KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8819
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 lis 2008, 0:03

Harry pisze:Czyli nadal urzędasy czynią zadość swojej jakże zdroworozsądkowej polityce "Wszystkich do metra!"
Co z tego, że jest kompletnie niezabieralne...
Człowieku, weź się puknij w głowę.
Zamknięto wiadukt na ul. Andersa - puszczając linie 122 i 195 objazdem na pewno uradowałbyś pasażerów z innych części ich tras (poprzez totalny brak punktualności).
Ale najważniejsze, żeby sobie poszczekać :/

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 11 lis 2008, 0:03

MisiekK pisze:
tarantula01 pisze:Tarchomin już próbuje forsować korektę tras ekspresów.
Co jest totalnym idiotyzmem, bo Wilsona nie nadaje się na przyjmowanie kolejnych autobusów. Jedyne, o co należy walczyć to bus-pas na AK.
Przejeżdżać by nie mogły (relacja Słowackiego - Krasińskiego) i zatrzymywać się (na wymianę pasażerów) na przystanku pl. Wilsona01?
Dęboszczak pisze:
tarantula01 pisze:Tarchomin już próbuje forsować korektę tras ekspresów.
Nie Tarchomin tylko radny Tumasz niczym Don Kichote odstawia prywatę z pl. Wilsona
Ach i 27 VIII oraz 20 X też to było tylko moje widzimisie?
Obecnie wracam przez rondo Starzyńskiego (przesiadka w 503 lub 509, nawet z 16-tki). Ale nie każdemu chciało się testowac połączenia różnowariantowe (sprawdzałem czas przejazdu do Nowodworów nawet z użyciem trasy 21 od stacji Centrum). Wolałbym wracać jednak E-x i na tę okoliczność się szykuję znowu.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 11 lis 2008, 9:36

tarantula01 pisze:
MisiekK pisze:Co jest totalnym idiotyzmem, bo Wilsona nie nadaje się na przyjmowanie kolejnych autobusów. Jedyne, o co należy walczyć to bus-pas na AK.
Przejeżdżać by nie mogły (relacja Słowackiego - Krasińskiego) i zatrzymywać się (na wymianę pasażerów) na przystanku pl. Wilsona01?
Dęboszczak pisze:Nie Tarchomin tylko radny Tumasz niczym Don Kichote odstawia prywatę z pl. Wilsona
Ach i 27 VIII oraz 20 X też to było tylko moje widzimisie?
Obecnie wracam przez rondo Starzyńskiego (przesiadka w 503 lub 509, nawet z 16-tki). Ale nie każdemu chciało się testowac połączenia różnowariantowe (sprawdzałem czas przejazdu do Nowodworów nawet z użyciem trasy 21 od stacji Centrum). Wolałbym wracać jednak E-x i na tę okoliczność się szykuję znowu.
tak, na spotkaniach krzyczące niedobitki (jakieś 20 osób) Jak to się ma przy potoku 3600 pas/h w liniach E4 E8? Jakiś promil?

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 lis 2008, 12:26

Kra pisze:Tak tylko znikło 122 i 195 na połączeniu Trakt - Żoliborz/Bielany i tak naprawdę znacznie spadła częstotliwość połączeń, najbardziej w szczycie gdy z 14 kursów zostało tylko 6. W DS w ciągu dnia zamiast 11 kursów jest tylko 6 a wieczorem w DS zamiast 6 tylko 4. Więc proszę nie zachwycajcie się rozkładem 116. :-?
Co prawda ja również uważam, że 116 w szczycie powinno jeździć nieco częściej (choć nie wiem, czy częściowo na przeszkodzie temu nie stoi E-2 z Wilanowa), jednak, żeby obiektywnie całą rzecz ująć, trzeba sobie powiedzieć, że zazwyczaj było tak, że na wspólnym odcinku trasy 116 i 195 ludzie wsiadali do tego, co nadjechało pierwsze. Skutkowało to tym, że w pierwszym autobusie był tłok, natomiast drugi jechał pustawy, co więcej drugi autobus krócej stał na przystankach, więc niebawem wyprzedzał ten pierwszy (także dlatego, że w zatłoczonym autobusie dłużej trwa wymiana pasażerów). Wówczas na twarzy co poniektórych pasażerów malowało się zdziwienie czasem komentowane słowami: "O 195! I to jakie luźne. Tylko skąd się tu wzięło? Chyba nas wyprzedziło". I oczywiście część osób była nieco poirytowana tym, że nie znalazła się w tym szybszym autobusie, tylko tłoczy się w tym, który musi stać na czerwonym świetle. To był autentyczny opis sytuacji, przykład rozmowy pomiędzy pasażerami, którą miałem okazję usłyszeć jadąc na odcinku Trakt Królewski-Żoliborz.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 lis 2008, 16:20

