Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
A297 wyjechał w zm. B na 208/03, a A298 stał na placu na Dw. Zachodnim. Nawet ładnie się prezentują na trasie .
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
To z ostatnich Sancity EEC zrezygnowało na rzecz Mazów za niepełną stawkę czy może jednak ostatnie Autosany kiedyś dotrą do Warszawy?
Pewnie dotrą jak EEC i pośrednicy zdecydują się je kupić. Bo brać to by brali, tylko płacić nie ma komu.ashir pisze:To z ostatnich Sancity EEC zrezygnowało na rzecz Mazów za niepełną stawkę czy może jednak ostatnie Autosany kiedyś dotrą do Warszawy?
Na wozach jest już spora warstwa kurzu.
Jakieś potwierdzenie w postaci zdjęć, artykułów, cokolwiek?alojz pisze:Pewnie dotrą jak EEC i pośrednicy zdecydują się je kupić. Bo brać to by brali, tylko płacić nie ma komu.
Na wozach jest już spora warstwa kurzu.
EEC jest już tak zadłużone, że nie stać ich na wykupienie ostatnich 5 Autosanów? No cóż, za niewystawianie planowych 30 brygad i wysyłanie Mazów lub innych rezerw to raczej cały czas płyną kary, więc w ten sposób sobie nie podreperują budżetu.
Po pierwsze to, że one stoją zewnętrznie wykończone, to nie znaczy, że są sprawne. Po drugie spodziewam się rozgrywki między EEC i Autosanem o rekompensatę za opóźnienia. EEC może chcieć dostać te autobusy gratis, a Autosan może twierdzić, że opóźnienia są nie z ich winy...
Skoro wozy stoją gotowe (mało prawdopodobne, aby nie były sprawne), a EEC decyduje się właśnie wprowadzić zamienniki, to wygląda, że szybka dostawa tych pojazdów nie jest raczej przewidziana. Wszystko tutaj wskazuje na większy spór.
A swoją drogą ciekawe, że numery taborowe naklejono jeszcze w fabryce...
A swoją drogą ciekawe, że numery taborowe naklejono jeszcze w fabryce...
To nie są zamienniki, a jakakolwiek rezerwa za obecne 27 Autosanów. Myślisz, że długo można zakładać 100% niezawodność Sancity?1000 pisze:Skoro wozy stoją gotowe (mało prawdopodobne, aby nie były sprawne), a EEC decyduje się właśnie wprowadzić zamienniki, to wygląda, że szybka dostawa tych pojazdów nie jest raczej przewidziana. Wszystko tutaj wskazuje na większy spór.
Na Z15 Libero Mobilisu. Niestety nie widziałem numerów bocznych.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
I co w tym takiego dziwnego?zxcvbnm pisze:Na Z15 Libero Mobilisu. Niestety nie widziałem numerów bocznych.
Nic. Informuję tylko gdzie dotarł Mobilis.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Autobusy są zarejestrowane więc raczej powinny być sprawne.kveld pisze:Po pierwsze to, że one stoją zewnętrznie wykończone, to nie znaczy, że są sprawne. Po drugie spodziewam się rozgrywki między EEC i Autosanem o rekompensatę za opóźnienia. EEC może chcieć dostać te autobusy gratis, a Autosan może twierdzić, że opóźnienia są nie z ich winy...
A tak na marginesie: który numer taborowy Sancity w ruchu jest w tej chwili najwyższy? Z pierwszej transzy A286? A z drugiej A291? Bo kompletnie się pogubiłem w tej ich numeracji.
To jak już to w innym dziale i była już o tym mowa.zxcvbnm pisze:Nic. Informuję tylko gdzie dotarł Mobilis.
Z pierwszej partii A276, czyli komplet, a z drugiej A291.Jalerb pisze:A tak na marginesie: który numer taborowy Sancity w ruchu jest w tej chwili najwyższy? Z pierwszej transzy A286? A z drugiej A291? Bo kompletnie się pogubiłem w tej ich numeracji.
To niska podłoga czy tylko low entry? Gdzie to-to ma silnik?henio_wpz pisze:Wczoraj jechałem tym cudem i odniosłem bardzo pozytywne wrażenie, nie stuka, nie trzeszczy, silnik dobrze wygłuszony, wydaje się także trwalszy i lepiej zorganizowany od Autosana Sancity (układ siedzeń 2+2). Jedynym jego minusem był brak ,,ciepłego guzika".