: 02 cze 2008, 20:47
Nie wiem ile było dodatków, ale między 15.39 a 17.27 były wszystkie kursy co 6. To więcej niż pełne kółko jednej brygady.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
To i ja poproszę na skrzynkęinż. Glonojad pisze:będę miał nowe maximum, to sprawdzę.
Od kilku lat jest praktykowane że zjazd jest maksymalnie po trasie.Ryoga pisze:Dlaczego 35 zjeżdża na Wole przez JP2 a nie przez Pl. Zawiszy? Nieźle sie przez to zrobiłem bo zawsze wydawało mi sie ze zjazd do zajezdni jest zawsze najkrótszą trasą.
Kwotą jak za zwykły półkurs??inż. Glonojad pisze:Płatne do bramy zajezdni.
no tak, ale czasem trudno uznać co jest maksymalnie po trasie. Czemu nie np. od pl. Banowego albo ronda Babka?Tymesz pisze:Witam.Od kilku lat jest praktykowane że zjazd jest maksymalnie po trasie.Ryoga pisze:Dlaczego 35 zjeżdża na Wole przez JP2 a nie przez Pl. Zawiszy? Nieźle sie przez to zrobiłem bo zawsze wydawało mi sie ze zjazd do zajezdni jest zawsze najkrótszą trasą.
Kiedyś Wyjazdy i Zjazdy nie były płatne, teraz podobno są płatne ale nie w pełni jak za cały półkurs.
taa. i ciekawe gdzie skręciMeWa pisze:ronda Babka?
no musiałby trochę pogimnastykować sięRyoga pisze:taa. i ciekawe gdzie skręciMeWa pisze:ronda Babka?
Ciekawe kiedy powstanie tor do skrętów przy parku Traugutta.
W przypadku niektórych obsad ciężko stwierdzić co jest maksymalnie po trasie. 23 na Mokotów - do Ratusza? A może do Kercelaka? Albo jeszcze dalej, do DT Wola i jak 10, też da się. 26 z Wiatraka do Kercelaka, a może do DT wola na R-4? 35 z Bemowa na Wolę też mogłoby do Narutowicza jechac. Tylko po co, skoro zjazdy i tak najczęściej są w "półtakcie".Tymesz pisze: Od kilku lat jest praktykowane że zjazd jest maksymalnie po trasie.