Dęboszczak pisze:
tarantula01 pisze:Ach i 27 VIII oraz 20 X też to było tylko moje widzimisie?
Obecnie wracam przez rondo Starzyńskiego (przesiadka w 503 lub 509, nawet z 16-tki). Ale nie każdemu chciało się testowac połączenia różnowariantowe (sprawdzałem czas przejazdu do Nowodworów nawet z użyciem trasy 21 od stacji Centrum). Wolałbym wracać jednak E-x i na tę okoliczność się szykuję znowu.
tak, na spotkaniach krzyczące niedobitki (jakieś 20 osób) Jak to się ma przy potoku 3600 pas/h w liniach E4 E8? Jakiś promil?
Ciesz się, że na spotkania tylko tyle osób ma ochotę przyjść.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 lis 2008, 16:45

fraktal pisze:Co prawda ja również uważam, że 116 w szczycie powinno jeździć nieco częściej (choć nie wiem, czy częściowo na przeszkodzie temu nie stoi E-2 z Wilanowa)
Spokojnie, pomału... Rok temu E-1, teraz 130... Rok-dwa i problem da się rozwiązać. Za dużo na raz skasować nie można, bo ludzie zbyt się będą burzyć (-X .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 lis 2008, 18:29

TGM pisze:Spokojnie, pomału... Rok temu E-1, teraz 130... Rok-dwa i problem da się rozwiązać. Za dużo na raz skasować nie można, bo ludzie zbyt się będą burzyć (-X .
Nikt nie mówi o kasacji E-2, nie miałem tego na myśli ani nawet o cięciu tegoż. Ale 116 mogłoby zostać nieco wzmocnione w szczycie na całej trasie, nie zaszkodziłoby. Natomiast w tej chwili wydaje mi się, że zbyt mocne zwiększenie liczby autobusów jadących objazdem wiaduktu przy Andersa dałoby efekt odwrotny do zamierzonego, bo trasa objazdowa mogłaby zostać zablokowana przez wielotonowe pojazdy.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 lis 2008, 20:28

fraktal pisze:
TGM pisze:Spokojnie, pomału... Rok temu E-1, teraz 130... Rok-dwa i problem da się rozwiązać. Za dużo na raz skasować nie można, bo ludzie zbyt się będą burzyć (-X .
Nikt nie mówi o kasacji E-2, nie miałem tego na myśli ani nawet o cięciu tegoż.
To, że Ty nie miałeś tego na myśli nie znaczy, że nikt o tym nie myśli.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 12 lis 2008, 20:37

I bardzo dobrze. Wóz, albo przewóz. 116 wozi muchy kiedy jeździ E-2 (mówię o części mokotowskiej), w międzyszczycie, wieczorami i w weekendy zaś na frekwencję nie narzeka. Trzeba zrozumieć, że albo utrzymuje się E-2, albo dorzuca brygady na 116, jak dla mnie te dwie linie się nawzajem wyniszczają w Wilanowie i raczej nic dobrego z tego nie wyjdzie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 lis 2008, 20:44

R-9 Chełmska pisze:I bardzo dobrze. Wóz, albo przewóz. 116 wozi muchy kiedy jeździ E-2
A więc ludzie chcą szybko dojechać do centrum. A nie wlec się powolnym 116. Dlatego E-2 jest potrzebne.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 12 lis 2008, 20:50

Dlatego bezsensownym jest ładowanie kolejnych brygad w 116 =;
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

fraktal
Posty: 5654
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 lis 2008, 21:18

