Jak się nie chce to NIE DA SIĘ. Siłowniki Festo są stosowane w szynobusach serii VTfidzio pisze:Co ma VT do nowatorskiej instalacji pneumatycznej Festo na EN71 nie stosowanej na żadnym innym EZT ani tymbardziej szczynobusie? Głupio mieć rozdwojenie jaźni, chyba że na warsztacie pneumatycznym w Tłuszczu to choroba zawodowa.
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki
polecam... http://www.festo.com/cms/pl_pl/index.htm
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46
KMy ogłosiły przetarg na obsługę trakcyjną pociągów złożonych z puszpuli.
SIWZ: http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/getFile/4932
SIWZ: http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/getFile/4932
Niekoniecznie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Mitsui ma teraz sporo lokomotyw jednosytemowych 3000 V=, z którymi nie wiadomo, co robić. Jak mają stać w Toruniu i generować koszty, można je wydzierżawić i obsługiwać np. KMy.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Właśnie to miałem na myśli
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1233.html
Przetarg na naprawę silnika spalinowego do szynobusów VT628-3/13 lub 9/19 - nie wiem dlaczego 1szt. Przecież odstawione są dwa.
Przetarg na naprawę silnika spalinowego do szynobusów VT628-3/13 lub 9/19 - nie wiem dlaczego 1szt. Przecież odstawione są dwa.
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki
Może się zgłoszą, może nie. Problem w tym, że Dispolok byłby droższy, bo zobaczcie, gdzie stacja macieżysta. a obsługa trakcyjna? No i tu może być problem.Mitsui ma teraz sporo lokomotyw jednosytemowych 3000 V=, z którymi nie wiadomo, co robić. Jak mają stać w Toruniu i generować koszty, można je wydzierżawić i obsługiwać np. KMy.
Tym czasem ja pozdrtawiam maszynistę dzisiejszego 20834/5 z Żyardowa do Mińska.
Facet nawet mi udowodnił, że jazda czopkiem nie musi oznaczać ślimaczenia się. Po prostu szósta pozycja i jazda. to lubię. W końcu uwierzyłem, że i one mają lepsze przyspieszenie niż klasyki, bo póki co czułem to tylko w trójmiejskich bananach, gdzie tak się po prostu jeździ na codzień: ostatnia pozycja jeszcze przy zamykaniu drzwi i z automatu gotowość przychodzi, to skład rusza z kopyta
Może jeden na części pójdzie.Dariusz pisze:Przetarg na naprawę silnika spalinowego do szynobusów VT628-3/13 lub 9/19 - nie wiem dlaczego 1szt. Przecież odstawione są dwa.
A te AKM z kontraktu na 18+5 dla Newagu to jechały do Newagu wcześniej niż podczas powodzi, czy ta ze zdjęcia to była pierwsza? Trochę późno następne "pomniki" do nas dojadą.
Ależ dispolok nie ma tu nic do rzeczy. Oni puszczą tanio coś, co i tak im stoi, komukolwiek, kto posiada licencję na udostępnianie pojazdów trakcyjnych (praktycznie każdy operator w PL), a dopiero tamten staje do przetargu. Samo MRCE, OIDW, nie ma żadnej licencji w Polsce.przewoz pisze:Może się zgłoszą, może nie. Problem w tym, że Dispolok byłby droższy, bo zobaczcie, gdzie stacja macieżysta. a obsługa trakcyjna? No i tu może być problem.Mitsui ma teraz sporo lokomotyw jednosytemowych 3000 V=, z którymi nie wiadomo, co robić. Jak mają stać w Toruniu i generować koszty, można je wydzierżawić i obsługiwać np. KMy.
Ok, nie czytałem specyfikacji, czy może trzeba się odznaczać nie wiadomo czym (chociaż przy udostępnianiu nie powinno się barier stawiać prócz takowej licencji), ale dla KM taka okazja byłaby chyba warta nawet ciut większych pieniędzy - w końcu możnaby zrobić prawdziwe push-pull, ze szczególnym uwzględnieniem push.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Dodam od siebie że KM-y mają szczerą chęć wypożyczyć tym razem coś innego niż EU07. Głośno jeszcze na wiosną mówiło się o czarnych Siemensach. Jak będzie - zobaczymy
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
W końcu przeczytałem SIWZ. No, jest to napisane pod minimum EU07 (2MW ciągłej mocy, 120 km/h prędkość - to są minimalne parametry siwz), nie ma słowa o umożliwieniu "push" (szkoda, ale gdyby nikt nie zgłosił, to wtedy cały przetarg do kosza), nie ma też, o dziwo, słowa o dopuszczalnym nacisku osiowym.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tym niemniej warto by za tego push'a dać punkty.
Czy standard komunikacyjny jest zrozumiały także dla loków SIEMENSa?
Czy standard komunikacyjny jest zrozumiały także dla loków SIEMENSa?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.