: 07 mar 2012, 21:31
Naprawdę nie miałeś nic innego, czym mógłbyś pojechać? Jeśli MUSISZ jechać z Trockiej w stronę Bankowego 738, to faktycznie coś jest nie tak
Uhm. Ok. 14 na odcinek Spacerowa-Dolina Służ. oba mają po 9 minut. Później o minutę więcej dosteje 503, ale późniejszej praktyki za bardzo nie znam.bepe pisze:drapka napisał/a:
Może przyczyna tkwi w tym, że między Spacerową a Doliną Służewiecką 166 ma tyle samo czasu na przejazdu co 503, a do zaliczenia 2-3 przystanki więcej.
Serio?
Masakra. Ja tam traktuję jako "obowiązujący rozkład" kursy +2, więc jesze 3 minuty przed doliczam na jakieś przyspieszenia i wychodz na swoje. Ale jak ktoś ma "na styk", to się może pieklićbepe pisze:W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
Ja jeździłem teraz w weekend na 503 w kierunku Natolina rozkład jest jeszcze do zaakceptowania (można nawet czasem na plusie dojechać) ale już w kierunku Nowodworów to ciężko się wyrobić, do tego dochodzi zaniżony czas przejazdu przez Tarchomin.Walas pisze:2 tygodnie temu jechałem MANem z R-13 (i to w DS) i kierowca nic sobie nie robił z +5 z którym przyjechał na Spacerową i gnał ile tylko mógł i na Konwaliową mnie dowiózł na +10bepe pisze: W wakacje pan z ITS raz przywiózł mnie na Ursynów Płn. na +9...
Dla ZTMu nie istnieją światła na skrzyżowaniach w dzień i w nocy... stąd takie kolejne kwiatki...gregory5576 pisze:No dobra Linia N46 dwa Przystanki METRO MŁOCINY na Nocznickiego i krańcowy 3.38 i 3.38, gdzie inne linie mają 2 (dwie) minuty. Dzienne linie oczywiście te inne , a spowrotem jest tylko jedna minuta gdzie na wylocie z krańca są światła.
Bo jest - szczególnie dla 15-tki jadącej na północ.Stary Pingwin pisze:Moim skromnym zdaniem, sygnalizator na środku wyspy jest zbędny.
Prowadzący samochody zdecydowanie tak.Stary Pingwin pisze:Teraz są 2, czyżby prowadzący cofali się w rozwoju?
3 przystanki w jedną minutę, he hegregory5576 pisze:https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7271_n.jpg Może zdjęcie nie najlepsze jak zwykle ale może coś będzie widać