: 04 sty 2013, 18:04
W związku z ogłoszeniem oficjalnej decyzji o likwidacji nocnych kursów metra od lutego jak zmieni się komunikacja nocna? Bo pewne zmiany muszą nastąpić. Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych.
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.activist pisze:Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych
No i bardzo dobrze, mniej brygad się zużyje...MeWa pisze:
Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.
Nie wiem, czy ktokolwiek będzie potrafił jeszcze okazywać radość z tą świadomością. Ej, mówimy o nocy. Korki nie grożą, a jak ktoś ma lęki przed nocnymi autobusami, to niech się leczy, a nie domaga nocnego metra. Może uaktywnię swoją licencję taxi?MeWa pisze:Który, jak podejrzewam, nie przesiądzie się w całości do komunikacji autobusowej.activist pisze:Metro przyjmowało jednak spory potok podróżnych
Podpisuję się obiema rękami pod tą tezą!Szeregowy_Równoległy pisze: a jak ktoś ma lęki przed nocnymi autobusami, to niech się leczy, a nie domaga nocnego metra. Może uaktywnię swoją licencję taxi?
Jak dołożysz brzuszek przez Bronowską na powrocie, to czasu wystarcza najwyżej do skrzyżowania Bysławska-Wał. Niby miejsca jest tam sporo do zawrócenia, ale i wiele to nie pomoże.Aleksander2560 pisze:Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
No dobra, ale komunikacja miejska jest dla ludzi, prawda? A z tego co wiem odcinek Bysławska-Rychnowska zasilał tą linię w frekwencję. Teraz to co, linia dla Wału Miedzeszyńskiego i dla nikogo więcej...pawcio pisze:Jak dołożysz brzuszek przez Bronowską na powrocie, to czasu wystarcza najwyżej do skrzyżowania Bysławska-Wał. Niby miejsca jest tam sporo do zawrócenia, ale i wiele to nie pomoże.Aleksander2560 pisze:Druga sprawa, linia N75 stała się teraz muchowozem, czyż nie da się zakrańcować w Falenicy na stanowisku 146?
Chyba piasku nadwiślańskiego. N75 było muchowozem, to i muchowozem zostało, tylko nieco krótszym.Aleksander2560 pisze:A z tego co wiem odcinek Bysławska-Rychnowska zasilał tą linię w frekwencję.
Z komunikacji miejskiej dziennie korzystają dwa miliony osób, ale mimo wszystko nie mamy 20000 pojazdów na ulicach, nie?Qbeer pisze: Przyjmując, że do autobusu zmieści się 100 osób daje nam to 100 dodatkowych pojazdów w ruchu.