Strona 160 z 275

: 04 sty 2013, 18:04
autor: activist
W związku z ogłoszeniem oficjalnej decyzji o likwidacji nocnych kursów metra od lutego jak zmieni się komunikacja nocna? Bo pewne zmiany muszą nastąpić. Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych.

: 04 sty 2013, 18:11
autor: kukuryk12
Zasilenia N44, N37, N34

: 04 sty 2013, 19:31
autor: activist
Może linia autobusowa wzdłuż metra?

: 04 sty 2013, 20:10
autor: MeWa
activist pisze:Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.

: 04 sty 2013, 20:54
autor: R-9 Chełmska
MeWa pisze:
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.
No i bardzo dobrze, mniej brygad się zużyje...

: 04 sty 2013, 21:10
autor: Szeregowy_Równoległy
MeWa pisze:
activist pisze:Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.
Nie wiem, czy ktokolwiek będzie potrafił jeszcze okazywać radość z tą świadomością. Ej, mówimy o nocy. Korki nie grożą, a jak ktoś ma lęki przed nocnymi autobusami, to niech się leczy, a nie domaga nocnego metra. Może uaktywnię swoją licencję taxi? ;P

: 05 sty 2013, 0:07
autor: Piottr
Szeregowy_Równoległy pisze: a jak ktoś ma lęki przed nocnymi autobusami, to niech się leczy, a nie domaga nocnego metra. Może uaktywnię swoją licencję taxi? ;P
Podpisuję się obiema rękami pod tą tezą!
Nocne metro to nikomu niepotrzebny zbytek, tą samą pracę przewozową można wykonać 5 razy taniej autobusami.

: 06 sty 2013, 2:05
autor: Aleksander2560
Nocnym metrem, wg mnie, wożą, jeszcze, swe jaśniepańskie tyłki mieszkańcy Ursynowa oraz Kabat. Wygodni są i czas im to ukrócić bo N34 i N37 ze zwiększonym ilostanem brygad dadzą rade obsłużyć te rejony. Bielanom zaś starczy N44 bo metro tam jeździ puste.

Mam nadzieję, że jakiejś brygady na R-3 zawitają w związku z tym.

Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?

: 07 sty 2013, 7:13
autor: pawcio
Aleksander2560 pisze:Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
Jak dołożysz brzuszek przez Bronowską na powrocie, to czasu wystarcza najwyżej do skrzyżowania Bysławska-Wał. Niby miejsca jest tam sporo do zawrócenia, ale i wiele to nie pomoże.

: 07 sty 2013, 9:53
autor: Kosiniak
hmmm...skoro N75 jest teraz muchowozem, to może wycofanie go z Otwocka argumentując, iż nikt tam nie jeździ, nie było dobrym pomysłem?

: 07 sty 2013, 10:59
autor: Aleksander2560
pawcio pisze:
Aleksander2560 pisze:Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
Jak dołożysz brzuszek przez Bronowską na powrocie, to czasu wystarcza najwyżej do skrzyżowania Bysławska-Wał. Niby miejsca jest tam sporo do zawrócenia, ale i wiele to nie pomoże.
No dobra, ale komunikacja miejska jest dla ludzi, prawda? A z tego co wiem odcinek Bysławska-Rychnowska zasilał tą linię w frekwencję. Teraz to co, linia dla Wału Miedzeszyńskiego i dla nikogo więcej...

: 07 sty 2013, 11:11
autor: pawcio
55 minut postoju co kółko w Falenicy? W systemie się to nie bilansuje. Nawet gdyby takie N75 pchnąć do Aleksandrowa luzując nieco N22/N72.

: 07 sty 2013, 13:08
autor: fik
Aleksander2560 pisze:A z tego co wiem odcinek Bysławska-Rychnowska zasilał tą linię w frekwencję.
Chyba piasku nadwiślańskiego. N75 było muchowozem, to i muchowozem zostało, tylko nieco krótszym.

: 07 sty 2013, 13:39
autor: Qbeer
del

: 07 sty 2013, 13:54
autor: fik
Qbeer pisze: Przyjmując, że do autobusu zmieści się 100 osób daje nam to 100 dodatkowych pojazdów w ruchu.
Z komunikacji miejskiej dziennie korzystają dwa miliony osób, ale mimo wszystko nie mamy 20000 pojazdów na ulicach, nie?