Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 29 cze 2007, 21:46
Na Woli stoi już skład 2150+2151. To jest dopiero tempo.
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 22 lip 2007, 11:24
Chyba jednak nie
Teraz najwyższy jeżdżący to 2152+2153. A ostatni skład to 2164+2165 więc PESA jednak nie przyśle 15 wagonów wcześniej niż 30 wszystkich Cegielskiego
-
Sławek
- Posty: 57
- Rejestracja: 03 sty 2006, 17:09
- Lokalizacja: Ząbki
Post
autor: Sławek » 08 sie 2007, 11:22
solaris8315 pisze:Sławek pisze:Może w kolejnych przetargach zwycięży PESA, a może Skoda,czy Siemens, czy jeszcze kto inny, na przykład sympatyczny producent uwielbianych przeze mnie Hipolitów...
Oby nie. Bo jak na razie to 118N chyba schowali w kąt bo od miesiąca powinien jeździć u nas na testach, a nawet nie wiadomo czy to potrafi jeździć (nie wiadomo czy nawet wyjechał na jazdy homologacyjne w Poznaniu !)
To oczywiście małpia złośliwość. Uwielbiam Hipolity z jednego powodu: zarobiłem trochę pieniędzy pisząc o kłopotach z tymi tramwajami. Ponieważ te kłopoty ciągle trwają, to jeszcze pewnie trochę zarobię. Mam znów złośliwą nadzieję, że Cegielski nie zawiedzie i przy ewnetualnych nowych dostawach znów da mi zarobić...
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 08 sie 2007, 11:24
inż. Glonojad pisze:Czemu niby miałby od miesiąca jeździć u nas na testach? Najpierw homologacja, potem testy w Poznaniu, potem - być może - testy w Warszawie (z tym, że ciasnotą pewnie tak by sobie zepsuli prasę, że ja bym na ich miejscu nie ryzykował
).
Tak niektórzy twierdzili, że od miesiąca ma jeździć
(chyba tak prasa twierdziła
) W każdym razie dobrze im idzie jak jeszcze nie ma ani homologacji ani prób w Poznaniu
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 08 sie 2007, 12:20
Ten wagon miał być "gotowy na koniec 2005 roku".
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 08 sie 2007, 13:03
A to wiadomo
-
piotram
- Posty: 2849
- Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
- Lokalizacja: W-wa Kercelak
Post
autor: piotram » 08 sie 2007, 19:25
Gdzieś się mówiło, że elektryka po podłączeniu wagonu do sieci "poszła się kochac"
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 18 sie 2007, 12:58
To się najeździ
Choć przejazd takiej trasy bez żadnej awarii będzie sporym sukcesem
BTW ile mamy Cegieł?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Flash8222
- Posty: 7607
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 18 sie 2007, 13:16
Piotrek pisze:To się najeździ
BTW ile mamy Cegieł?
A czego oczekiwałeś po kursie promocyjnym? Od wtorku na całce będzie jeździć.
http://tramwar.republika.pl/ Tutaj masz napisane ile jest wagonów 123N.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 18 sie 2007, 13:22
Piotrek pisze:
BTW ile mamy Cegieł?
20.
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 18 sie 2007, 22:32
inż. Glonojad pisze:Piotrek pisze:
BTW ile mamy Cegieł?
20.
Przyjechał 2154+2155 ? Coś kanały informacyjne szwankują
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 19 sie 2007, 3:22
Za wcześnie mówić, czy 2154+55, bo to zależy, czy zostaly odebrane i wpisane na stan.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 14 paź 2007, 15:13
Od wczoraj 123N przeznaczone zostały do obsługi linii nr 9. Co ciekawe, widziałem jedną sztukę na ósemce...
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 15 paź 2007, 10:01
O, znowu dziś jedna sztuka (para) na ósemce ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
MisiekK
- Posty: 7685
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 15 paź 2007, 11:31
inż. Glonojad pisze:O, znowu dziś jedna sztuka (para) na ósemce ...
A czy wykonano juz test spiecia wagonu 123N z doczepa czynna 105N2k/2000 jak to bylo w zalozeniu i jazdy ukrotnionej?:)