Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ciekawostka: zwykle na długości przystanku przy wymianie toru montuje się szynę rowkową, a nie Vignole'a. Tymczasem na długości przystanku Cm. Prawosławny jest szyna Vignole'a właśnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nawet ośmielę się powiedzieć - nasze małe marzenie.
[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 18:55 ]
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 18:55 ]
Zobaczymy za kilka dni - czy pojawi się kostka, czy trawniczek...desert_eag pisze: Preludium likwidacji?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26856
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chcę, by to była niespodzianka.
[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 20:18 ]
Aha, pisze się Vignolesa...![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 20:18 ]
Aha, pisze się Vignolesa...
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może dlatego, ze ten przystanek jest tak rzadko uczęszczany, że nawet nie ma kto petów rzucac;)inż. Glonojad pisze:Ciekawostka: zwykle na długości przystanku przy wymianie toru montuje się szynę rowkową, a nie Vignole'a. Tymczasem na długości przystanku Cm. Prawosławny jest szyna Vignole'a właśnie.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Szkoda, że przy okazji modernizacji nie udało się go sprytnie zlikwidować
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Oznaczenie nic nie sugeruje, zdaje się, że taki jest po prostu schemat numeracji przystanków...
[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 23:27 ]
[ Dodano: Nie 17 Sie, 2008 23:27 ]
przecież ta jeszcze się nie zakończyła...R-11 Kleszczowa pisze:Szkoda, że przy okazji modernizacji nie udało się go sprytnie zlikwidować![]()
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Hmmm. Zalezy co masz na myśli. W tej chwili, to znaczy od momentu zawieszenia kursowania tramwajów, przystanek nie funkcjonuje, więc w pewnym sensie się udało.R-11 Kleszczowa pisze:Szkoda, że przy okazji modernizacji nie udało się go sprytnie zlikwidować
No ja tędy jeżdżę często, co prawda prawie zawsze autobusem, ale przyjrzę się. Okres wegetacyjny się powoli kończy (szkoda lata, ech), więc na sianie trawy to już prawie ostatni moment.Zobaczymy za kilka dni - czy pojawi się kostka, czy trawniczek...
Oj, lepiej żeby go zlikwidowali.Podobnie jak ten przy parkingu P+R. Ale dziś widziałem coś, co może oznaczać nici z naszych oczekiwań.R-11 Kleszczowa pisze:Szkoda, że przy okazji modernizacji nie udało się go sprytnie zlikwidować
![Nie :nie:](./images/smilies/no.gif)
No w Warszawie to dużo jest takich wyjątków: Broniewskiego, Budowlana, Al.Jana Pawła II (przy Kinie Femina, Anielewicza), Okopowa, Waszyngtona, Wólczyńska itp.inż. Glonojad pisze:Ciekawostka: zwykle na długości przystanku przy wymianie toru montuje się szynę rowkową, a nie Vignole'a. Tymczasem na długości przystanku Cm. Prawosławny jest szyna Vignole'a właśnie.
Tyle ,że tam już widać, że tłucznia to będzie na ful jak nigdzie w Warszawie.
Czyli co widziałeś?smoła pisze:Oj, lepiej żeby go zlikwidowali.Podobnie jak ten przy parkingu P+R. Ale dziś widziałem coś, co może oznaczać nici z naszych oczekiwań.R-11 Kleszczowa pisze:Szkoda, że przy okazji modernizacji nie udało się go sprytnie zlikwidować![]()
Limit znaków masz czy co?
![:-s :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
A ktoś może orientuje się w sytuacji przy wyjeździe z hipermarketu między Połczyńską P+R
a Fortem Wola- ściśle chodzi mi o beznadziejne światła te obok wiaduktu nad torami kolejowymi, podobno miał być opracowywany nowy system ich działania. Choć remont nie obejmuje tego odcinka, to mogliby zająć się takimi szczegółami + np. na łukach, gdzie są ograniczenia prędkości powstawiać równe szyny (bez wymiany podkładów i innych pierdół)-to chyba nie jest tak kosztowne i czasochłonne, zwłaszcza że teraz nic tam nie kursuje.
a Fortem Wola- ściśle chodzi mi o beznadziejne światła te obok wiaduktu nad torami kolejowymi, podobno miał być opracowywany nowy system ich działania. Choć remont nie obejmuje tego odcinka, to mogliby zająć się takimi szczegółami + np. na łukach, gdzie są ograniczenia prędkości powstawiać równe szyny (bez wymiany podkładów i innych pierdół)-to chyba nie jest tak kosztowne i czasochłonne, zwłaszcza że teraz nic tam nie kursuje.