Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 15 paź 2007, 19:42

Ciekawi mnie jedno: dlaczego ZTM bawi się w obsługę takich wsiowych linii podmiejskich, które kursują kilka razy dziennie :?: Na takich trasach zainteresowana gmina spokojnie mogłaby wykupić taniej usługi prywaciarza.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 paź 2007, 19:44

Frencher pisze:Na takich trasach zainteresowana gmina spokojnie mogłaby wykupić taniej usługi prywaciarza.
To czemu tego nie robi?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 15 paź 2007, 19:47

Fikander pisze:
Frencher pisze:Na takich trasach zainteresowana gmina spokojnie mogłaby wykupić taniej usługi prywaciarza.
To czemu tego nie robi?
Bo ZTM jest głupi, i dalej się wciągać w obsługę takich linii o ilości kursów podrzędnego PKS-u.
Gdyby ZTM miał jakieś normy co do np. gęstości zaludnienia na terenach gdzie przebiega taka linia, to rozwiązałoby to problem.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 paź 2007, 19:58

Frencher pisze:Bo ZTM jest głupi, i dalej się wciągać w obsługę takich linii o ilości kursów podrzędnego PKS-u.
Co w tym jest głupiego?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 15 paź 2007, 20:01

Fikander pisze:
Frencher pisze:Bo ZTM jest głupi, i dalej się wciągać w obsługę takich linii o ilości kursów podrzędnego PKS-u.
Co w tym jest głupiego?
A to że kto jak kto, ale ZTM nie powinien się brać za takie zadania. Równie dobrze może przejąc choćby zadania PPKS Nowy Dwór Mazowiecki na trasach do Warszawy.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 paź 2007, 20:02

Frencher pisze:A to że kto jak kto, ale ZTM nie powinien się brać za takie zadania.
Bo?
Frencher pisze:Równie dobrze może przejąc choćby zadania PPKS Nowy Dwór Mazowiecki na trasach do Warszawy.
Jeżeli odbywa to się bez straty dla zadań statutowych, to czemu nie?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 15 paź 2007, 20:46

Frencher pisze:Na takich trasach zainteresowana gmina spokojnie mogłaby wykupić taniej usługi prywaciarza.
Dwa rózne bilety, dwa razy więcej problemów.
Obrazek

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 15 paź 2007, 21:13


Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 15 paź 2007, 21:20

Janeczek pisze:Eee, Ciebie o coś poprosic :grin:
Musiałem wyjśc na ten ziąb i jeszcze wydac 1.50 :-(
Wybacz ale i ja musiałem wyjść wówczas na ten ziąb :P
Frencher pisze:Bo ZTM jest głupi, i dalej się wciągać w obsługę takich linii o ilości kursów podrzędnego PKS-u.
To sie nazywa kapitalizm, a nie głupota.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

marinheiro
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2007, 20:56

Post autor: marinheiro » 16 paź 2007, 12:11

Frencher pisze:
Fikander pisze: To czemu tego nie robi?
Bo ZTM jest głupi, i dalej się wciągać w obsługę takich linii o ilości kursów podrzędnego PKS-u.
Gdyby ZTM miał jakieś normy co do np. gęstości zaludnienia na terenach gdzie przebiega taka linia, to rozwiązałoby to problem.
Ja tam nie widzę w tym nic głupiego. Sam mieszkam pod Warszawą i zamierzam korzystać z linii 733. De facto, mam nadzieję, że ruszy ona począwszy od 1 listopada br, a nie nowego roku, jak pisze nowa gazeta. Dla mnie jest istnienie ma więc wymiar praktyczny i wiem, że jest potrzebna. Po za tym nie wiem, o co chodzi, bo przecież do obsługi linii będzie dopłacać gmina, w tym przypadku Nadarzyn, więc nie ma tutaj mowy o wystąpieniu jakiegoś deficytu. A dla radzących dogadanie się z miejscowym PKS – em zapraszam do pośrednictwa w negocjacjach, bo wynegocjować cokolwiek jest bardzo ciężko.

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 3538
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 16 paź 2007, 12:51

Zastanawiają mnie dwie rzeczy:
Czy linią jadącą prze obwodnicę będzie 144 czy też 7xx?
Oraz, czy będzie jeździć do DWW czy do Żerania. :-k

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 17 paź 2007, 18:10

Skoro powstały już nocne linie podmiejskie, to może przełamie się kolejną barierę i zacznie uruchamiać podmiejskie linie przyspieszone :?:
Moi kandydaci to 801, 805 i przyszła osiemsetka do Wiązownej.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 17 paź 2007, 18:24

Andrzej pisze:Moi kandydaci to 801, 805 i przyszła osiemsetka do Wiązownej.
Zapomnij. Oficjalna wykładnia ZTM-u na ten temat mówi, że linie podmiejskie, to w strefie miejskiej linie zwykłe. I tyle w temacie.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 17 paź 2007, 19:18

Andrzej pisze:Skoro powstały już nocne linie podmiejskie, to może przełamie się kolejną barierę i zacznie uruchamiać podmiejskie linie przyspieszone :?:
Moi kandydaci to 801, 805 i przyszła osiemsetka do Wiązownej.
ale jaki by miały zakres? Może 9xx, a może 'odzyskany' 6xx?
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

ITS A 218
Posty: 3179
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 17 paź 2007, 19:41

Podobno linia 733 ma jeździć od początku listopada. Słyszałem tak od kumpla który mieszka w tamtych okolicach więc coś chyba wie.

ODPOWIEDZ