214 z Nowodworów do S9 w Płudach

Moderator: Wiliam

Walas
Posty: 17351
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 maja 2011, 12:24

Wolfchen pisze:Dzisiejszym kursem o 10.07 z PKP Płudy jechałem sam.
Dopiero od Modlińskiej się dosiadło kilka osób.
Jak dla mnie, to linia do skasowania od zaraz, kolejne zmiany rozkładu nic nie pomogą...
Wczoraj widziałem 214 #1312 kilka razy i za każdym razem wiózł od 0(zera) do 2 osób, a przedwczoraj #4900+#4934 widziałem ze 3-4 razy to za każdym razem wiózł 0(zero) osób :D. Ale jeszcze coś: wczoraj Z-3 ok. 14:00 odjechał z Metra Politechnika-> Metro Pole Mokotowskie też z zerem osób.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Kierownik
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2011, 19:21

Post autor: Kierownik » 02 maja 2011, 12:33

Walas pisze:Ale jeszcze coś: wczoraj Z-3 ok. 14:00 odjechał z Metra Politechnika-> Metro Pole Mokotowskie też z zerem osób.
Takich przypadków jest więcej - chociażby 426 kilka razy widziałem zupełnie puste (godzina ok. 15), a o 360 już nie wspomnę. Czy na prawdę jest sens utrzymywać 426, skoro z Żerania na Kupiecką mają 705, 734, 735 i 736, a jak ludzie nie chcą iść ten kawałek z Płytowej to mogą przesiąść się w 126? To zupełny bezsens.

Ale wracając do tematu. 214 byłoby całkiem dobre, gdyby zostało zapewnione lepsze dojście do kolei (czyt. bez dziur i błota), a sam rozkład byłby zsynchronizowany z rozkładami 214. W tej chwili 508 bije na głowę 214 jeśli chodzi o warunki i czas dojścia...

ashir
Posty: 28115
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 maja 2011, 14:20

Kierownik pisze:Takich przypadków jest więcej - chociażby 426 kilka razy widziałem zupełnie puste (godzina ok. 15), a o 360 już nie wspomnę. Czy na prawdę jest sens utrzymywać 426, skoro z Żerania na Kupiecką mają 705, 734, 735 i 736, a jak ludzie nie chcą iść ten kawałek z Płytowej to mogą przesiąść się w 126? To zupełny bezsens.
Zapomniałeś, że jest bezpośredni całotygodniowy Kupiecbus Żerań jeżdżący co około 40 minut. ;-)

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 maja 2011, 14:34

ashir pisze:Zapomniałeś, że jest bezpośredni całotygodniowy Kupiecbus Żerań jeżdżący co około 40 minut. ;-)
Tyle, że on nie wszędzie się zatrzymuje....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ashir
Posty: 28115
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 maja 2011, 14:40

MisiekK pisze:
ashir pisze:Zapomniałeś, że jest bezpośredni całotygodniowy Kupiecbus Żerań jeżdżący co około 40 minut. ;-)
Tyle, że on nie wszędzie się zatrzymuje....
No, tam gdzie staje 426 to tak.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7876
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 maja 2011, 16:58

ashir pisze:No, tam gdzie staje 426 to tak.
Niedawno kierowca o mówił mi zatrzymania na Płochocińskiej.

Ale faktem jest, że 426 kręci się jak smród w gatkach wożąc powietrze z wonią cementowni.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Kierownik
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2011, 19:21

Post autor: Kierownik » 05 maja 2011, 15:38

Dziś widziałem 214 o godzinie 8 w stronę PKP Płudy. PUSTO. Czy zamierza się coś zrobić z tą linią? A ludzie do linii typu 176 często nie mieszczą się do osiołków ](*,)

bartoni722
Posty: 12182
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 maja 2011, 17:03

Ale osiołki na 176 to z powodu objazdu.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Kierownik
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2011, 19:21

Post autor: Kierownik » 05 maja 2011, 17:34

Chodzi Ci o te chwilowe roboty na Płudach? Zaczęły się chyba jakoś w miarę niedawno, a osiołki jeżdżą już jakiś czas (przynajmniej z miesiąc temu jeździły).

bartoni722
Posty: 12182
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 05 maja 2011, 17:39

No nie za bardzo. 20(?) lutego łapałem na tym objeździe 176 i od tamtego czasu są osiołki.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Walas
Posty: 17351
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 05 maja 2011, 19:32

Kierownik pisze: A ludzie do linii typu 176 często nie mieszczą się do osiołków ](*,)
O przepraszam bardzo :!: Ale na 176 też jeźdzą gnioty i jelczyki.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Kierownik
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2011, 19:21

Post autor: Kierownik » 05 maja 2011, 20:17

No też, ale jak jeżdżą osiołki to ludzie są ściśnięci jak w chińskim metrze :-" Może i 176 nie był najlepszym przykładem, w każdym bądź razie ten wóz ze Stalowej można lepiej wygospodarować, niż pchać to coś jak i tak nikt tym nie jeździ ](*,)

Makuchowy
Zbanowany
Posty: 299
Rejestracja: 10 maja 2011, 21:54

Post autor: Makuchowy » 10 maja 2011, 23:54

Bastian pisze:Cóż, komunikacja + polityka. Takie są efekty
Jesli to nie tajemnica to poprosil bym o definicje takiej lini politycznej i o fenomen naciskow na nia, ze po tylu porazkach z cieciem brygad, rozkladu i taboru, takie wspomniane przez ciebie kuriozum ma nadal racje bytu (-(

ODPOWIEDZ