Strona 17 z 44

: 11 gru 2012, 18:51
autor: Szeregowy_Równoległy
Koordynowanie częstej dowozówki do 500 z częstą 500 to nonsens. Zarówno częsta dowozówka jak i częsta 500 są zbyt częste, żeby to koordynować. Nie warto, zbyt krótki maksymalny rozkładowy czas oczekiwania, żeby się opłacało. I też uważam, że lepiej mniejszymi pojazdami, ale częściej.

: 11 gru 2012, 18:57
autor: Pawel_
Jachim pisze:740 jest na Targówku, bo, gdzieś musi krańcować. :p
Ja bym furę z Nadmy zakrańcował na CHMarkach... Naprawdę 740 musi jeździć aż na Targówek? :>

: 11 gru 2012, 19:04
autor: Szeregowy_Równoległy
Pawel_ pisze:
Jachim pisze:740 jest na Targówku, bo, gdzieś musi krańcować. :p
Ja bym furę z Nadmy zakrańcował na CHMarkach... Naprawdę 740 musi jeździć aż na Targówek? :>
Czemu twój powiat przeprowadza ekspansję na północną Pragę? :) Spadaj do krainy WWL z tym 740 ;P I tak, też uważam, że Nadma powinna wyrabiać paszporty uprawniające do wjazdu do stolycy. Podobnie jak cały powiat wołomiński.

: 11 gru 2012, 19:17
autor: Pawel_
A, to Praga, nie TGK. Sorry. ;]

: 11 gru 2012, 20:00
autor: Łukasz
Szeregowy_Równoległy pisze:302 niech sobie istnieje. Moim zdaniem wystarczy dołożyć coś między FSO a Starzyńskim i byłoby OK.
176. Ono musi Odrowąża jeździć?

: 11 gru 2012, 20:05
autor: ashir
Szeregowy_Równoległy pisze:Koordynowanie częstej dowozówki do 500 z częstą 500 to nonsens. Zarówno częsta dowozówka jak i częsta 500 są zbyt częste, żeby to koordynować. Nie warto, zbyt krótki maksymalny rozkładowy czas oczekiwania, żeby się opłacało. I też uważam, że lepiej mniejszymi pojazdami, ale częściej.
No tak tylko jak takie 212 jeździ co 15 minut to ja już wolę jechać do Kołowej, gdzie dochodzi 140, które zwykle akurat nie jedzie, więc piechotą do DKS Targówek, a tam co chwilę coś jeździ. Tylko czy taki sens jest dowozówki, żeby jeździć czym innym? ;-)

: 11 gru 2012, 20:30
autor: Bastian
Łukasz pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:302 niech sobie istnieje. Moim zdaniem wystarczy dołożyć coś między FSO a Starzyńskim i byłoby OK.
176. Ono musi Odrowąża jeździć?
A jak z Choszczówki i Płudów na Bródno? Bo akurat na Żerań łatwiej, nawet po skróceniu 133 i 152.

Chyba, żebyś proponował zawijasy przez Odlewniczą i Bazyliańską, ale tego nie kupuję =;

: 11 gru 2012, 22:18
autor: MisiekK
Jachim pisze:Jeśli ktoś chce wysiąść na przystankach na Jagiellońskiej, ma tramwaj i jest dogodna przesiadka na przyst. Żerań FSO.
O przystanki na Jagiellońskiej dymią mieszkańcy tej ulicy, a nie Tarchomin (nikt tu nie napisał, że Tarchomin tego potrzebuje - oprócz pozamerytorycznych frustracji). A dymią dlatego, że bezmyślnie uwalono 144, które pełniło tam rolę dowozówki i było zabezpieczeniem nieniszczenia 509. Za chwilę przy Śliwicach wyrośnie osiedle mieszkaniowe i 509 tak czy siak przystanek tam dostanie. Identycznie jest w przypadku przystanku przy Płochocińskiej - tak samo mieszkańcy jego okolic wymuszą sobie przystanek.
Natomiast polecam Tobie sprawdzenie tej bardzo dogodnej przesiadki na FSO z tramwaju do 509 jadącego w kierunku Nowodworów.

