Jarosław Bator, członek Zarządu PKP S.A. pisze:Głównym celem nowego dworca jest obsługa połączeń lokalnych, z których korzystają osoby dojeżdżające codziennie do pracy w Warszawie z okolicznych miejscowości.
To czy mogłyby przestać zatrzymywać się tam pociągi dalekobieżne? Halo, ten malusieńki budynek dworca oraz drugi mniejszy przy Tunelowej to zdecydowanie nie to miejsce, gdzie obsługiwane powinny być chociażby pociągi klasy "premium". Nie wspominając już o tym, jak niewielka jest odległość do Centralnego.
Nie mówiąc już o tym, jak źle wygląda to, że obok jest zdezelowany dworzec autobusowy z jednej strony oraz wielki biurowiec (jakby nie dało rady schować dworca w biurowcu albo zabudować peronów od góry...) z drugiej strony. Nie wspominam już o tym, jak wyglądają perony, jak mało jest tam miejsc parkingowych i jak słaba jest lokalizacja dworca (w stosunku do RZS chociażby).
"Fajnie", ale to nie tak, jak być powinno.