TGM pisze:A więc ludzie chcą szybko dojechać do centrum. A nie wlec się powolnym 116. Dlatego E-2 jest potrzebne.
Rzeczywiście, skoro ludzie mają do wyboru E-2 co 10 minut i 116 co dziesięć minut, to jasne, że wybiorą to pierwsze. Natomiast można by wprowadzić kursy skrócone 116 na trasie Chomiczówka-plac Trzech Krzyży. Skoro nastała taka moda na kursy skrócone ostatnio... :D

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 lis 2008, 22:00

No coś ty, za dużo literek pojawiłoby się w rozkładach 116.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 13 lis 2008, 17:18

Dęboszczak pisze:
tarantula01 pisze:Tarchomin już próbuje forsować korektę tras ekspresów.
Nie Tarchomin tylko radny Tumasz niczym Don Kichote odstawia prywatę z pl. Wilsona
:arrow: Radny jest po to aby w imieniu mieszkańców załatwiał różne sprawy, jak tak sądzisz to jesteś mocno nie zorientowany, a walczy w bardzo słusznej sprawie szczególnie ze chodzą słuchy o skróceniu metra do Wilsona a co daje co zupełne odcięcie Tarchomina od tak uwielbianego przez Z.T.M metra. Teraz ktoś raczył zuwarzyć ,że metro jest przeładowane więc trzeba odciąć częsć wawy od metra czyli rozluźnić tłok w metrze i będzie git. Nie dajac nic w zamian i bardziej korkując i tak zakorkowany ciąg Modlińska- most Grota- Prymasa. Za takie pomysły to komuś zrobić krzywdę. to może metro skrócić tylko do wilanowskiej, czyli na trasie Wilanowska -Pl. Wilsona i będzie git. Po co zrobiono tak idiotyczne skróty linii 508, komu przeszkadzało że jeździło do Zachodniego, bo co dubel z metrem, nobla za takie myślenie. Żeby głupota miała skrzydła to pomysłodawca latał by jak gołąbek. Sory za to ale to co robi Z.T.M to woła o pomstę do nieba i prosi się o z pałowanie.

[ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 17:24 ]
:arrow: Nastęny nonsens , po co dodatki na 116 jeżdża po trasie starego E1 i to wracają rano na pusto na Chomiki a po południu vice versa, kto płaci za te głupoty wozy śmigają pół kursy na pusto czyli darmo lub pół darmo. jak tak ma wyglądać wzmocnienie 116 to dzięki bardzo. ](*,) :D

[ Dodano: Czw 13 Lis, 2008 17:30 ]
tarantula01 pisze:No coś ty, za dużo literek pojawiłoby się w rozkładach 116.
:arrow: Wniosek prosty E1 przyrwrócić do życia z powrotem. :D

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 13 lis 2008, 17:52

gregory5576 pisze: Nastęny nonsens , po co dodatki na 116 jeżdża po trasie starego E1 i to wracają rano na pusto na Chomiki a po południu vice versa, kto płaci za te głupoty wozy śmigają pół kursy na pusto czyli darmo lub pół darmo. jak tak ma wyglądać wzmocnienie 116 to dzięki bardzo.
Grzesiu, co Ty za przeproszeniem pieprzysz za głupoty!!! Na 501 też są poskracane kursy rano ze Stegien do Pl. Konstytucji a popołudniu z Pl. Konstytucji na Stegny. Stegny sobie chwalą, bo E-1 im zabrali, toć mają 501 do metra w bardzo dobrej częstotliwości rano do Metra i popołudniu od Metra. 116 jest pomyślane dokładnie na tej samej zasadzie, bo przecież teraz 520 Chomiczówce zabrali, a raczej, wreszcie zabrali i skrócili do Centrum. A co Ty byś chciał może 116 wzmocnione na całej trasie do Wilanowa? A pytam, po kiego grzyba? Na 106 obecnie też są poskracane kursy, by autobusy nie jeździły puste na mniej zapełnionych odcinkach.

Odrobinę analizy a nie emocji Grzesiu proszę....... :D
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

ODPOWIEDZ