Nic mi nie wiadomo o planach robienia buspasa w al. Piłsudskiego. Prawdę mówiąc poza luźnymi propozycjami mieszkańców nigdy temat nie pojawiał się w żadnych oficjalnych propozycjach. Będzie przebudowa al. Piłsudskiego, nowego chodniki, ścieżka rowerowa, cześć ulic zyska bezpośredni wjazd w al. Piłsudskiego ale to tyle. Nikt nigdy nie mówił o żadnym buspasie, chętnie poznam źródło tej rewelacji.
Dodano po 1 minucie 45 sekundach:
Łukasz pisze:Tramwaj to chyba podziemny, bo ja tam nie widzę rezerwy nigdzie pod tramwaj. Chyba że zwężą główną trasę (pewnie Piłsudskiego) po oddaniu obwodnicy.
Tramwaj i rezerwa jest na planach, i wcale nie chodzi o al. Piłsudskiego.
Mnie tylko zastanawia jaki cel byłby tego tramwaju, bo jakoś nie widzę tłumów jadących z Marek przez Białołękę do Metra Młociny.
Dodano po 5 minutach 13 sekundach:
Crusier pisze:Oczywiście przy takiej liczbie mieszkańców jak obecnie to nieopłacalne, ale kiedyś kto wie.
Same Marki to ponad 30 tysięcy zameldowanych mieszkańców + następnych 10-15tys. które wg. luźnych szacunków tu zamieszkuje bez formalnego pobytu.
Jak dla takiej populacji budowa tramwaju jest nieopłacalna, to dla kogo jest opłacalna? Idąc taką logiką to Tramwaje Warszawskie powinny już teraz przystąpić do demontaży 1/3 swojej sieci która nie mieści się w ścisłym centrum. Bo tam zaludnienie jest nawet mniejsze.
Propozycja trasy tego tramwaju to już inna historia.