FPS 123N-technika, eksploatacja, opinie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 29 cze 2007, 21:46

Na Woli stoi już skład 2150+2151. To jest dopiero tempo. :shock:

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 22 lip 2007, 11:24

Chyba jednak nie ;) Teraz najwyższy jeżdżący to 2152+2153. A ostatni skład to 2164+2165 więc PESA jednak nie przyśle 15 wagonów wcześniej niż 30 wszystkich Cegielskiego ;)

Sławek
Posty: 57
Rejestracja: 03 sty 2006, 17:09
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Sławek » 08 sie 2007, 11:22

solaris8315 pisze:
Sławek pisze:Może w kolejnych przetargach zwycięży PESA, a może Skoda,czy Siemens, czy jeszcze kto inny, na przykład sympatyczny producent uwielbianych przeze mnie Hipolitów...
Oby nie. Bo jak na razie to 118N chyba schowali w kąt bo od miesiąca powinien jeździć u nas na testach, a nawet nie wiadomo czy to potrafi jeździć (nie wiadomo czy nawet wyjechał na jazdy homologacyjne w Poznaniu !)
To oczywiście małpia złośliwość. Uwielbiam Hipolity z jednego powodu: zarobiłem trochę pieniędzy pisząc o kłopotach z tymi tramwajami. Ponieważ te kłopoty ciągle trwają, to jeszcze pewnie trochę zarobię. Mam znów złośliwą nadzieję, że Cegielski nie zawiedzie i przy ewnetualnych nowych dostawach znów da mi zarobić...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 sie 2007, 11:24

inż. Glonojad pisze:Czemu niby miałby od miesiąca jeździć u nas na testach? Najpierw homologacja, potem testy w Poznaniu, potem - być może - testy w Warszawie (z tym, że ciasnotą pewnie tak by sobie zepsuli prasę, że ja bym na ich miejscu nie ryzykował :p ).
Tak niektórzy twierdzili, że od miesiąca ma jeździć :> (chyba tak prasa twierdziła :P ) W każdym razie dobrze im idzie jak jeszcze nie ma ani homologacji ani prób w Poznaniu :]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 sie 2007, 12:20

Ten wagon miał być "gotowy na koniec 2005 roku". :-"

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 sie 2007, 13:03

A to wiadomo ;)

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 08 sie 2007, 19:25

Gdzieś się mówiło, że elektryka po podłączeniu wagonu do sieci "poszła się kochac" :P
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 sie 2007, 12:58

To się najeździ :-$ Choć przejazd takiej trasy bez żadnej awarii będzie sporym sukcesem ;)

BTW ile mamy Cegieł?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Flash8222
Posty: 7607
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 sie 2007, 13:16

Piotrek pisze:To się najeździ :-$
BTW ile mamy Cegieł?
A czego oczekiwałeś po kursie promocyjnym? Od wtorku na całce będzie jeździć. http://tramwar.republika.pl/ Tutaj masz napisane ile jest wagonów 123N.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 sie 2007, 13:22

Piotrek pisze: BTW ile mamy Cegieł?
20.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 sie 2007, 22:32

inż. Glonojad pisze:
Piotrek pisze: BTW ile mamy Cegieł?
20.
Przyjechał 2154+2155 ? Coś kanały informacyjne szwankują ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 sie 2007, 3:22

Za wcześnie mówić, czy 2154+55, bo to zależy, czy zostaly odebrane i wpisane na stan.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2007, 15:13

Od wczoraj 123N przeznaczone zostały do obsługi linii nr 9. Co ciekawe, widziałem jedną sztukę na ósemce... :-k

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2007, 10:01

O, znowu dziś jedna sztuka (para) na ósemce ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 paź 2007, 11:31

inż. Glonojad pisze:O, znowu dziś jedna sztuka (para) na ósemce ...
A czy wykonano juz test spiecia wagonu 123N z doczepa czynna 105N2k/2000 jak to bylo w zalozeniu i jazdy ukrotnionej?:)

ODPOWIEDZ