Strona 159 z 236

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 10:44
autor: Domas
Wagony 3601 i 3602 są szkoleniowymi.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 11:03
autor: Szeregowy_Równoległy
MichalJ pisze:Ostatnio widuje rano w al. Niepodległości sporo 'przejazdów technicznych', więcej niż zwykle. Czy to nie są (po części przynajmniej) jakieś tajne zjazdy do zajezdni?
Na Mokotowie szkolą motorowych na 128N i właśnie jazdy szkoleniowe widujesz. Analogicznie między R-1 a Kołem lub cmentarzem (trasę wybiera szkolony motorowy. Koło jest lepsze bo z kijem nie trzeba wychodzić) można spotkać szczeniaki również oznaczone jako PT.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 11:27
autor: Stary Pingwin
Dlaczego PT, a nie NJ?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 11:38
autor: MichalJ
Stary Pingwin pisze:Dlaczego PT, a nie NJ?
No właśnie. Pewnie się okaże, że wyświetlacz nie umie. :)

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 11:39
autor: gfedorynski
Dlaczego PT, a nie NJ?
Bo motorniczy ma już państwowe uprawnienia.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 12:03
autor: Stary Pingwin
To powinno być RU. Rozszerzenie uprawnień.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 12:11
autor: gfedorynski
To nie ma znaczenia z punktu widzenia Kodeksu drogowego. Ważne jest, że jako PT za potencjalnego dzwona odpowie motorniczy, a jako NJ - instruktor.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 12:23
autor: Stary Pingwin
To dlaczego kursanci, którzy mają już uprawnienia państwowe, doskonalą umiejętności na NJ?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 12:40
autor: gfedorynski
Trzeba zapytać instruktorów, którzy ich szkolą.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 05 wrz 2016, 22:47
autor: Sebastian
Stary Pingwin pisze:To dlaczego kursanci, którzy mają już uprawnienia państwowe, doskonalą umiejętności na NJ?
Formalnie to nielegalne. Tzn. żeby było legalnie instruktor musi zdjąć "L" z dachu.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 07 wrz 2016, 12:29
autor: Domas
Dzisiaj na 6/6 wyjechała "nowa" solówka - 1316.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 wrz 2016, 10:16
autor: Pablo-waw
Ciekawe, jak się rok rozpoczynał były wielkie plany. Będzie 120 tramwajów, mówili. Przetarg. Wielki i wspaniały mówili. Może wreszcie Alstom, a nie wyroby tramwajo-podobne. Może obrotowe wózki. I co?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 wrz 2016, 12:20
autor: Flash8222
Czekamy, przetarg miał być ogłoszony podczas wakacji a skoro nie został to może oznaczać że wciąż są ustalane szczegóły wymagań.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 wrz 2016, 22:26
autor: michael112
beni pisze:Pawcio ja to nie kumam ZTM.
Kupowano 134N i mówiono że na mniej obciążone linie.
Wola może obsłużyć 13, 14 i 27, zaś Praga 6 i 13. To po jeszcze rozmnożenie solówek na co. Może dajmy na 8, 9, 10, 24 czy 26. Moim zdaniem 105Nx solo powinny zniknąć raz na zawsze tak jak po trójniaki.
Pamiętam, że przed zakupem "szczeniaczków", solówki nie jeździły na 13, chyba że w weekend. Zachciało się zaoszczędzić i stąd pewnie rozbieżność.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 wrz 2016, 8:16
autor: TLG
Pablo-waw pisze:Może wreszcie Alstom
Przy takich cenach? Nie sądzę.