: 11 gru 2012, 22:25
autor: ashir
MisiekK pisze:Natomiast polecam Tobie sprawdzenie tej bardzo dogodnej przesiadki na FSO z tramwaju do 509 jadącego w kierunku Nowodworów.
E tam, nie raz cofałem się z tego przystanku na pętlę autobusową, w sumie to krótki i prosty dystans. Do tramwaju jedynie ciut dalej, przynajmniej już jest normalne dojście. Natomiast jak ktoś jest taki leniwy to może pod Auchan podjechać autobusem, co parę minut jakiś jedzie. :smile:

: 11 gru 2012, 22:26
autor: Łukasz
Zamiast na FSO, do 509 można się przesiąść na Rondzie Starzyńskiego. A z samej Jagiellońskiej - można użyć 302. A jak jest niedziela, to można się przespacerować na ten przystanek.

: 11 gru 2012, 22:32
autor: Bastian
MisiekK pisze:bezmyślnie uwalono 144
Na pewno nie bezmyślnie :]

: 11 gru 2012, 22:58
autor: Kosiniak
O przystanki na Jagiellońskiej dymią mieszkańcy tej ulicy, a nie Tarchomin (nikt tu nie napisał, że Tarchomin tego potrzebuje - oprócz pozamerytorycznych frustracji). A dymią dlatego, że bezmyślnie uwalono 144, które pełniło tam rolę dowozówki i było zabezpieczeniem nieniszczenia 509. Za chwilę przy Śliwicach wyrośnie osiedle mieszkaniowe i 509 tak czy siak przystanek tam dostanie. Identycznie jest w przypadku przystanku przy Płochocińskiej - tak samo mieszkańcy jego okolic wymuszą sobie przystanek.
Co znaczy wymuszą? A co to jest komuna jakaś, że każdemu się należy? MAJĄ TRAMWAJ! na Jagiellońskiej, a na Płochocińskiej sporo innych autobusów!
No dobra skoro tak to u mnie budują Park Ostrobramska i ja sobie życzę E-5 i 525 co 5 minut, a uzasadnienie? Żadnego, WYMUSZĘ.

: 11 gru 2012, 23:47
autor: KwZ
Tramwaj, tramwaj, tramwaj.

: 12 gru 2012, 7:20
autor: MJ
Łukasz pisze:
Szeregowy_Równoległy pisze:302 niech sobie istnieje. Moim zdaniem wystarczy dołożyć coś między FSO a Starzyńskim i byłoby OK.
176. Ono musi Odrowąża jeździć?
Musi, ale osobiście uważam, że lepszym rozwiązaniem była wieloletnia trasa ulicami Starzyńskiego i Jagiellońską do Pl. Hallera.
MisiekK pisze:(...)
Natomiast polecam Tobie sprawdzenie tej bardzo dogodnej przesiadki na FSO z tramwaju do 509 jadącego w kierunku Nowodworów.
Fucktycznie ;-) to trudna przesiadka, ale póki co (niestety) 509 zatrzymuje się jeszcze na dyrekcji, a tam jest nawet przejście podziemne.

: 12 gru 2012, 7:46
autor: Domas
Jachim pisze:Musi, ale osobiście uważam, że lepszym rozwiązaniem była wieloletnia trasa ulicami Starzyńskiego i Jagiellońską do Pl. Hallera.
Po co? Na aktualnej trasie obsługuje dodatkowo przychodnię na Dąbrowszczaków, a poza tym na Jagiellońskiej i Starzyńskiego masz masę innych linii.
Jachim pisze:Fucktycznie ;-) to trudna przesiadka, ale póki co (niestety) 509 zatrzymuje się jeszcze na dyrekcji, a tam jest nawet przejście podziemne.
Już była o tym mowa - Dyrekcja FSO jest do wywalenia na 509, a przesiadka do tramwai na Żeraniu z 509 jest bardzo dogodna.

A gdyby tak 176 wysłać na PKP Praga? Do tramwaju by ta linia dowoziła, a dalej tylko powietrze wozi.