185 w Miasteczku Wilanów Brzmi ciekawie tylko powiedz dlaczego przez Aleję Wilanowską Mnie nie przekonuje ta trasaPoc Vocem pisze:Ja zaryzykowałbym nawet trasę przez al. Wilanowską, ale raczej nie 162, a czegoś na krótkich wozach, może 159 albo 185. To drugie chyba lepsze, bo ma mniej korkogenną trasę.Kleszczu pisze:A gdyby do Miasteczka Wilanów pojechało 162 przez Bonifacego i Sobieskiego
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Kierując linię przez al. Wilanowską łapiemy po drodze UD. Owszem, dzieje się to kosztem ważnego węzła przy św. Bonifacego, ale tam i tak jest 522 a niedługo tramwaj.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Ludzie, ludzie, nie szalejcie!Kleszczu pisze: 185 w Miasteczku Wilanów Brzmi ciekawie tylko powiedz dlaczego przez Aleję Wilanowską Mnie nie przekonuje ta trasa
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Pod wilanowski ratusz powinna kursować lokalna linia przez KlimaczakaPoc Vocem pisze:Kierując linię przez al. Wilanowską łapiemy po drodze UD. Owszem, dzieje się to kosztem ważnego węzła przy św. Bonifacego, ale tam i tak jest 522 a niedługo tramwaj.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Powinna, zgadzam się. Prroblem w tym, że to nie jest już zagadnienie, które da się rozwiązać przy pomocy "kubła z farbą", tylko wymaga przebudowy tej uliczki, a w szczególności wyjazdu z niej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
I omija największe osiedle. Poza tym, Branickiego to nie środek MW, a końcówka.Piottr pisze:Linia jadąca tak: Nowa pętla na końcu Al. Rzeczypospolitej - Branickiego - Przyczółkowa - Powsińska i dalej w miasto wcale nie mija Nowego Wilanowa bokiem, tylko jedzie przez jego środek ale w poprzek a nie wzdłuż
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522
Powiedz, proszę, co jest perspektywicznego w takim wydłużeniu, a co jest doraźną próbą załatania łat/potrzeb? Bo na moje oko linia z MW przez Wilanowską i Stegny od tyłu na Wisłostradę jest raczej czymś chwilowym, a nie z szansą na wieloletni żywot...Poc Vocem pisze:Ja zaryzykowałbym nawet trasę przez al. Wilanowską, ale raczej nie 162, a czegoś na krótkich wozach, może 159 albo 185. To drugie chyba lepsze, bo ma mniej korkogenną trasę.
Chodzi o to, co tutaj pisałem - nie wymaga zmian po otwarciu tramwaju do Wilanowa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Jeszcze trochę rozbudowy i będzie środek.yavorius pisze:I omija największe osiedle. Poza tym, Branickiego to nie środek MW, a końcówka.Piottr pisze:Linia jadąca tak: Nowa pętla na końcu Al. Rzeczypospolitej - Branickiego - Przyczółkowa - Powsińska i dalej w miasto wcale nie mija Nowego Wilanowa bokiem, tylko jedzie przez jego środek ale w poprzek a nie wzdłuż
Poza tym taka linia nie traci racji bytu po uruchomieniu tramwaju.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Nie będzie żaden środek, tam się na razie już nic nie rozbuduje ponad to, co zaczęło być budowane (hotel + wynalazki przy Almie i S2).
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522
I będzie równomiernie pracować na całej trasie?Poc Vocem pisze:Chodzi o to, co tutaj pisałem - nie wymaga zmian po otwarciu tramwaju do Wilanowa.
Powinna pracować w miarę równomiernie. Należy pamiętać, że obecnie rozkład pasażerów spomiędzy korytarzy Wiertniczej i Sobieskiego jest zaburzony ze względu na słabą ofertę przewozową na tej pierwszej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Dokładnie, jeśli mam podejść do przystanku gdzie mam 5 linii, a gdzie mam jedną, wiadomo, do którego podejdę. Oferta na Wiertniczej powinna zostać poprawiona, ale sensownym warunkiem, żeby cokolwiek zmieniać,m jest właśnie skończenie Branickiego, tak, żeby ta linię można było wepchnąć na Nowy Wilanów, który sam z siebie jest ogromnym generatorem potoku (522 jest rano niezabieralne).Poc Vocem pisze:Powinna pracować w miarę równomiernie. Należy pamiętać, że obecnie rozkład pasażerów spomiędzy korytarzy Wiertniczej i Sobieskiego jest zaburzony ze względu na słabą ofertę przewozową na tej pierwszej.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Jeśli 522 jest niezabieralne, to dlaczego nie można wyodrębnić ekspresu jadącego z Nowego Wilanowa do Politechniki, który stawałby tylko w Wilanowie, a potem dopiero przy Politechnice? Przecież taka jest rola ekspresu. Oczywiście na to trzeba byłoby wytrzasnąć (przy założeniu częstotliwości 10 minut) 5 dodatków.Piottr pisze:Dokładnie, jeśli mam podejść do przystanku gdzie mam 5 linii, a gdzie mam jedną, wiadomo, do którego podejdę. Oferta na Wiertniczej powinna zostać poprawiona, ale sensownym warunkiem, żeby cokolwiek zmieniać,m jest właśnie skończenie Branickiego, tak, żeby ta linię można było wepchnąć na Nowy Wilanów, który sam z siebie jest ogromnym generatorem potoku (522 jest rano niezabieralne).Poc Vocem pisze:Powinna pracować w miarę równomiernie. Należy pamiętać, że obecnie rozkład pasażerów spomiędzy korytarzy Wiertniczej i Sobieskiego jest zaburzony ze względu na słabą ofertę przewozową na tej pierwszej.
Skąd założenie, że wszyscy jadący rano z Lemingradu wysiadają dopiero przy Polibudzie?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.