Wykaz brygad na poszczególnych liniach

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 maja 2010, 11:52

Santos pisze:Czemu maratony łączone(bodajże 3 są takie) z dodatkami na 193 nie są po prostu brygadami całodziennymi?
Znając życie, te łączenia to są wg wewnętrznych zaleceń MZA...

Flash8222
Posty: 7630
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 maja 2010, 12:07

Tak, te łączenia są pomysłem R-7, po co wóz ma zjeżdżać między dodatkami ;)

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 17 maja 2010, 12:12

Flash8222 pisze:Tak, te łączenia są pomysłem R-7, po co wóz ma zjeżdżać między dodatkami ;)
Jaka jest ich struktura ? M6+011 ? M7+012? M8 + 013 ? M9 i M10 po staremu tak ?

Z drugiej strony to ZTM powinien ułożyć brygady tak, by istniało 8 całek i 2 maratony. Tylko, że konkretny człowiek odpowiedzialny za rozkład 193 z wspomnianego ZTMu zdecydowanie zrobił to na przysłowiowe ''odwal się''.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7775
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 17 maja 2010, 12:37

Mi się zdaje, że to jest tak, iż MZA mówi ZTM, że może obsłużyć ileś całek, ileś dodatków i ileś maratonów. Nie było gdzie upchnąć maratonów, to mądra głowa wpadła na pomysł, by na linię, która nie zna pojęcia międzyszczytu władować zarówno maratony, jak i dodatki, żeby to się powyrównywało...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 maja 2010, 13:34

R-9 Chełmska pisze:Mi się zdaje, że to jest tak, iż MZA mówi ZTM, że może obsłużyć ileś całek, ileś dodatków i ileś maratonów. Nie było gdzie upchnąć maratonów, to mądra głowa wpadła na pomysł, by na linię, która nie zna pojęcia międzyszczytu władować zarówno maratony, jak i dodatki, żeby to się powyrównywało...
Prawie. MNaraton to formalnie dwuzmianowy dodatek. A MZA narzuca strukturę dodatków i całodziennych. Skoro więc zabrakło całodziennych, a była nadwyżka dodatków w zmianie B, to się składa takie cuda malinowe. A że Woronicza sobie to łączy, to chwała im za to. Gorzej, że Włościańska nie widzi bzdur w swoim planie brygadowym przesyłanym na Dzielną.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 17 maja 2010, 13:37

Santos pisze:Jaka jest ich struktura ?
Na pewno M9+013/193. Miałem to ostatnio, zmiana o 14:45 na Bokserskiej, kółko na M9, potem PT Bokserska - Ursynów i 1,5 koła jako 013. Ogólnie krótko jak na czas pracy kierowcy ;p.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 17 maja 2010, 13:58

NR pisze:bartoni722 napisał/a:
Która brygada odjeżdżająca z CHMAREK to dodatek po 13? 15 czy 35? Proszę o w miarę szybką odpowiedź
A jakiś numer linii
Zjadłem :P . 126.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 17 maja 2010, 15:21

levar pisze:
Santos pisze:Jaka jest ich struktura ?
Na pewno M9+013/193. Miałem to ostatnio, zmiana o 14:45 na Bokserskiej, kółko na M9, potem PT Bokserska - Ursynów i 1,5 koła jako 013. Ogólnie krótko jak na czas pracy kierowcy ;p.
I zjazd o której? :P To już nie lepiej, gdyby te 1,5 koła zaliczyć jako M9 ? :P

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 17 maja 2010, 16:06

O 18:23 z Bokserskiej. Można prosić tak o rozpisanie reszty?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
maciek.dab859
Posty: 1022
Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43

Post autor: maciek.dab859 » 17 maja 2010, 16:55

bartoni722 pisze:O 18:23 z Bokserskiej. Można prosić tak o rozpisanie reszty?
Kolejny raz piszesz błędne informacje #-o zjazd jest o 18:45 z Bokserskiej (-X

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 17 maja 2010, 17:02

Czego to się człowiek dowiaduje. Przejazd z Bokserskiej na Ursynów - 58 minut :D . To już szybciej by było normalnie pojechać...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 17 maja 2010, 19:37

Santos pisze:M9 i M10 po staremu tak ?
Zjazd M9/193+013B/193 o 18.53 :)
bartoni722 pisze:O 18:23 z Bokserskiej.
Jak zawsze piszesz bzdury.
Może czas się wynieść z tego podforum wreszcie?

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 17 maja 2010, 19:54

BJ pisze:Może czas się wynieść z tego podforum wreszcie?
A może nie tylko z tego podforum? :razz:

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 17 maja 2010, 19:56


alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 18 maja 2010, 9:34

Czy może mnie ktoś oświecić z czego zjeżdża Solinka (dziś A369), która codziennie rano podąża Trasą Ł w kier. Ochoty (ok. 8.30 na wysokości Marszałkowskiej)?

Zablokowany