Marki, Radzymin, Wołomin
Moderator: Wiliam
Nie wiem, ja nie poczuwam się.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jesli buspas jest nie do upilnowania, to podział na jezdnię ogólną i jezdnię autobusowa zadziałać może.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Źrodło: http://www.marki.pl/www/aktualnosc-4098 ... ci_tramwaj(...) na terenie Warszawy będą realizowane inne przedsięwzięcia, z których korzystać będą mieszkańcy naszego miasta.
- To przede wszystkim budowa II linii metra na Targówek i Bródno oraz budowa tramwaju na „Zieloną Białołękę”. Dalekosiężne plany rozwoju sieci tramwajowej przewidują także budowę linii do Marek – zapowiada Renata Kaznowska.
- Plany inwestycyjne oraz atrakcyjna cena przejazdu będą zapewne zachętą dla nowych pasażerów, którzy wybiorą autobusy ZTM w drodze do szkoły czy pracy, zamiast własnych 4 kółek – dodaje Katarzyna Strzegowska, zastępca dyrektora ZTM.
Znowu o tym tramwaju

I znowu utwierdzanie społeczeństwa w przekonaniu, że zameldowanie jest w jakikolwiek sposób powiązane z płaceniem podatków 
Swoją drogą, 1 mln różnicy to nie dużo - miasto dopłaca niecałe 30% więcej do komunikacji, a mieszkańcy mają komunikację 50% tańszą.


S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Będą częstsze kursy, trzeba będzie dopłacać więcej.
Z drugiej strony oszczędności na płucach nikt nie policzy, a to też duże wartości (ciężkie do oszacowania w pieniądzu, ale można się pokusić).
Z drugiej strony oszczędności na płucach nikt nie policzy, a to też duże wartości (ciężkie do oszacowania w pieniądzu, ale można się pokusić).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Druga część posta bardzo mądra i bardzo ku prawdziwemu pro-eko.KwZ pisze:Będą częstsze kursy, trzeba będzie dopłacać więcej.
Z drugiej strony oszczędności na płucach nikt nie policzy, a to też duże wartości (ciężkie do oszacowania w pieniądzu, ale można się pokusić).
Ekologów nie cierpię, oczywiście tych głośnych, pseudoeko wydrwigroszy i cwaniaków.
Każdemu przyda się transport aglomeracyjny, jeśli do Warszawy przyjedzie mniej samochodów każdy na tym skorzysta i nasze płuca też.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Minęły prawie dwa miesiące, czy wiadomo cokolwiek nowego w tej sprawie? Czy jednak 340 nie okazało się dość oblegane przez pasażerów, by je wzmacniać częstszymi kursami?
Więcej: http://www.netkonkret.pl/warszawa-bedzi ... -wolomina/Prawdopodobnie w przeciągu najbliższych dwóch lat powiat wołomiński zniknie z mapy samorządowej. W jego miejsce powstanie powiat radzymiński, natomiast miasta na zachód od Wołomina zostaną administracyjnie przyłączone do Warszawy. Tak wynika z nieoficjalnych informacji, do których dotarł netKonkret. Nasz rozmówca chcący zachować anonimowość to jeden z parlamentarzystów partii rządzącej. Zdradza on, że trwają poważne rozważania nad wprowadzeniem takich zmian w podziale administracyjnym Mazowsza.
Może wtedy byłaby SKMka do Wołomina

Kobyłka trojańska
.

Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Najbliższe mieszkania+ chyba są wlaśnie w Kobyłce
Tylko czy na Wileński ta skmka, czy do Centrum.
Tylko czy na Wileński ta skmka, czy do Centrum.
ŁK
Phi, co tam SKMka... Metro damy z Wołomina aż do ŚOB. A Ursynów odłączymy od Warszawy i przyłączymy do Radomia. Wynik wyborów się musi zgadzać.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Jeśli już to tylko na Wileński.Łukasz pisze:Tylko czy na Wileński ta skmka, czy do Centrum.
Chyba Radom do Warszawy (chociaż ostatnie wybory dały w Radmiu wypadek przy pracy, znaczy się prezydenta z PO)TGM pisze:A Ursynów odłączymy od Warszawy i przyłączymy do Radomia. Wynik wyborów się musi zgadzać.

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Po przebudowie/budowie ciągu ulic Karłowicza, Sobieskiego, Modrzewiowa w Markach w urzędzie planują by tamtędy jeździł autobus. Czyli trasa jakoś tak, zapewne dalej do pętli w Strudze:
https://i.imgur.com/JYD0sA3.jpg
Przebudowa pętli Czarna Struga też jest w planie.
https://i.imgur.com/JYD0sA3.jpg
Przebudowa pętli Czarna Struga też jest w planie.