Czasy przejazdu - 2022–2023
: 23 lip 2023, 0:42
Pracujesz w ZTM czy TW? Jako podatnik i płacący za przejazd ma prawo wymagać prawidłowego oznakowania kursów. Cieszę się, że w swoim myśleniu zostałeś przez innych sprowadzony na ziemię. Bo te kursy wcześniej były oznaczone prawidłowo.
Ale na 1 do Namysłowskiej nie zniknęły ( przynajmniej ja widziałem). Motorniczy może zawsze ustawić kurs skrócony ręcznie w Swingach a że nikomu się nie chce i nikt tego nie wymaga.... Ktoś najwyraźniej uznał, że komunikat "Przystanek końcowy. Prosimy o opuszczenie pojazdu" na końcu trasy wystarczy zagapionym pasażerom.primoż pisze: ↑23 lip 2023, 1:21Bo to do niedawna był standard. Od kilku miesięcy nie ma dopisków i 33 skrócone do Piasków ma na wyświetlaczu samą linię oraz kraniec. Tak samo z 17 skrócone doMarymont lub Tarchomina Kościelnego czy 1 do Naruciaka. A przynajmniej ja często tak widuję na JPII lub Towarowej.
Problem występuje na liniach, które mają stałe kursy skrócone a nie tymczasowe.fraktal pisze: ↑23 lip 2023, 9:23Ale na 1 do Namysłowskiej nie zniknęły ( przynajmniej ja widziałem).primoż pisze: ↑23 lip 2023, 1:21Bo to do niedawna był standard. Od kilku miesięcy nie ma dopisków i 33 skrócone do Piasków ma na wyświetlaczu samą linię oraz kraniec. Tak samo z 17 skrócone doMarymont lub Tarchomina Kościelnego czy 1 do Naruciaka. A przynajmniej ja często tak widuję na JPII lub Towarowej.
Kiedyś tu na forum przy podobnej dyskusji przeczytałem, że motorniczy jest od prowadzenia tramwaju a nie zabawy na ekraniku i każdorazowym ustawianiu czegoś co powinno zmieniać się automatycznie. I ja się z tym zgadzam. Zresztą to nie jest dobre rozwiązanie bo nie w każdym pojeździe da się ustawić kurs skrócony zaznaczając ostatni przystanek na liście do wyboru.