KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Znaczy, że lepiej zrobić porządek z 521 i nie utrzymywać na siłę linii na trasie cetki z Ochoty do Centrum.reserved pisze:Znaczy że lepiej utrzymać 521 na dotychczasowej trasie?
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Abstrahując od tego, że nie ma lewoskrętu z Białobrzeskiej w Grzymały, to musiałeś być ostro skacowany, wymyślając tę bzdurę.KwZ pisze:a 154 od BW1920 w Białobrzeską, Grzymały i dalej swoją trasą.
Obecnie 150 i 521 obsługują następujące potoki lokalne:
a) Szczęśliwice bazarek
b) Szczęśliwice tramwaj + UD
c) Rokosowska tramwaj + UD
Wszystko to potoki na Libera. Nie da się ich obsłużyć jedną linią, zatem (zakładając utrzymanie wszystkich połączeń) potrzebujemy co najmniej dwóch linii. Jedną z nich powinno być zmodyfikowane (znaczy ucięte na płn. od Narutowicza) 150, drugą z nich - jakiś lokalny pogrobowiec 521, głębszego pomysłu brak, poza prezentowaną już kiedyś ideą z dwukierunkowym 208.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Ale czy jeden wydzielony kurs 708 wystarczy jako dowóz do szkół na Żeromskiego A i tak ta przesiadka w 116 jest taka sobie, stąd może mało chętnych.Piotrek pisze:Ale 701 i 708 nie powinny tak jeździć jak będą skierowane już do Młocin. W szczytach jedzie się naprawdę dużo dłużej a wymiany pasażerskie znikome (210,712).