: 28 gru 2012, 19:12
Trudno to jednoznacznie stwierdzic. Zwlaszcza ze nie bardzo mozna to porownac. Przetargi z ZTM byly tylko na rok a tu az 4 lata wiec stawka z zalozenia bedzie nizsza, chociaz ryzyko naglych skokow cen paliwa znacznie wyzsze. Wladze Pruszkowa, niestety, jasno mowia o tym, ze nizsza stawke chca osiagnac przez obnizenie wymygan co do autobusow. Wiec tu znow nie mozna porownywac stawek bezkrytycznie. Wielkim minusem jest mimo wszystko brak kompleksowosci nowego systemu . O ile sie nie myle nie bedzie biletu waznego na wszystkie linie oprocz biletow ZTM.MeWa pisze:No i super - Warszawa dostaje wpływy z biletów, nie musi uruchamiać linii i dokładać do jej uruchomienia. Czego więcej chciećTeokryt pisze:Linie autobusowa która jeździ u mnie po wsi ma niesamowitą popularność, wraz ze zwiększeniem częstotliwości mogła by ostro wygryźć sporą część kursów 711.![]()
Jesteś pewien, że uruchomienie własnej linii z honorowaniem biletów ZTM-owskich jest tańsze niż uruchomienie własnej linii z własnymi biletami?