Strona 154 z 163

120Na SWING

: 23 lis 2013, 18:26
autor: Bastian
To ten od wywrotki na Okopowej?

120Na SWING

: 23 lis 2013, 22:17
autor: Plesim

120Na SWING

: 31 gru 2013, 15:37
autor: MichalJ
3189 ma przez cały górny żółty pas po lewej stronie w kilku miejscach maźnięcia jaśniejszym kolorem - tak, jakby ktoś pędzlem zamalował jakieś zadrapania czy bazgroły. Co mu się...?

120Na SWING

: 31 gru 2013, 16:00
autor: beni
Gałęzie go tak podobno załatwiły.

120Na SWING

: 01 sty 2014, 22:20
autor: MisiekK
beni pisze:Gałęzie go tak podobno załatwiły.
Zabawy w gałęzie kończą się pastowaniem. Poza tym serwis ma dobrany lakier do zamalowywania uszkodzeń.

120Na SWING

: 01 sty 2014, 22:56
autor: MichalJ
Widać nie ma, skoro użył innego.

120Na SWING

: 01 sty 2014, 23:29
autor: MisiekK
MichalJ pisze:Widać nie ma, skoro użył innego.
Niekoniecznie mógł to malować serwis. Niektóre naprawy może wykonywać zajezdnia.

120Na SWING

: 04 sty 2014, 23:28
autor: Tyrystor
Ale czy są takie braki w żółtym "zewnętrznym", by łatać Swinga żółtym "poręczowym"?...

120Na SWING

: 21 maja 2014, 22:40
autor: bepe
Dlaczego Swingi wpadają czasami w jakieś dziwne, aczkolwiek niezwykle regularne drgania? Ostatnio spotykam to, mam wrażenie, coraz częściej.

120Na SWING

: 21 maja 2014, 23:48
autor: Pablo-waw
bepe pisze:Dlaczego Swingi wpadają czasami w jakieś dziwne, aczkolwiek niezwykle regularne drgania? Ostatnio spotykam to, mam wrażenie, coraz częściej.
Takie du-du-du i wibracje? Poslizg. Nowowiejska, czasami Anielewicza, plus masa losowych miejsc. Najlatwiej osiagnac hamujac na 100%. Praktycznie gwarantowany efekt ;-)

120Na SWING

: 22 maja 2014, 15:56
autor: fraktal
A ja znowu o wysuwaniu platformy w swingu. Pasażerka na wózku, która jechała w tramwaju, nacisnęła niebieski przycisk - chciała skorzystać z platformy, żeby wyjść na zewnątrz. Motorniczy otworzył wszystkie drzwi z kabiny, w tym także drugie i platformy nie wysunął, więc dziewczyna poprosiła o pomoc współpasażerów. Kiedy ci wyprowadzali wózek na zewnątrz, motorowy zaczął drzwi zamykać i wózek przytrzasnął. Na szczęście drzwi odbiły, pasażerce udało się wysiąść. Linię przemilczę, zajezdnia mało istotna, ale nie był to "Żoliborz" na szczęście, lecz ta druga zajezdnia, która ma rocznikowo najnowsze tramwaje. :razz: Na moje pytanie, czemu to tak przebiegało, motorniczy odpowiedział, że wcale nie widać próby naciśnięcia przycisku przez pasażera, na pulpicie nie pojawia się żaden piktogram, wobec tego on zupełnie nie wie, że ktoś to nacisnął, a i tak często naciskają przez przypadek. No i często nie wiadomo nawet, że niepełnosprawny chce wysiąść i najlepiej jak zasygnalizuje ręką (z zewnątrz). Na pytanie: "po co w takim razie jest ten guzik" odparł: "Chyba po to, aby tylko był". Czy tylko ja mam wrażenie, że to wszystko jest dziwne, bo mija czas, a z tą płynnością wysuwania platformy wcale nie jest lepiej. Przynajmniej z tego, co widzę. A to optymistyczne nie jest.

Edit: A jeśli istotnie w niektórych swingach na pulpicie nie pojawia się piktogram po naciśnięciu niebieskiego przycisku, to jest tym bardziej dziwne....

120Na SWING

: 22 maja 2014, 16:40
autor: MichalJ
Raczej - 9/10 naciśnięć było przypadkowych, więc motorkowi przestali zwracać uwagę na sygnalizację.

120Na SWING

: 22 maja 2014, 17:07
autor: bepe
Pablo-waw pisze:
bepe pisze:Dlaczego Swingi wpadają czasami w jakieś dziwne, aczkolwiek niezwykle regularne drgania? Ostatnio spotykam to, mam wrażenie, coraz częściej.
Takie du-du-du i wibracje? Poslizg.
Hmm... Nie wiem, czy akurat "du-du" :p Chodzi raczej o takie 2-3 sekundowe wibracje w regularnych odstępach czasowych, zarówno w czasie jazdy (przyspieszanie, hamowanie, jazda "jednostajna"), jak i w czasie postoju. Więc to raczej nie może być poślizg.

120Na SWING

: 22 maja 2014, 18:36
autor: Stary Pingwin
Przy ostrym słońcu z boku nie widać pulpitu, a co dopiero ikonek na nim. Dobrze jest się spytać osoby na wózku, gdzie chce opuścić wagon. Przypominam, że po wysunięciu rampy należy pomóc we wjeździe do pojazdu.

120Na SWING

: 22 maja 2014, 18:44
autor: vernalisadonis
To dodatkowo powinien być jakiś sygnał, który informuje motorniczego, że osoba niepełnosprawna chce wysiąść.