? Jeżeli ich gmina wykupuje "Warszawa+" oraz I strefę, to powinno być 98/250 zł.
A do tańszych biletów by musieli dopłacić jeszcze więcej, niż do samej pierwszej strefy...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Kiedyś pospieszne były 2 razy droższe, potem tylko nocne. Ktoś zdecydował, że jednak dla dobra transportu dobrze jest zrobic tak, zeby ludzie nim jeździli. Wszelakie podziały wcale nie muszą powodować większych zysków. Z podmiejskimi pewnie kiedyś bedzie podobnie: gminy będą płacić proporcjonalnie, łącznie z Wwą, a ceny biletów się ujednolicą. Zachęci to cześć osob do rezygnacji z samochodów i może byc z tego zysk. To trochę pierwszy krok w tym kierunku, jeszcze kilka lat potrzeba.
ŁK
Trochę droższe niech strefy podmiejskie będą. Trochę.
Powiedzmy 100 zł Warszawa, 110 z Ząbkami, 120 z Zielonką, 130 z Wołominem...
Powiedzmy 100 zł Warszawa, 110 z Ząbkami, 120 z Zielonką, 130 z Wołominem...
135 ze Słoneczną. To ma być proste. Koszt obsługi 110, 120, 130 przewyższy pewnie zyski - do tego trzeba napisać choćby oprogramowanie w automatach, czytnikach, kasownikach. Dlatego IMO jest lepsze: wszyscy po 100, jak leci. Tylko ZTM musiałby być bardziej aglomeracyjny niż warszawski i nie ściągać haraczy, tylko proporcjonalne opłaty od gmin ościennych.
ŁK
Ja chyba zostanę wróżbitą, mam do tego wszelkie predyspozycje
Długo trzeba czekać nie było, to już zaczynają się lamenty w Markach.
Pisałem jakiś czas temu, że mieszkańcy Marek którzy mają do dyspozycji "tylko" 718 i 738 czują się "poszkodowani". Powoli jak opada już bitewny kurz i wprowadzenie I strefy w Markach to kwestia czasu zaczynają się lementy, dlaczego to akurat obecne 805, a nie 718 ma mieć dodatkowe kursy
To tak ku rozwadze osób, które tutaj chciały łączyć obecne 718 i 805, robiąc kursy skrócone. Dopiero byście wtedy dolali benzyny do ognia![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Długo trzeba czekać nie było, to już zaczynają się lamenty w Markach.
Pisałem jakiś czas temu, że mieszkańcy Marek którzy mają do dyspozycji "tylko" 718 i 738 czują się "poszkodowani". Powoli jak opada już bitewny kurz i wprowadzenie I strefy w Markach to kwestia czasu zaczynają się lementy, dlaczego to akurat obecne 805, a nie 718 ma mieć dodatkowe kursy
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
To tak ku rozwadze osób, które tutaj chciały łączyć obecne 718 i 805, robiąc kursy skrócone. Dopiero byście wtedy dolali benzyny do ognia
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą