Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 lis 2015, 17:28

Poc Vocem pisze:
Kleszczu pisze:A gdyby do Miasteczka Wilanów pojechało 162 przez Bonifacego i Sobieskiego :?:
Ja zaryzykowałbym nawet trasę przez al. Wilanowską, ale raczej nie 162, a czegoś na krótkich wozach, może 159 albo 185. To drugie chyba lepsze, bo ma mniej korkogenną trasę.
185 w Miasteczku Wilanów :-k Brzmi ciekawie tylko powiedz dlaczego przez Aleję Wilanowską :> Mnie nie przekonuje ta trasa :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 11 lis 2015, 17:34

Kierując linię przez al. Wilanowską łapiemy po drodze UD. Owszem, dzieje się to kosztem ważnego węzła przy św. Bonifacego, ale tam i tak jest 522 a niedługo tramwaj.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 11 lis 2015, 17:35

Kleszczu pisze: 185 w Miasteczku Wilanów :-k Brzmi ciekawie tylko powiedz dlaczego przez Aleję Wilanowską :> Mnie nie przekonuje ta trasa :>
Ludzie, ludzie, nie szalejcie! :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 lis 2015, 17:35

Poc Vocem pisze:Kierując linię przez al. Wilanowską łapiemy po drodze UD. Owszem, dzieje się to kosztem ważnego węzła przy św. Bonifacego, ale tam i tak jest 522 a niedługo tramwaj.
Pod wilanowski ratusz powinna kursować lokalna linia przez Klimaczaka :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 11 lis 2015, 17:52

Powinna, zgadzam się. Prroblem w tym, że to nie jest już zagadnienie, które da się rozwiązać przy pomocy "kubła z farbą", tylko wymaga przebudowy tej uliczki, a w szczególności wyjazdu z niej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2357
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 12 lis 2015, 8:57

Piottr pisze:Linia jadąca tak: Nowa pętla na końcu Al. Rzeczypospolitej - Branickiego - Przyczółkowa - Powsińska i dalej w miasto wcale nie mija Nowego Wilanowa bokiem, tylko jedzie przez jego środek ale w poprzek a nie wzdłuż
I omija największe osiedle. Poza tym, Branickiego to nie środek MW, a końcówka.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 lis 2015, 11:48

Poc Vocem pisze:Ja zaryzykowałbym nawet trasę przez al. Wilanowską, ale raczej nie 162, a czegoś na krótkich wozach, może 159 albo 185. To drugie chyba lepsze, bo ma mniej korkogenną trasę.
Powiedz, proszę, co jest perspektywicznego w takim wydłużeniu, a co jest doraźną próbą załatania łat/potrzeb? Bo na moje oko linia z MW przez Wilanowską i Stegny od tyłu na Wisłostradę jest raczej czymś chwilowym, a nie z szansą na wieloletni żywot...

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 12 lis 2015, 15:37

Chodzi o to, co tutaj pisałem - nie wymaga zmian po otwarciu tramwaju do Wilanowa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Piottr
Posty: 1295
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 12 lis 2015, 21:24

yavorius pisze:
Piottr pisze:Linia jadąca tak: Nowa pętla na końcu Al. Rzeczypospolitej - Branickiego - Przyczółkowa - Powsińska i dalej w miasto wcale nie mija Nowego Wilanowa bokiem, tylko jedzie przez jego środek ale w poprzek a nie wzdłuż
I omija największe osiedle. Poza tym, Branickiego to nie środek MW, a końcówka.
Jeszcze trochę rozbudowy i będzie środek.
Poza tym taka linia nie traci racji bytu po uruchomieniu tramwaju.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2357
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 13 lis 2015, 8:28

Nie będzie żaden środek, tam się na razie już nic nie rozbuduje ponad to, co zaczęło być budowane (hotel + wynalazki przy Almie i S2).
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8869
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 13 lis 2015, 8:40

Poc Vocem pisze:Chodzi o to, co tutaj pisałem - nie wymaga zmian po otwarciu tramwaju do Wilanowa.
I będzie równomiernie pracować na całej trasie?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 13 lis 2015, 11:04

Powinna pracować w miarę równomiernie. Należy pamiętać, że obecnie rozkład pasażerów spomiędzy korytarzy Wiertniczej i Sobieskiego jest zaburzony ze względu na słabą ofertę przewozową na tej pierwszej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Piottr
Posty: 1295
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 13 lis 2015, 19:01

Poc Vocem pisze:Powinna pracować w miarę równomiernie. Należy pamiętać, że obecnie rozkład pasażerów spomiędzy korytarzy Wiertniczej i Sobieskiego jest zaburzony ze względu na słabą ofertę przewozową na tej pierwszej.
Dokładnie, jeśli mam podejść do przystanku gdzie mam 5 linii, a gdzie mam jedną, wiadomo, do którego podejdę. Oferta na Wiertniczej powinna zostać poprawiona, ale sensownym warunkiem, żeby cokolwiek zmieniać,m jest właśnie skończenie Branickiego, tak, żeby ta linię można było wepchnąć na Nowy Wilanów, który sam z siebie jest ogromnym generatorem potoku (522 jest rano niezabieralne).
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Georg
Posty: 6332
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 13 lis 2015, 19:04

Piottr pisze:
Poc Vocem pisze:Powinna pracować w miarę równomiernie. Należy pamiętać, że obecnie rozkład pasażerów spomiędzy korytarzy Wiertniczej i Sobieskiego jest zaburzony ze względu na słabą ofertę przewozową na tej pierwszej.
Dokładnie, jeśli mam podejść do przystanku gdzie mam 5 linii, a gdzie mam jedną, wiadomo, do którego podejdę. Oferta na Wiertniczej powinna zostać poprawiona, ale sensownym warunkiem, żeby cokolwiek zmieniać,m jest właśnie skończenie Branickiego, tak, żeby ta linię można było wepchnąć na Nowy Wilanów, który sam z siebie jest ogromnym generatorem potoku (522 jest rano niezabieralne).
Jeśli 522 jest niezabieralne, to dlaczego nie można wyodrębnić ekspresu jadącego z Nowego Wilanowa do Politechniki, który stawałby tylko w Wilanowie, a potem dopiero przy Politechnice? Przecież taka jest rola ekspresu. Oczywiście na to trzeba byłoby wytrzasnąć (przy założeniu częstotliwości 10 minut) 5 dodatków.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10155
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 13 lis 2015, 20:15

Skąd założenie, że wszyscy jadący rano z Lemingradu wysiadają dopiero przy Polibudzie?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

ODPOWIEDZ