KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lis 2008, 14:31

Znaczy że lepiej utrzymać 521 na dotychczasowej trasie? :>

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 15 lis 2008, 14:33

reserved pisze:Znaczy że lepiej utrzymać 521 na dotychczasowej trasie? :>
Znaczy, że lepiej zrobić porządek z 521 i nie utrzymywać na siłę linii na trasie cetki z Ochoty do Centrum.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 15 lis 2008, 15:54

Może jakaś sensowna dowozówka do tego tramwaju by się przydała?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 lis 2008, 23:36

altar pisze:Może jakaś sensowna dowozówka do tego tramwaju by się przydała?
Owszem. Ale tej funkcji nie musi spełniać podstawowa linia Wawra.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lis 2008, 23:51

2xx SZCZĘŚLIWICE - Dickensa - Urbanistów - Bitwy Warszawskiej - BITWY WARSZAWSKIEJ - Grójecka - Dickensa - SZCZĘSLIWICE
:D :D Hicior na miarę 211.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 lis 2008, 11:30

To już raczej 150 od pl. Narutowicza Grójecką - BW1920 - Opaczewską na Szczęśliwice, a 154 od BW1920 w Białobrzeską, Grzymały i dalej swoją trasą.

A w ogóle to dyskusja do tematu o 521.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Misiek997
Zbanowany
Posty: 989
Rejestracja: 11 lis 2007, 17:54
Lokalizacja: nie interesuj się

Post autor: Misiek997 » 16 lis 2008, 11:33

Wczoraj trenowałem 122 i musiałem wysłuchiwać jaki to ZTM jest #@!%#@!%! (ocenzurowano)
Ludzie bardzo skarżyli się na brak jazdy na trakt. Do tego wielu nie kryło ździwienia że 122 kończy na gwiaździstej :D

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 lis 2008, 20:13

KwZ pisze:a 154 od BW1920 w Białobrzeską, Grzymały i dalej swoją trasą.
Abstrahując od tego, że nie ma lewoskrętu z Białobrzeskiej w Grzymały, to musiałeś być ostro skacowany, wymyślając tę bzdurę.

Obecnie 150 i 521 obsługują następujące potoki lokalne:
a) Szczęśliwice -> bazarek
b) Szczęśliwice -> tramwaj + UD
c) Rokosowska -> tramwaj + UD

Wszystko to potoki na Libera. Nie da się ich obsłużyć jedną linią, zatem (zakładając utrzymanie wszystkich połączeń) potrzebujemy co najmniej dwóch linii. Jedną z nich powinno być zmodyfikowane (znaczy ucięte na płn. od Narutowicza) 150, drugą z nich - jakiś lokalny pogrobowiec 521, głębszego pomysłu brak, poza prezentowaną już kiedyś ideą z dwukierunkowym 208.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 17 lis 2008, 17:41

Na 10 osób z Placówki w 210 tylko jedna wysiadła przy Tołstoja. Reszta dojechała do Huty. Bezsensu ten objazd przez Sokratesa (-( .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2008, 23:05

Ja nie wiem, czy taka trasa (docelowo dla podmiejskich) nie jest podyktowana chęcią zachowania przesiadki przy Bogusławskiego na 116.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lis 2008, 8:52

Tak.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 lis 2008, 16:17

Ale 701 i 708 nie powinny tak jeździć jak będą skierowane już do Młocin. W szczytach jedzie się naprawdę dużo dłużej a wymiany pasażerskie znikome (210,712).
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 18 lis 2008, 17:28

A może 116 powinno jeździć z Metra Młociny przez Nocznickiego, Wólczyńską, Conrada, P.Śl., Żeromskiego? Wtedy siedemsetki można by skierować Nocznickiego?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 18 lis 2008, 17:44

Jarek pisze:A może 116 powinno jeździć z Metra Młociny przez Nocznickiego, Wólczyńską, Conrada, P.Śl., Żeromskiego?
A może w ogóle zlikwidujmy ZP Aspekt, będzie prościej. :-$ =;
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 19 lis 2008, 9:41

Piotrek pisze:Ale 701 i 708 nie powinny tak jeździć jak będą skierowane już do Młocin. W szczytach jedzie się naprawdę dużo dłużej a wymiany pasażerskie znikome (210,712).
Ale czy jeden wydzielony kurs 708 wystarczy jako dowóz do szkół na Żeromskiego :?: A i tak ta przesiadka w 116 jest taka sobie, stąd może mało chętnych.

ODPOWIEDZ