Strona 17 z 53

Tramwaje po reformie 4/8

: 21 kwie 2015, 18:07
autor: Glonojad
Jak wejdziesz z głównej (gazeta.pl bez żadnej podstrony) to powinno być czytalne.
person pisze:Bardzo podoba mi się artykuł z dzisiejszej GW. Nie ma to jak pisanie tekstów wyłącznie na podstawie Wawkomu...
Trudno, żeby było inaczej, skoro...
Rzecznik ZTM Igor Krajnow odmawia podania szczegółów zmian w Warszawie. Te wyciekły już jednak do internetu. Jak się dowiadujemy, miałyby zostać wprowadzone w maju. - Dopracowujemy jeszcze informację prasową. Wszystko przekażemy na konferencji w piątek - ucina Krajnow.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 11:56
autor: Paweł D.
ZTM uchyla rąbka tajemnicy: http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1383&c=100&l=1
No i wytłumaczenie po co to wszystko:
Zarząd Transportu Miejskiego opracował nowy model taktowania dla komunikacji szynowej. Choć nie dla wszystkich pojęcie to jest jasne – każdy pasażer będzie z tej zmiany zadowolony, gdy tylko spojrzy na rozkład jazdy.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 12:09
autor: Stary Pingwin
...gdy spojrzy na rozkład jazdy. W rzeczywistości też będzie różowo?

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 12:30
autor: Wolfchen
Zarząd Transportu Miejskiego opracował nowy model taktowania dla komunikacji szynowej. Choć nie dla wszystkich pojęcie to jest jasne – każdy pasażer będzie z tej zmiany zadowolony, gdy tylko spojrzy na rozkład jazdy.
Z czego być zadowolonym, że w najlepszym wypadku zostanie u mnie wszystko po staremu, a najprawdopodobniej będą jeszcze większe dziury? :-k

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:02
autor: Paweł D.
Z prezentacji ZTM:
Jeden pojazd – trzy zadania
Pojazd oznaczony numerem brygady 061 o godz. 7:07 ruszy z Annopola, by w godzinach największego obciążenia osiedla Bródno zawieźć pasażerów do metra Dw. Gdański oraz na Ochotę, gdzie na placu Narutowicza stanie na krótką przerwę. O godz. 8:02 jako linia 18 ruszy z placu Narutowicza przez Puławską w kierunku Służewca. Dzięki temu zasili odcinek Ochota – Politechnika wioząc studentów na zajęcia rozpoczynające się o 8:15 i 8:30, a następnie o godz. 8:26 na przystanku Metro Wierzbno zacznie realizować trzecie zadanie, czyli wzmocnienie odcinka dowozu na Służewiec dla osób rozpoczynających pracę o godz. 9.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:03
autor: pawcio
I będzie mieć brata-bliżniaka 062 kilkanaście minut później.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:11
autor: Paweł D.
I jeszcze dwoje przyjaciół zasilających 17-kę, o ile będą też z Naruta.... (ale to na jesieni dopiero).

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:17
autor: person
Wolfchen pisze:
Zarząd Transportu Miejskiego opracował nowy model taktowania dla komunikacji szynowej. Choć nie dla wszystkich pojęcie to jest jasne – każdy pasażer będzie z tej zmiany zadowolony, gdy tylko spojrzy na rozkład jazdy.
Z czego być zadowolonym, że w najlepszym wypadku zostanie u mnie wszystko po staremu, a najprawdopodobniej będą jeszcze większe dziury? :-k
A widziałeś już rozkłady, czy wypowiadasz się dla samego wypowiadania?

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:27
autor: Stary Pingwin
Mina jadących 1 na 8.00 do szpitala Banacha bezcenna, gdy tram skończy na Naruto.
Jak mówi mój przyjaciel- jedna osoba nie mogła tego wymyślić.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:36
autor: Wolfchen
person pisze:A widziałeś już rozkłady, czy wypowiadasz się dla samego wypowiadania?
Odnoszę się do pewnej siebie wypowiedzi kogoś z ZTMu, że każdy pasażer będzie zadowolony ze zmian po zobaczeniu rozkładów. Ja rozumiem, marketing, etc, ale nie przesadzajmy.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 13:46
autor: Stary Pingwin
Przeczytałem dokładnie prezentację na stronie ZTM-u. Np. 1 z 41 wspólny takt co 2 minuty. A gdzie 3, 4 i 25? Po drodze mamy przystanki pojedyńcze, przed skrzyżowaniem z sygnalizacją świetlną. Założenie, że zadziała, opiera się chyba na przeświadczeniu, że są priorytety tramwajowe, brak buraków blokujących torowiska. Oraz pasażerowie nie pragnący jechać tym jedynym pierwszym tramem, jaki się pojawi. Będzie jak na Jerozolimskich- nabita 9, a za nią pusta 7, na Okęcie.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 16:32
autor: person
Rozkłady są już dostępne na stronie ZTM

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 17:00
autor: Georg
Czyli od 4.05. będę musiał odkurzyć moje narzędzie, którego niegdyś używałem, żeby wsiąść do 523. Teraz przyda się na 26.

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 17:10
autor: ashir
Wolfchen pisze:
person pisze:A widziałeś już rozkłady, czy wypowiadasz się dla samego wypowiadania?
Odnoszę się do pewnej siebie wypowiedzi kogoś z ZTMu, że każdy pasażer będzie zadowolony ze zmian po zobaczeniu rozkładów. Ja rozumiem, marketing, etc, ale nie przesadzajmy.
No ja widziałem i trochę o czym innym piszą w aktualnościach, a trochę co innego jest w rozkładach. Choćby taka linia 2. Niby ZTM mówi, że to jest linia magistralna, bo będzie kursowała co 4 minuty w godzinach szczytu, a tu guzik prawda. W rozkładzie jedynie podbito międzyszczyt do 6 minut, a szczyt został po staremu również co 6 minut, czyli jest to nic innego jak linia główna. Ktoś celowo manipuluje informacjami, jeśli nie chce wprost wprowadzić pasażerów w błąd. :-$

Tramwaje po reformie 4/8

: 24 kwie 2015, 18:09
autor: primoż
ZTM pisze:Choć nie dla wszystkich pojęcie to jest jasne – każdy pasażer będzie z tej zmiany zadowolony, gdy tylko spojrzy na rozkład jazdy.
Ze szczególnym uwzględnieniem tych, którzy korzystają z 24 i 26 ;/